הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
הקדמה – בעקבות המשבר המתחולל בארץ ובעולם בעקבות נגיף הקורונה, חברת CofaceBdi ביצעה סקר מנהלים מיוחד הבוחן את מצב החברות והעסקים בישראל ומבקש להציג תמונת מצב עדכנית להיקף הפגיעה ולהערכות העסקים להמשך תפקודם, לנוכח המשבר המתחולל, לצד הצגת הסברים והערות מהשטח של המנהלים במשק הישראלי.
הסיכון בענף יורד, אך עדיין גבוה יחסית למשק: 65% צופים עליה במחירי הדירות; 83% סבורים כי תוכנית מחיר למשתכן לא תרמה באופן משמעותי לבלימת מחירי הדיור; 42% מהקבלנים טוענים כי יש להמשיך את תמ"א 38 באותה מתכונת
גודל שוק: מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק המשקאות הממותקים יסתכמו בכ- 7.0 מיליארדי שקלים, גידול של כ- 8% ביחס ל- 2021.