BDI

כמיפל

אולי יעניין אותך גם


ממטרד שולי לכלי שיווקי – על המייקאובר של הזכות לפרטיות – עו"ד שיר שושני כץ, משרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.

הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.

בשיא משבר הקורונה צמח המסחר המקוון בישראל ב 9% והסתכם ב 9.5 מיליארד ש"ח

הזמנת פריטי אופנה ומוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מחשבים, סלולר וגאדג'טים מאתרים בארץ הסתכמו בכ- 4.28 מיליארדי שקלים, והיוו נתח כספי של כ- 77% מההכנסות.