BDI

דלק

אולי יעניין אותך גם


37% מהעובדים מדווחים כי הפקקים משפיעים על התפוקה שלהם בעבודה

אחת הבעיות במשק הישראלי היא העומסים הבלתי נסבלים בכבשים שגדלים כל הזמן

בדיקה של Coface BDi מגלה ירידה של 20%-30% במספר הכניסות לבריכות השחייה בישראל

בשנת 2020, חל קיטון משמעותי בעקבות השלכות משבר הקורונה והכנסות הענף (בריכות שחיה המוכרות מנויים, כרטיסיות וכרטיסי כניסה חד פעמיים לציבור הרחב) עמדו על כ- 480 מיליוני שקלים, קיטון של כ- 68% ביחס לשנה שגרתית, טרום משבר הקורונה, אז ההכנסות השנתיות נאמדות בכ- 1.5 מיליארדי שקלים. אמנם בחודשים האחרונים, עם פתיחת המשק מחדש, בריכות השחייה […]

טיוטת גילוי דעת בעניין אופן בחינת כוח שוק משמעותי לצורך הגדרת מונופול – פישר בכר חן וול אוריון ושות'

א. מבוא ביום 1 בינואר 2019 אישרה הכנסת, בקריאה שנייה ושלישית, את הצעת חוק ההגבלים העסקיים (תיקון מס' 21), התשע"ט-2019 ("התיקון"). התיקון ערך שינויים מהותיים ומקיפים בחוק ההגבלים העסקיים (שמעתה ייקרא חוק התחרות הכלכלית; "החוק"), ובכלל זה, הורחבה הגדרת המונח "בעל מונופולין" בחוק, כך שמעתה ייחשב כבעל מונופולין, לא רק מי שמרכז נתח שוק גבוה […]

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.