BDI

דסנר מדיה גרופ

אולי יעניין אותך גם


עולם אחרי COVID – הזדמנויות ואתגרים לכלכלה הישראלית וובינר בהשתתפות תהילה ינאי מנכלית משותפת COFACE BDI

צפו בוובינר בהשתתפות תהילה ינאי מנכלית משותפת COFACE BDI
פרופסור ליאו ליידרמן – יועץ כלכלי ראשי של קבוצת בנק הפועלים
רו"ח מיקי בלומנטל – מנהל שותף פאהן קנה ושות'
שהתקיים ב 11-5-21

משבר ענף האופנה

80 חברות אופנה נמצאות בסכנת קריסה

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.

סקר CofaceBdi לקראת יום האישה הבינלאומי 2020

פערי שכר?
56% מהמנהלות בישראל סבורות כי השכר שלהן אינו הולם את תפקידן
38% מהנשים המנהלות בגילאים עד 35 לא יציעו עצמן לקידום בתפקיד מתפנה בארגון גם אם הוא עונה על כישוריהן
נשים מנהלות עד גילאי 35 לחוצות פחות מגברים מנהלים בשכבת הגיל שלהן