|
|
|
|
|
על רקע המלחמה, חברת המידע העסקיCoface Bdi ערכה שאלון מיוחד בקרב 550 חברות ועסקים הפועלים במגוון תחומי פעילות במשק הישראלי.
לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "בחסות הקורונה חלה עלייה בביקושים למוצרי שוק הקצביות, בעיקר בשל סגירת מסעדות וצמיחה בתחום הבישול הביתי לצד התפתחות פעילות האונליין של התחום".
מחזור המכירות הישיר של כינוסים ותערוכות מקצועיים בישראל הסתכם ב–2019 בכ–1.4 מיליארד שקל בשנה
עוד לפני משבר הקורונה: אחת מכל 11 חברות ציבוריות היו בסכנת קריסה מיידית