BDI

חייקין כהן רובין ושות' רואי חשבון

אולי יעניין אותך גם


"עם סודות"

בעקבות פניות מעניינות שהגיעו אלינו נקדיש את הפינה המשפטית לזכותם של מטופלים קטינים, ובוודאי נערות ונערים מתקרבים לגיל הבגירות, לפרטיות ולסודיות, גם מפני הוריהם. זכות זו מתנגשת עם המצב החוקי הקיים, המאפשר להורים לבקש ולקבל לידם את רשומת הטיפול (לאחר סיום הטיפול או במהלכו), בהיותם המייצגים החוקיים של הקטינים. נכון להיום החוק אינו מבדיל בין ילדים לבין בני נוער בהקשר זה, וכך קורה שהורים עשויים לבקש את רשומת הטיפול בלי לקבל את הסכמת בנם או בתם המתבגר/ת.

שיפור במצב החברות בבורסה בתל אביב – רק 9.1% מהן עם הערות עסק חי בדו״חות 2017

נכון לסוף השנה החולפת נסחרו בבורסה 582 חברות
במהלך השנה נמחקו מהמסחר 24 חברות, ונוספו אליה 37 חברות

תניית הגבלת אחריות בהסכמים , מאת: עו"ד ארז רזניק, שותף במשרד DLR

כיום מקובל, בהרבה מאד הסכמים, במיוחד בהסכמי רישיונות תוכנה, הסכמי ייצור, הסכמים למתן שירותי מחשוב והסכמי ייעוץ, לכלול "סעיף הגבלת אחריות" במסגרתו מבקש היצרן/ הספק/ נותן השירותים/ היועץ להגביל את אחריותו, לנזקים שהוא עשוי לגרום ללקוח עמו הוא מתקשר. הגבלה של האחריות בדרך כלל תתייחס הן לסוג הנזק והן לגובה האחריות מבחינה כספית.

דוח Fico© Bdi החדש עלה לרשת

מהיום : דוח אשראי צרכני החדש ודירוג Fico© Bdi ! עיצוב חדש וידידותי, ניתוח המידע וסיכומו. FICO®BDI score – דירוג אשראי צרכני דירוג סיכון אשראי ללווים פרטיים בסטנדרט בינלאומי. לראשונה בישראל כל אחד יוכל לצפות בדירוג FICO®BDI שלו. דירוג סיכון FICO®BDI מבוסס על שיתוף פעולה בין FICO® המובילה בעולם לדירוג סיכוני אשראי לבין CofaceBdi