BDI

Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

הנפקה וסליקה של מותגי האשראי המובילים בעולם: Visa, MasterCard ו-Diners Club

פרופיל

שנת הקמה 1979
כתובת רח' תפוצות ישראל 13, גבעתיים 5358331- ראה מפה
טלפון 03-5723572
פקס 03-5723723
רשתות חברתיות
אתר החברה www.cal-online.co.il
   
   

מנהלים

רן עוז, יו"ר דירקטוריון, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

רן עוז

יו"ר דירקטוריון

לוי הלוי, מנכ"ל, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

לוי הלוי

מנכ"ל

אודות


חברת כאל הינה חברה מובילה בעולמות התשלומים והאשראי החוץ בנקאי. החברה עוסקת בהנפקה וסליקה של מותגי האשראי המובילים בעולם: MasterCard ,Visa ו-Diners Club. כמו כן, החברה סולקת את הארנקים המתקדמים הנפוצים בסין Alipay ו-WeChat.

בעלות

בנק דיסקונט (72%)

הבנק הבינלאומי (28%)

כאל מציעה ללקוחותיה מגוון כלים פיננסים מתקדמים ומוצרי אשראי חוץ בנקאיים, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות לצד תשתית ארגונית ממוקדת לקוח וקידום שיתופי פעולה בתחומי הקמעונאות והפיננסים.
כאל מעסיקה כ-1,500 עובדים במשרדיה בגבעתיים, אשדוד ומודיעין עילית, המעניקים פתרונות לכ-3.4 מיליון מחזיקי כרטיס אשראי ולעשרות אלפי בתי עסק. החברה נמצאת בבעלות בנק דיסקונט (72%) והבינלאומי (28%).

לקוחות פרטיים – מחזיקי כרטיס
כחלק מתפיסת המיקוד בלקוח, כאל מציעה ללקוחותיה ערוצי שירות מגוונים בכדי לאפשר להם קבלת שירות איכותי, מהיר, יעיל ונגיש. כמו כן, החברה פועלת לפיתוח עולם הדאטה כפלטפורמה המאפשרת לה להבין טוב יותר את צרכי ורצונות הלקוחות.

ערוצי התקשרות
אפליקציית כאל – מאפשרת מגוון פעולות, שירותים ומידע ובהם: צפייה בחיובים ופירוט עסקאות, צפייה בקוד הסודי, חסימת כרטיס במקרה של אובדן או גניבה, לקיחת הלוואה, הזמנת הטבות, התכתבות עם נציג שירות ועוד.
כאל ב-WhatsApp – התכתבות עם נציג שירות אנושי דרך יישום ה-WhatsApp בלחיצה על קישור או שמירת מספר הטלפון של כאל כאיש קשר.

מגוון פתרונות אשראי מתקדמים
חיוב חודשי קבוע – מאפשר ללקוח לקבוע מראש את הסכום בו יחויב מידי חודש בהתאם להכנסותיו ולהוצאותיו הצפויות.
הלוואה מיידית מותאמת אישית – מועברת ישירות לחשבון הבנק של הלקוח. ההלוואה יכולה להינתן כחלק ממסגרת האשראי הקיימת של הלקוח או בנוסף לה.
CalChoice – כרטיס המאפשר ללקוח גמישות מקסימלית בניהול התקציב שלו, תוך יכולת לבחור את סכום החיוב כל חודש מחדש.

הטבות ללקוח
כאל מציעה ללקוחותיה הצעות ערך מגוונות, בזמן ובמקום המתאים ללקוח.
חנות החוויות – אתר ההטבות המתקדם של כאל במגוון עולמות תוכן רחבים: אטרקציות, קולנוע, מופעים, הצגות ילדים, ספא, קולינריה ועוד.
חבילת הטבות לחו"ל – מגוון הטבות משלב תכנון הנסיעה ועד החזרה.
שוברים דיגיטליים – שוברי הנחה הנרכשים באפליקציית כאל למימוש במגוון רשתות בתחומים שונים: אופנה, טיפוח, פנאי ומזון.
CalCashBack+ – אתר המאפשר ללקוחות כאל לקבל החזר כספי על כל רכישה אונליין המתבצעת דרכו באתרי קניות מובילים כגון: AliExpress ,ebay ,Asos ,Booking ועוד.

מגוון מועדוני לקוחות
כאל היא החברה המובילה את תחום מועדוני הלקוחות בישראל ובהם:
מועדון שופרסל – כרטיס המעניק מגוון הטבות, מתנת הצטרפות והנחות קבועות על מוצרים ברשת שופרסל וברשת הפארם Be.
FLY CARD – כל רכישה בכרטיס מזכה בנקודות הנוסע המתמיד ב"אל על" ביחס המרה המשתלם ביותר בשוק.
PowerCard – כרטיס המעניק הטבות והחזרים כספיים על כל קנייה הנעשית בהום סנטר, ביתילי, מגה ספורט, זר פור יו, טויס אר אס ורשתות נוספות.
Family365 – מועדון משותף לכאל, קלאב 365 ויינות ביתן, המעניק הטבות והחזרים כספיים על כל קנייה ביינות ביתן וברשתות החברות בקואליציית קלאב 365.
Cal-H&O – כרטיס המעניק החזר כספי והנחות קבועות ומשתנות על קניות ברשת H&O.
CalFixnet – כרטיס המעניק החזר כספי של עד 1,000 ₪ בשנה על הקניות במט"ח באתרים בינלאומיים באינטרנט, ברכישות בחו"ל ובמגוון רשתות בארץ.
Miles & More – כרטיס המאפשר צבירה אוטומטית של מיילים בלופטהנזה והחברות הבנות.
בנוסף, לכאל מועדונים וכרטיסים המותאמים לסגנון החיים של הלקוח:
Hitech Zone, מועדון שווה, מועדון כוחות הביטחון, מועדון קרנות השוטרים, מועדון יותר, מועדון יחד ועוד.
Diners Club – מותג של כאל המעניק הטבות קבועות בעולמות הקולינריה, התרבות, הקולנוע, הפנאי והנופש, בנוסף למבצעים חודשיים משתנים במגוון בתי עסק ברחבי הארץ.
Diners Extra – כרטיס המעניק החזר כספי של עד 1,000 ₪ בשנה על חשבונות הבית והוצאות המשפחה. משלמים בכרטיס את החשבונות השוטפים והוצאות המשפחה וצוברים החזרים.
לקוחות עסקיים – בתי עסק
כאל מספקת ללקוחותיה העסקיים שירותי סליקה מתקדמים לצד כלים לניהול פיננסי ומגוון פתרונות אשראי חדשניים.

פתרונות סליקה לבתי עסק
סליקה בבית העסק – עם מסוף מתקדם התומך בטכנולוגיית EMV ומאפשר לבצע עסקאות בטוחות יותר באמצעות הקלדת הקוד הסודי של כרטיס האשראי ע"י הלקוח.
סליקה באינטרנט – הטמעה של דף תשלום מאובטח באתר בית העסק.
סליקה מהטלפון הנייד/טאבלט – באמצעות אפליקציית Cal-Pos ניתן לכבד כרטיסי אשראי באופן פשוט, בטוח ונוח מהטלפון הנייד/טאבלט בכל זמן ובכל מקום.
סליקת Alipay ו-WeChat שירות סליקה לבתי עסק עבור תיירים סינים המבצעים את רכישותיהם בישראל באמצעות אפליקציות Alipay ו-WeChat.
שירות בצ'אט לבתי עסק – התכתבות בצ'אט עם נציג המאפשר מענה לפניות בית העסק בזמן אמת.

פתרונות אשראי לבתי עסק
הלוואות אונליין – שירות המאפשר לבית עסק לקחת הלוואה אונליין באתר כאל עסקים או באפליקציית Cal4Biz ולקבל אישור בתוך 3 דקות.
קרדיט אונליין – שירות המאפשר לבעל עסק להקדים זיכוי אונליין באמצעות אתר כאל עסקים או אפליקציית Cal4Biz.
ניכיון עסקאות כרטיסי אשראי – תזרים מזומנים משופר באמצעות הקדמת זיכויים של שוברי כרטיסי האשראי.
לצמוח ביחד
הנהלת החברה רואה בהון האנושי נכס יקר, ומשקיעה רבות בגיוס עובדים איכותיים שיהוו חלק מהתפתחות החברה ומהצלחתה. מנהלים בכירים רבים בחברה החלו את דרכם המקצועית בכאל וצמחו בה לאורך זמן.

אחריות תאגידית
כאל מחויבת לנתינה לקהילה ושמה דגש על סיוע לאוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית. בתוך כך, החברה משלבת משאבים ארגוניים לצד הקצאת משאבים כספיים למען הקהילה, ומשתפת את עובדיה ומנהליה בעשייה החברתית.
כאל מדורגת בדירוג פלטינה בדירוג "מעלה" לאחריות תאגידית.
תוכנית הדגל של כאל בתחום העשייה החברתית הינה פרוייקט 'לרצות ולחלום זה כאל' שמטרתו הגשמת חלומותיהם וצרכיהם של ילדי עמותת 'ילדים בסיכוי', החיים בפנימיות חלקם ללא עורף משפחתי.
'כאל לתת סיכוי' – מיזם חברתי משותף עם עמותת 'ילדים בסיכוי', במסגרתו לקוחות כאל נהנים מהנחות במגוון בתי עסק ברחבי הארץ. במקביל, בכל עסקה המבוצעת בכרטיס בבית עסק המשויך לתוכנית, בית העסק מעניק תרומה לעמותת 'ילדים בסיכוי'.
סינרגיה – תוכנית המשלבת מנהלים בכירים מכאל כחברים בהתנדבות בדירקטוריונים של ארגונים חברתיים, בשיתוף ג'וינט ישראל.
שיעור אחר – כאל פועלת באמצעות עמותת 'שיעור אחר' לשוויון הזדמנויות בחינוך. עובדי כאל מעבירים שיעורים בנושא חינוך פיננסי לתלמידים בבתי ספר משכבות סוציו-אקונומיות נמוכות.
מסע ישראלי – תוכנית בשיתוף ארגון נכי צה"ל ועמותת 'מסע ישראלי' לתמיכה וליווי פצועי צה"ל תוך פעילויות אתגריות ותהליכים קבוצתיים.
בנוסף, לכאל מיזמים חברתיים נוספים המחברים בין הפעילות העסקית של החברה לבין תרומה לקהילה.

אולי יעניין אותך גם


CofaceBdi : ישראלים מוציאים בחומוסיות 750 מיליון ₪ בשנה

לקראת יום החומוס הבינלאומי (שיחול ב13/5) חברת בידיאי ביצעה בדיקה שמראה שבישראל אנחנו מוציאים 750 מיליון ש"ח בשנה.

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב COFACEBDI בכנס Well Being

אתמול בכנס השנתי של פורום Well being – למנהלי פרט ורווחה, המוביל בישראל, הרצתה תהילה ינאי בעלים ומנכ"לית משותפת ב COFACEBDI על מחוברות עובדים