BDI

כמיפל

אולי יעניין אותך גם


ממטרד שולי לכלי שיווקי – על המייקאובר של הזכות לפרטיות – עו"ד שיר שושני כץ, משרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.

הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.

ממצאים מתוך סקירת מצב מיוחדת CofaceBdi משבר הקורונה 04.2020

הקדמה – בעקבות המשבר המתחולל בארץ ובעולם בעקבות נגיף הקורונה, חברת CofaceBdi ביצעה סקר מנהלים מיוחד הבוחן את מצב החברות והעסקים בישראל ומבקש להציג תמונת מצב עדכנית להיקף הפגיעה ולהערכות העסקים להמשך תפקודם, לנוכח המשבר המתחולל, לצד הצגת הסברים והערות מהשטח של המנהלים במשק הישראלי.

52% מהקבלנים טוענים ב-2020 צפוי גידול בהיקף פעילות הענף (CofaceBdi)

הסיכון בענף יורד, אך עדיין גבוה יחסית למשק: 65% צופים עליה במחירי הדירות; 83% סבורים כי תוכנית מחיר למשתכן לא תרמה באופן משמעותי לבלימת מחירי הדיור; 42% מהקבלנים טוענים כי יש להמשיך את תמ"א 38 באותה מתכונת

השנה היה גידול של כ-8% בהשוואה ל-2021 בשוק המשקאות הממותקים כשברקע דיבורים על ביטול המס

גודל שוק: מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק המשקאות הממותקים יסתכמו בכ- 7.0 מיליארדי שקלים, גידול של כ- 8% ביחס ל- 2021.