BDI

קומסקו

אולי יעניין אותך גם


ממטרד שולי לכלי שיווקי – על המייקאובר של הזכות לפרטיות – עו"ד שיר שושני כץ, משרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.

הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.

נתונים מדאיגים מהחברות הגדולות במשק: כ-20% בוחנות הוצאת כספים מישראל

לפי סקירה של חברת BDI, אחת מכל 5 מהחברות הגדולות במשק בודקות, או כבר פועלות, להוציא כסף מישראל • 6% מהחברות הגדולות כבר התחילו לעשות זאת בפועל: להעביר מזומנים לחשבונות בחו"ל • עוד עולה מהדוח: כ-60% מהחברות דיווחו על ירידה ברווחים