|
|
|
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
עו"ד הלית שמחוני
ראש מחלקת דיני עבודה
זו היא אחת מן הנקודות החשוכות בדיני לשון הרע ובדיני הגנת הפרטיות; או למעשה אחת מן האפשרויות המסוכנות ביותר שהביאה עמה ההתפתחות הטכנולוגית מן השנים האחרונות. עם זאת, יש דרך – אפילו יותר מאחת – לטפל בסיטואציה המסוכנת; אך בעבור זה הכרחי לפעול במהירות ובצורה תכליתית.