BDI

Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

הנפקה וסליקה של מותגי האשראי המובילים בעולם: Visa, MasterCard ו-Diners Club

פרופיל

שנת הקמה 1979
כתובת רח' תפוצות ישראל 13, גבעתיים 5358331- ראה מפה
טלפון 03-5723572
פקס 03-5723723
רשתות חברתיות
אתר החברה www.cal-online.co.il
   
   

מנהלים

לוי הלוי, מנכ"ל, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

לוי הלוי

מנכ"ל

אסתר דויטש, יו"ר דירקטוריון, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

אסתר דויטש

יו"ר דירקטוריון

אסף צימרמן, סמנכ"ל ראש חטיבת כספים, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

אסף צימרמן

סמנכ"ל ראש חטיבת כספים

שאול מזרחי, סמנכ"ל חשבונאי ראשי ראש חטיבת חשבות, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

שאול מזרחי

סמנכ"ל חשבונאי ראשי ראש חטיבת חשבות

נעמי זנדהאוז, סמנכ"ל יועצת משפטית ראשית ראש חטיבת ייעוץ משפטי, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

נעמי זנדהאוז

סמנכ"ל יועצת משפטית ראשית ראש חטיבת ייעוץ משפטי

אסף שניר, משנה למנכ"ל ראש חטיבת לקוחות, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

אסף שניר

משנה למנכ"ל ראש חטיבת לקוחות

שרון בן עזרא, משנה למנכ"ל ראש חטיבת אשראי, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

שרון בן עזרא

משנה למנכ"ל ראש חטיבת אשראי

רועי קציר, משנה למנכ"ל, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

רועי קציר

משנה למנכ"ל

ליטל וקסלר, משנה למנכ"ל ראש חטיבת משאבי אנוש ומטה, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

ליטל וקסלר

משנה למנכ"ל ראש חטיבת משאבי אנוש ומטה

עמית קראוסהר, סמנכ"ל ראש חטיבת ניהול סיכונים, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

עמית קראוסהר

סמנכ"ל ראש חטיבת ניהול סיכונים

לילך זילבר-טל, מבקרת פנימית ראשית, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

לילך זילבר-טל

מבקרת פנימית ראשית

אודות Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ


כאל נוסדה בשנת 1979 והיתה החברה הראשונה בישראל לפתח ולהציע תוכניות אשראי חוץ בנקאי. במרוצת השנים, הפכה לחברת כרטיסי האשראי המובילה בעולמות התשלומים והאשראי החוץ בנקאי, המספקת פתרונות פיננסיים מתקדמים עבור לקוחות החברה, המחזיקים בכ-4 מיליון כרטיסים, וכ-100 אלף בתי עסק. בעולם התשלומים החדש, כאל מציעה שירותי תשלום חכמים ומוצרים פיננסיים מבוססי חדשנות טכנולוגית, ומעניקה שירותי הנפקה וסליקה למותגי האשראי המובילים בעולם: MasterCard, Visa ומותג Diners Club. לחברה שותפויות אסטרטגיות ארוכות טווח עם כל הבנקים בישראל ועם רשתות קמעונאיות וגופים מסחריים מובילים במשק. כאל נמצאת בבעלות בנק דיסקונט לישראל בע״מ (72%) והבנק הבינלאומי הראשון לישראל בע״מ (28%).

בעלות

בנק דיסקונט (72%)

הבנק הבינלאומי (28%)

כרטיסי אשראי זה כאל
כאל מובילה את תחום המועדונים החוץ בנקאיים, ופועלת בשותפות עם מועדוני הלקוחות הגדולים בישראל: מועדון בשיתוף רשת הקמעונאות שופרסל; FlyCard בשיתוף אל על; Family365 בשיתוף המשביר לצרכן; מועדון קרפור בשיתוף אלקטרה מוצרי צריכה וביט, מועדון בשיתוף רשת H&O ורשתות קרטרס ועוד. כאל מחזיקה גם במועדוני לקוחות המבוססים על התאגדות מקצועית: מועדון Hitech Zone לעובדי חברות היי-טק, מועדון ‘כוחות הביטחון’, מועדון ‘שווה’ של ההסתדרות הלאומית, מועדון ‘יותר’, מועדון ‘יחד’ ועוד. כאל פועלת בשותפות עם הגופים השונים למתן הצעות הערך המובילות בארץ ובחו״ל, ולהרחבת בסיס הלקוחות בתהליכי גיוס דיגיטליים, חדשניים ומהירים. כרטיסי המועדונים מעניקים הטבות ייחודיות על הרכישות בכרטיס בעולמות תוכן רבים, הנחות קבועות ומשתנות והחזרים כספיים למימוש ברשתות המייצרים נאמנות צרכנית גבוהה ביותר. בנוסף לשיתופי הפעולה במסגרת המועדונים, כאל השיקה השנה באופן עצמאי את כרטיס CashCal Pro, המאפשר לצבור החזרים כספיים על כל הקניות וההוצאות השוטפות, ללא הגבלה, למימוש באתר BuyMe.

פתרונות חכמים זה כאל
כאל משקיעה רבות בפיתוח פתרונות חכמים מותאמים לעולם החדש, ומובילה פלטפורמת תשלומים ואשראי מתקדמת וחדשנית המיועדת לשותפים, ומאפשרת להם להציע מגוון רחב של יישומים עסקיים בתהליך מהיר ופשוט עם TTM (Time To Market) מינימלי. הפלטפורמה המודולרית מבוססת על שתי יכולות ליבה מרכזיות: תשלומים (Payment as a Service – PaaS) – מאפשרת לכל שותף להציע ללקוחותיו פתרון תשלומים חכם, דיגיטלי ומותאם ליישום העסקי שלו; ואשראי (Credit as a Service – CaaS) – מאפשרת יכולות מתקדמות בתחומי הדאטה, למכירת מוצרי אשראי בחוויה דיגיטלית מתקדמת. הפלטפורמה מקדמת חדשנות ומגבירה את התחרות בשוק; בעלת אינטגרציה פתוחה וגמישה; בעלת מנועי הכנסה מידיים לשותפים (תשלומים, אשראי ודאטה); יכולת יישום מהירה; ועמידה בתקני אבטחת המידע המחמירים ובכל דרישות הרגולציה. בין היישומים העסקיים של הפלטפורמה ניתן למנות את הכרטיס הוירטואלי בארנק הדיגיטלי PayBox לצד לקיחת הלוואה דיגיטליתבשיתוף בנק דיסקונט ושופרסל; הלוואה דיגיטלית באפליקציית Yellow של קבוצת פז; וכרטיס מעסיקים של חברות עסקיות, המחובר למקור המימון של המעסיק. השנה, זכתה כאל במכרז החשב הכללי לניהול והנפקת אמצעי תשלום מתקדמים. כמו כן, החברה השיקה את כרטיס MYCAL, כרטיס נטען לילדים, המקושר לחשבון של ההורה ומאפשר טעינה מיידית אונליין ובקרה על פעולות 24\7.כאל מאפשרת ללקוחות לשלם בנייד ב-Tap באמצעות הארנקים הדיגיטליים של ענקיות הטכנולוגיה Apple Pay ו-Google Pay, בתום צירוף מהיר ופשוט של הכרטיס. עם החלת רפורמת הבנקאות הפתוחה, כאל הטמיעה API (ממשק תכנות יישומים) כדי לאפשר את חיבורן המאובטח של חברות הפינטק לקבלת מידע, וכן פיתחה החברה יכולות מתקדמות וחדשניות ללקוחות למתן מידע וכלים לניהול ההוצאות בצורה חכמה וכוללת.

דיגיטל זה כאל
כאל מובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית לשיפור חווית הלקוח והצעת הערך הדיגיטלית, ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח נכסייה הדיגיטליים כדי לאפשר נגישות מקסימלית לביצוע פעולות ולצפייה במידע באתר ובאפליקציה. אפליקציית כאל מאפשרת ללקוחות פרטיים לעקוב אחר החיובים, לצפות בעסקאות שבוצעו בזמן אמת, להתעדכן במצב המסגרת, לצפות בקוד הסודי, לבצע חסימת כרטיס (במקרה של אובדן או גניבה), לקיחת הלוואה, שינוי מועד חיוב, רכישת שוברים דיגיטליים ועוד. אפליקציית Cal4Biz מאפשרת לבתי העסק הסולקים עם כאל מעקב שוטף אחר פעילות בית העסק, צפייה בזיכויים, איתור או ביטול עסקה ועוד. כאל רואה את הלקוח במרכז, ומעמידה ערוצי התקשרות מגוונים למתן מענה מקצועי ואיכותי באמצעות שירות ה-WhatsApp המאפשר התכתבות ישירה עם נציג שירות, שירות טלפוני, מענה קולי, צ’אט לעסקים, רשתות חברתיות ושירות פרונטלי.

אשראי זה כאל
כאל מובילה את שוק האשראי החוץ בנקאי ופועלת כל העת להטמעת שיפורים במתן הלוואות ואשראי בערוצים הדיגיטליים. ללקוחות פרטיים וללקוחות כל הבנקים, כאל מציעה הלוואות במגוון מסלולים, בהתאמה אישית ולכל מטרה, ישירות לחשבון הבנק. החברה מאפשרת למחזיקי כרטיס לשלוט בהוצאות הכרטיס ולקבוע מראש את סכום החיוב מידי חודש בהתאם להכנסות ולהוצאות הצפויות, ובכך מעניקה ללקוחות גמישות מקסימלית בניהול התקציב. לבתי עסק הסולקים עם כאל, מציעה החברה הלוואות לטובת מימון השקעות והון חוזר. כאל מספקת לבעלי העסקים פתרונות חדישים וגמישים לסיוע בניהול מיטבי של מערך העסקאות והתשלומים ולייעול ניהול תזרים המזומנים, כדוגמת הקדמת זיכוי אונליין לפני מועד הזיכוי הקבוע, ניכיון עסקאות כרטיסי אשראי ועוד. בנוסף, מציעה החברה הלוואות לרכב.

סליקה זה כאל
כאל מעניקה שירותי סליקה מתקדמים ופתרונות מקצה לקצה באופן בטוח ומוגן בבית העסק ובאינטרנט, ומשלבת במוצריה הפיננסיים אמצעי הגנה איכותיים המבטיחים לבעלי העסקים הגדלת הכנסות בצורה נגישה ומאובטחת. מתוך הבנה שלבתי עסק שונים יש צרכים שונים, כאל פועלת להרחבת השירותים במטרה להמשיך לספק ערך מוסף לבתי העסק הסולקים איתה.

כאל משקיעה בהון האנושי
כאל רואה בהון האנושי נכס יקר, ופועלת ללא הרף לפיתוח המשאב האנושי כערך עליון. מתוך אמונה כי מחוברות ארגונית תורמת לצמיחה הארגונית והעסקית של החברה, כאל משקיעה בפעילויות לרווחת העובד, תקשורת ודיאלוג רציף, פיתוח והכשרה לכל הדרגים, גיוון תעסוקתי ויצירת אופק התפתחותי. מנהלים רבים בחברה החלו את דרכם המקצועית בכאל וצמחו בה לאורך השנים.

כאל בקהילה
כאל מדורגת בדירוג הגבוה ביותר, פלטינה+, ב׳מדד מעלה ESG לאחריות תאגידית בעסקים’, ומידי שנה מקבלת הכרה ציבורית לביצועי החברה בתחום האחריות התאגידית, המשקפים את מחויבות כאל לקידום והטמעה של ערכים חברתיים, סביבתיים ואתיים לצד הפעילות העסקית.
החברה מחויבת לנתינה לקהילה ומשקיעה משאבים רבים לעשייה חברתית למען אוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית. תחום האחריות החברתית בכאל מתבסס על שני עקרונות: חיבור לליבה העסקית והקצאת משאבים כספיים לצד משאבים אנושיים, המשלבים פעילות התנדבותית של העובדים. כאל מובילה פרוייקטים חברתיים רבים המחברים בין הפעילות העסקית של החברה לבין תרומה לקהילה, תוך קיום שיתופי פעולה עם עמותות וארגונים חברתיים רבים, ובראשם: תוכנית הדגל של כאל ‘לרצות ולחלום זה כאל’, בשיתוף עם ‘הרוח הישראלית’, הפועלת להגשמת חלומות וצרכים לאוכלוסיות מוחלשות: ילדים בסיכון, חיילים בודדים, קשישים וניצולי שואה; מיזם ‘כאל לתת סיכוי’, בשיתוף עם עמותת ‘ילדים בסיכוי’, המאפשר למחזיקי כרטיס כאל ליהנות מהנחות במגוון בתי עסק ברחבי הארץ ובמקביל מוענקת תרומה לעמותה ע״י בית העסק המשויך לתוכנית; תוכנית ‘סינרגיה’, בשיתוף עם ‘ג’וינט ישראל’, המשלבת מנהלים בכירים מכאל כחברים בהתנדבות בדירקטוריונים של ארגונים חברתיים; תוכנית ‘שיעור אחר’, באמצעות עמותת ‘שיעור אחר’, לקידום חינוך פיננסי בבתי ספר משכבות סוציו-אקונומיות נמוכות; ומיזם ‘מסע ישראלי’, בשיתוף עם ארגון נכי צה״ל, לתמיכה וליווי פצועי צה״ל תוך פעילויות אתגריות ותהליכים קבוצתיים.

כאל בסביבה
כאל פועלת לשמירת איכות הסביבה ומעודדת את עובדיה ליישום עקרונות פיתוח בר קיימא מתוך אחריות, הגינות ושקיפות המהווים בסיס לפעילותה. כפועל יוצא החברה כוללת שיקולים סביבתיים בתהליכי קבלת החלטות, ומכירה בחשיבות מערכת ניהול סביבתית שתתרום להתייעלות ולחיסכון במשאבים.

 

 

דירוגים


אולי יעניין אותך גם


Coface BDI – לדעת הכל לפני כולם

מתקשה לקבל החלטה על גובה מסגרת האשראי ללקוח?

"עידן האונליין מביא לסגירתם של מרכזי קניות בכל העולם" – The Marker

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן. תהילה ינאי תהילה ינאיצביקה גולדשטיין "בשנה […]

דוח Fico© Bdi החדש עלה לרשת

מהיום : דוח אשראי צרכני החדש ודירוג Fico© Bdi ! עיצוב חדש וידידותי, ניתוח המידע וסיכומו. FICO®BDI score – דירוג אשראי צרכני דירוג סיכון אשראי ללווים פרטיים בסטנדרט בינלאומי. לראשונה בישראל כל אחד יוכל לצפות בדירוג FICO®BDI שלו. דירוג סיכון FICO®BDI מבוסס על שיתוף פעולה בין FICO® המובילה בעולם לדירוג סיכוני אשראי לבין CofaceBdi  

הופעות בתקשורת, החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2021

סקר החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2021 בתקשורת 28/12/2021 –  | המהדורה המרכזית (רשת 13)   The Marker 8/12/21 12/11/21 הארץ עיתון שחרית 5/1/21 קבוצת בסט , בדירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן   8-10-21 כך מנכ"ל ביטוח ישיר החליט לפנק את אלפי העובדים – אתר ICE ישראל היום 5-5-21     פוליסה, 5-5-21 יתד […]