|
|
|
|
|
סקר מיוחד של CofaceBDI שנערך עבור מגזין TheMarker בקרב מנהלי משאבי אנוש במאות חברות במשק בחן כיצד מגיבים המעסיקים לצעדי הממשלה – ולמחאה נגדם
לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "על רקע החרפת התחרות וכניסתם של שחקנים חדשים לשוק, אנו עדים לירידה בהכנסה הממוצעת ממנוי, ומעבר של לקוחות מחבילות פרימיום לחבילות דיסקאונט, זאת לצד פתיחות של לקוחות לעבור לחבילות "רזות" יותר, המבוססות על שירותי אינטרנט". וואלה : השוק גדל, העוגה קטנה: ירידה בהכנסות ענף הטלוויזיה ב-2022