|
|
|
|
לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "על רקע החרפת התחרות וכניסתם של שחקנים חדשים לשוק, אנו עדים לירידה בהכנסה הממוצעת ממנוי, ומעבר של לקוחות מחבילות פרימיום לחבילות דיסקאונט, זאת לצד פתיחות של לקוחות לעבור לחבילות "רזות" יותר, המבוססות על שירותי אינטרנט". וואלה : השוק גדל, העוגה קטנה: ירידה בהכנסות ענף הטלוויזיה ב-2022
פירמת וקסלר ברגמן ושות', שמלווה את הגופים המובילים במשק מאז היווסדה לפני כ-90 שנה, רואה במתמחים את דור העתיד של המשרד ומשלבת אותם בכל שלבי העבודה, כולל בפגישות עם הלקוחות ובדיונים בבתי המשפט
בשנת 2020 מוערך שהכנסות הענף עמדו על כ- 800 מיליוני שקלים, קיטון של כ- 10% בהשוואה לשנת 2019,