|
|
|
|
|
|
לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi: "בשנים האחרונות מאופיין שוק התחפושות בתחרות גוברת, בעיקר בשל המשך מגמת העלייה ברכישות באתרי אונליין בינלאומיים, וכן לצד פריחת חנויות הסטוק המשווקות תחפושות ואביזרים נלווים לתחפושות ברמת מחירים נמוכה יחסית,.
בתי המשפט בישראל הרבו לעסוק בשנים האחרונות בתוקפן של תניות שיפוט ותניות "ברירת דין" המוסדרות בתנאי התקשרות של תאגידים רב-לאומיים, ובפרט בשאלה האם אלו מהוות תניות מקפחות על-פי חוק החוזים האחידים, תשמ"ג-1983.
"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.