BDI

קסטרו מודל

אולי יעניין אותך גם


"עידן האונליין מביא לסגירתם של מרכזי קניות בכל העולם" – The Marker

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן. תהילה ינאי תהילה ינאיצביקה גולדשטיין "בשנה […]

דה מרקר : "המסקנה מרפורמת הדירוג הישראלים במינוס אבל פורעים חובות כמו שעון"

תהילה ינאי : "דירוג האשראי עשוי להפוך לכלי חשוב לניהול מדיניות פיננסית עבור רשויות הממשלה.
לפי ניתוח מגמות הדירוג, ניתן לאמוד את התפתחות הסיכון של הצרכנים"

ירידה במכירת התחפושות והאירועים לפורים בעקבות המלחמה

התנהלות המשק בצל המלחמה צפויה להביא לירידה בהכנסות שוק התחפושות