BDI

Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

הנפקה וסליקה של מותגי האשראי המובילים בעולם: Visa, MasterCard ו-Diners Club

פרופיל

שנת הקמה 1979
כתובת רח' תפוצות ישראל 13, גבעתיים 5358331- ראה מפה
טלפון 03-5723572
פקס 03-5723723
רשתות חברתיות
אתר החברה www.cal-online.co.il
   
   

מנהלים

לוי הלוי, מנכ"ל, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

לוי הלוי

מנכ"ל

אסתר דויטש, יו"ר דירקטוריון, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

אסתר דויטש

יו"ר דירקטוריון

יעקב פלד, סמנכ"ל ראש חטיבת אשראי ושותפים, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

יעקב פלד

סמנכ"ל ראש חטיבת אשראי ושותפים

אסף צימרמן, סמנכ"ל ראש חטיבת כספים, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

אסף צימרמן

סמנכ"ל ראש חטיבת כספים

אירנה פורטניק, סמנכ"ל ראש חטיבת טכנולוגיות ותפעול, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

אירנה פורטניק

סמנכ"ל ראש חטיבת טכנולוגיות ותפעול

שאול מזרחי, סמנכ"ל חשבונאי ראשי ראש חטיבת חשבות, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

שאול מזרחי

סמנכ"ל חשבונאי ראשי ראש חטיבת חשבות

נעמי זנדהאוז, סמנכ"ל יועצת משפטית ראשית ראש חטיבת ייעוץ משפטי, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

נעמי זנדהאוז

סמנכ"ל יועצת משפטית ראשית ראש חטיבת ייעוץ משפטי

אסף שניר, סמנכ"ל ראש חטיבת לקוחות, Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ

אסף שניר

סמנכ"ל ראש חטיבת לקוחות

אודות Cal - כרטיסי אשראי לישראל בע"מ


כאל היא חברת כרטיסי האשראי המובילה בעולמות התשלומים והאשראי החוץ בנקאי, אשר מספקת פתרונות פיננסיים לכ-3.5 מיליון מחזיקי כרטיס ולכ-100,000 בתי עסק. כאל מעניקה שירותי הנפקה וסליקה למותגי האשראי המובילים בעולם: MasterCard ,Visa והיא הנציגה הבלעדית של מותג Diners Club בישראל. כאל רואה את לקוחותיה במרכז פעילותה, ופועלת כל העת להתאים עצמה לעולם הדינמי והמשתנה, תוך קידום חדשנות טכנולוגית, פיתוח תוכניות אשראי חוץ בנקאי ומוצרים פיננסיים מתקדמים, וקידום שותפויות אסטרטגיות. החברה פועלת באתר מרכזי השוכן בגבעתיים ובמספר אתרים נוספים (אשדוד, מודיעין עילית, תפן ונתיבות). כאל נמצאת בבעלות הבנקים דיסקונט (72%) והבינלאומי (28%).

 

בעלות

בנק דיסקונט (72%)

הבנק הבינלאומי (28%)

שותפים עסקיים זה כאל
כחברה מחוללת תחרות בעולמות התשלומים והאשראי, כאל מובילה בשיתופי פעולה אסטרטגיים ארוכי טווח עם כל הבנקים בישראל ועם רשתות קמעונאיות וגופים מסחריים מובילים במשק. כאל מובילה את תחום המועדונים החוץ בנקאיים, ופועלת בשותפות עם מועדוני הלקוחות הגדולים:
שופרסל – רשת המזון הגדולה בישראל המונה מעל 600 אלף לקוחות; Family365 בשיתוף המשביר לצרכן (365) ויינות ביתן; FLY CARD בשיתוף אל על הצובר נקודות במועדון 'הנוסע המתמיד' ביחס המרה המשתלם ביותר בשוק; Cal-H&O בשיתוף רשת H&O ורשתות קרטרס; ועוד. כאל פועלת בשיתוף עם הגופים השונים לשדרוג הצעות הערך בארץ ובחו"ל, ולהרחבת בסיס הלקוחות בתהליכי גיוס דיגיטליים, חדשניים ומהירים באפיקים השונים. כרטיסי המועדונים מעניקים הטבות ייחודיות ובלעדיות על הרכישות בכרטיס בעולמות תוכן רבים, הנחות קבועות ומשתנות והחזרים כספיים למימוש ברשתות המייצרים נאמנות צרכנית גבוהה ביותר. לכאל גם מועדוני לקוחות המבוססים על התאגדות מקצועית כגון מועדון Hitech Zone המותאם לעובדי חברות היי-טק, מועדון כוחות הביטחון, מועדון שווה של ההסתדרות הלאומית, מועדון יותר, מועדון יחד ועוד.

אשראי זה כאל
כחלק מתפיסת המיקוד בלקוח, כאל פועלת לפיתוח עולם הדאטה כפלטפורמה המאפשרת להבין טוב יותר את צורכי ורצונות הלקוחות, במטרה לספק לכל לקוח את הפתרון המתאים ביותר עבורו מבין מגוון מוצרים מתקדמים ואלטרנטיבות חדשניות. כל זאת, תוך הקפדה על ניהול סיכונים והוגנות מול לקוחות החברה.
ללקוחות פרטיים: כאל מציעה ללקוחותיה וללקוחות כל הבנקים הלוואות במגוון מסלולים, בהתאמה אישית ולכל מטרה, ישירות לחשבון הבנק. החברה מאפשרת למחזיקי כרטיס לשלוט בהוצאות הכרטיס ולקבוע מראש את סכום החיוב מידי חודש בהתאם להכנסות ולהוצאות הצפויות, ובכך מעניקה ללקוחות גמישות מקסימלית בניהול התקציב.
ללקוחות עסקיים: כאל מציעה לבתי עסק הסולקים עימה הלוואות לטובת מימון השקעות והון חוזר ומתן הלוואות בערבות מדינה. החברה מספקת פתרונות ייחודים המסייעים לייעל ולפשט את ניהול תזרים המזומנים כדוגמת הקדמת זיכוי אונליין לפני מועד הזיכוי הקבוע, ניכיון עסקאות כרטיסי אשראי ועוד. השירותים הפיננסיים של כאל מאפשרים לבעלי העסקים לנהל את מערך העסקאות והתשלומים שלהם בצורה יעילה ומיטבית.

סליקה זה כאל
החברה מעניקה שירותי סליקה מתקדמים באופן בטוח ומוגן בבית העסק ובאינטרנט, ולצורך כך פיתחה אמצעי הגנה איכותיים שיבטיחו לבעלי העסקים הגדלת הכנסות בצורה נגישה ומאובטחת. מתוך הבנה שלבתי עסק שונים יש צרכים שונים, כאל פועלת כל העת להרחבת השירותים במטרה להמשיך לספק ערך מוסף לבתי העסק הסולקים איתה. לכאל שיתוף פעולה ייחודי עם ענקיות התשלומים הסיניות Alipay ו-WeChat, ובמסגרתו מאפשרת לבתי עסק ישראלים לקבל תשלום באמצעות אפליקציות תשלומים אלו.

פתרונות תשלום זה כאל
כאל משקיעה רבות בפיתוח מערכות תשלומים חדשניות, חכמות ומהירות. החברה פועלת לספק ללקוחותיה חווית תשלום בטוחה ונוחה, המתאפשרת באמצעות טכנולוגיות תשלום שונות: פס מגנטי, טכנולוגיית ה-EMV וה-Contactless (ללא מגע). הנפקת כרטיסי האשראי של כאל מתבצעת על פי מודל התשלום החדש ועל בסיס תקן האבטחה הבינלאומי לתשלום חכם ותשלום ללא מגע, כחלק ממעבר לעולם של עסקאות חכמות. פתרונות התשלום של כאל, המבוססים על שימוש בכרטיס האשראי, מעניקים חיסכון למחזיק הכרטיס על ידי הטבות והצעות ערך ייחודיות המותאמות ללקוח. אתר ההטבות המתקדם של כאל, מעמיד לרשות הלקוחות מבצעים בלעדיים והנחות בעולמות תוכן רחבים: אטרקציות, קולנוע, מופעים והצגות, חופשות, ספא, קולינריה, הטבות לטסים לחו"ל ועוד. בתחום הצרכנות, כאל מציעה לרכישה שוברי הנחה דיגיטליים משתלמים למימוש ברשתות אופנה, טיפוח, פנאי ומזון.

דיגיטל זה כאל
כאל מתאימה עצמה לעולם הפיננסי החדש ומובילה תהליך מתמשך של טרנספורמציה דיגיטלית, בדגש על חווית המשתמש כחלק מהנגשת השירותים למחזיקי כרטיס ולבעלי עסקים. כאל משקיעה רבות בפיתוח הנכסים הדיגיטליים של החברה במטרה לאפשר נוחות ונגישות מקסימלית לביצוע פעולות ולצפייה במידע במבט מהיר באתר ובאפליקציה. אפליקציית כאל מאפשרת ללקוחותיה הפרטיים לעקוב אחר החיובים, לצפות בעסקאות שבוצעו בזמן אמת, להתעדכן במצב המסגרת והיתרה הפנויה, ולבצע פעולות נוספות רבות: צפייה בקוד הסודי, חסימת כרטיס (במקרה של אובדן או גניבה), לקיחת הלוואה, שינוי מועד חיוב, פריסת עסקה, חסימת הוראת קבע ועוד. אפליקציית Cal4Biz מאפשרת לבתי העסק הסולקים עם כאל מעקב שוטף אחר פעילות בית העסק, צפייה בזיכוי הקרוב ללא הקלדת סיסמה, איתור או ביטול עסקה, הקדמת הזיכוי החודשי ועוד. כאל רואה את לקוחותיה במרכז, ומעמידה ערוצי התקשורת מגוונים למתן מענה מקצועי ואיכותי באמצעות מענה טלפוני, מענה קולי, צ'אט לעסקים, רשתות חברתיות, שירות פרונטלי, והיא היחידה בשוק המאפשרת שירות בהתכתבות דרך WhatsApp.

כאל משקיעה במשאב האנושי
כאל רואה בהון האנושי נכס יקר, ופועלת רבות לפיתוח המשאב האנושי כערך עליון. מתוך אמונה כי מחוברות ארגונית תורמת לצמיחה הארגונית והעסקית של החברה, כאל משקיעה במגוון פעילויות לרווחת העובד, תקשורת ודיאלוג רציף, פיתוח והכשרה לכל הדרגים, גיוון תעסוקתי ויצירת אופק התפתחותי. מנהלים רבים בחברה החלו את דרכם המקצועית בכאל וצמחו בה לאורך השנים.

כאל בקהילה
כאל מדורגת בדירוג פלטינה בדירוג 'מעלה' לאחריות תאגידית. החברה מחויבת לנתינה לקהילה ומשקיעה משאבים רבים לעשייה חברתית למען אוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית. תחום האחריות החברתית בכאל מתבסס על שני עקרונות: חיבור לליבה העסקית והקצאת משאבים כספיים לצד משאבים אנושיים, המשלבים פעילות התנדבותית של העובדים. כאל מובילה פרוייקטים חברתיים רבים המחברים בין הפעילות העסקית של החברה לבין תרומה לקהילה, תוך קיום שיתופי פעולה עם עמותות וארגונים חברתיים רבים, ובראשם: תוכנית הדגל של כאל 'לרצות ולחלום זה כאל' שמטרתה הגשמת חלומות וצרכים לאוכלוסיות מוחלשות: ילדים בסיכון, חיילים בודדים, קשישים וניצולי שואה; מיזם 'כאל לתת סיכוי', בשיתוף עם עמותת 'ילדים בסיכוי', המאפשר למחזיקי כרטיס כאל ליהנות מהנחות במגוון בתי עסק ברחבי הארץ ובמקביל מוענקת תרומה לעמותה ע"י בית העסק המשויך לתוכנית; תוכנית 'סינרגיה', בשיתוף עם ג'וינט ישראל, המשלבת מנהלים בכירים מכאל כחברים בהתנדבות בדירקטוריונים של ארגונים חברתיים; תוכנית 'שיעור אחר' באמצעות עמותת 'שיעור אחר' הפועלת לשוויון הזדמנויות בחינוך, ובמסגרתה עובדי כאל מעבירים שיעורים בנושא חינוך פיננסי לתלמידים בבתי ספר משכבות סוציו-אקונומיות נמוכות; מיזם 'מסע ישראלי', בשיתוף עם ארגון נכי צה"ל ועמותת 'מסע ישראלי', לתמיכה וליווי פצועי צה"ל תוך פעילויות אתגריות ותהליכים קבוצתיים.

כאל בסביבה
כחלק בלתי נפרד מפועלה בתחום האחריות התאגידית, כאל פועלת לשמירת איכות הסביבה וליישום עקרונות פיתוח בר קיימא מתוך אחריות, הגינות ושקיפות המהווים בסיס לפעילותה. כאל כוללת שיקולים סביבתיים בתהליכי קבלת החלטות, ומכירה בחשיבות מערכת ניהול סביבתית שתתרום להתייעלות ולחיסכון במשאבים.

 

אולי יעניין אותך גם


הישראלים רכשו השנה מטבחי חוץ בכ- 36.5 מיליון שקל – גידול של כ- 17% ביחס לשנה קודמת

חודשי האביב והקיץ הינם חודשי שיא במכירות המהוות כ- 40% מההכנסות השנתיות בענף

שוק מטבחי החוץ מאופיין בקשת מחירים רחבה והמחיר יכול להגיע עד למעלה מ- 100,000 שקל

תהילה ינאי, מנכ"לית CofaceBdi: "בשנתיים הקרובות שוק מטבחי החוץ ימשיך לצמוח בקצב גידול שנתי ממוצע של כ- 16%"

צבע הכסף : ראיון ליום האישה עם תהילה ינאי מנכ"לית משותפת ב COFACEBDI

ראיון ליום האישה בעקבות הנתונים שפרסמה CofaceBdi     למאמר המלא : יום האישה 2019 : שיעור הנשים המכהנות בתפקיד מנכ"ל 4% בלבד ; שיעור היו"ריות 5%  

זינוק של כ- 80% במספר החברות מתחום ההתחדשות העירונית שנכנסו לקשיים בעקבות משבר הקורונה

על פי נתוני חברת המידע העסקי CofaceBdi מאז תחילת משבר הקורונה חל גידול של כ- 80% במספר החברות שנקלעו לקשיים בתחום ההתחדשות העירונית.