|
|
|
|
בחודשים האחרונים מעסיקים מחזירים יותר עובדים למשרד
על רקע פתיחת סניפים של חלק מהרשתות הגדולות ועליית מחירים ממוצעת לצרכן של כ- 8%, בשנה החולפת שוק בתי המאפה והקונדיטוריות חווה שגשוג בהכנסות שהיו אף גבוהות יותר מאשר בתקופת טרום הקורונה
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.