ההפתעה המרכזית של המשבר הייתה ההצלחה הגדולה של העבודה מהבית. בתחילת המשבר רק 50% מהנשאלים אמרו שהעבודה מהבית אפקטיבית, אך תוך חודשים ספורים מספרם עלה ל 68%
59% מהמעסיקים מעריכים שהמרחק ומשך זמן ההגעה לעבודה מהווה שיקול משמעותי בבחירת מקום העבודה
חברת גינדי-זיתוני מובילה טרנד חדש בדירות הפנטהאוז בהרצליה הירוקה – כל רוכש פנטהאוז בפרויקט ECO הרצליה הירוקה יקבל מהחברה במתנה עיצוב אישי של אדריכלית הפנים קארן ראובני. עלות ההטבה אותה תעניק במתנה חברת גינדי-זיתוני, מוערך בכ-100 אלף שקל. פרויקט ECO הרצליה הירוקה מוקם על פני שני מגרשים בני שבעה דונם, אשר נרכשו במסגרת עסקת קומבינציה […]