BDI

חייקין כהן רובין ושות' רואי חשבון

אולי יעניין אותך גם


ממטרד שולי לכלי שיווקי – על המייקאובר של הזכות לפרטיות – עו"ד שיר שושני כץ, משרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.

הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.

הסכנה בפרסומי לשון הרע ופגיעה בפרטיות שמופצים באנונימיות; יש מה לעשות, וכמעט אין ברירה אלא לעשות

זו היא אחת מן הנקודות החשוכות בדיני לשון הרע ובדיני הגנת הפרטיות; או למעשה אחת מן האפשרויות המסוכנות ביותר שהביאה עמה ההתפתחות הטכנולוגית מן השנים האחרונות. עם זאת, יש דרך – אפילו יותר מאחת – לטפל בסיטואציה המסוכנת; אך בעבור זה הכרחי לפעול במהירות ובצורה תכליתית.