BDI

חברת נמל אשדוד בע"מ

שירותי נמל, טעינה ופריקה של אוניות, שינוע מטענים, שירותי נוסעים, שירותים לוגיסטיים

פרופיל

שנת הקמה 2004
כתובת ת.ד. 9001, אשדוד 77191- ראה מפה
טלפון 08-8517604/5
פקס 08-8517632
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.ashdodport.co.il
פרופילים נוספים חברת נמל אשדוד בע"מ – החברות שהכי טוב לעבוד בהן

מנהלים

אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל, חברת נמל אשדוד בע"מ

אלי בר יוסף

מנכ"ל בפועל

שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון, חברת נמל אשדוד בע"מ

שאול שניידר

יו"ר דירקטוריון

אודות חברת נמל אשדוד בע"מ


נמל אשדוד הינו הנמל של ישראל, הנמל הגדול והמתקדם במדינה. חברת נמל אשדוד הנה חברה עסקית רווחית הנוהגת על-פי שיטות עבודה המבוססות על נורמות של שקיפות, דיווח כספי, מינהל תקין, קליטת עובדים לפי כישורים ובתנאי מכרז פומביים ושוויוניים. רווחי החברה מופנים להשקעות בציוד ומטרתה לקצר ולייעל תהליכים לוגיסטיים עבור לקוחותיה, תוך פיתוח הנמל.

שירותים מלאים

החברה מספקת ללקוחותיה מעטפת שירותים מלאה, הכוללת שירותים לוגיסטיים, וביניהם:

  • הכנסת אוניות לנמל ועגינתן.
  • אספקת שירותי אונייה מלאים.
  • פריקה, אחסנה וטעינת מטענים.
  • אחסנת מכולות.
  • מערך תשתיות לעגינת אוניות נוסעים, המספק שירות וטיפול איכותי לנוסעים ולמטענם.
  • בעורף הנמל: מחסנים עורפיים, בונדדים ומחסנים חופשיים המשמשים לריקון ואחסון מכולות ומטענים.

בנוסף, קיימים מחסני פרי הדר וייצוא חקלאי, בית קירור, ממגורה לגרעינים, תיקון וניקוי מכולות ועוד.

יתרונות נמל אשדוד

  • קרבה למרכז ולדרום הארץ, נגישות קלה לצירי תנועה.
  • קרבה לתעלת סואץ.
  • תשתיות רחבות ומתקדמות כולל נמל מכולות ממוחשב, המנוהל באמצעות מערכת TOS.
  • שטחי אחסון נרחבים.
  • קרבה למסילת רכבת.
  • שער חדשני וממוחשב לכניסה וליציאת משאיות.
  • עומק רציף של 15.5 מ' המאפשר כניסת אוניות ענק.

שיפור השירות ללקוחות

החברה שומרת על מדיניות שירות מוקפדת ובלתי מתפשרת. החברה השקיעה בשנים האחרונות סכומים ניכרים בציוד ובתשתיות וצפויה להשקיע בעתיד סכומים נוספים. החברה פועלת להפחתה בזמני שהיית האוניות באמצעות שימוש בציוד טכנולוגי חדיש ומתוחכם, הרחבת כוח העבודה, פיתוח רציפים חדשים ויוזמות שירות חדשניות.

פיתוח מערך עסקי ומאגר קשרי לקוחות

חברת נמל אשדוד משקיעה תשומות רבות בביסוס, ניהול וחיזוק הקשר בינה לבין לקוחותיה בארץ ובחו"ל, בתחומי הספנות והלוגיסטיקה. חברת הנמל שמה דגש על תחום שירות הלקוחות ועל מתן מענה ישיר ומהיר לצורכיהם. חברת הנמל עושה כל שביכולתה כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות ומבצעת פעולות רבות שמטרתן להבטיח תהליכי שיפור, התייעלות והרחבה של סל השירותים.

נמל אשדוד מהווה חוליה משמעותית בשרשרת האספקה ומטפל גם בהסרת חסמים שאינם תחת אחריותו הישירה, לטובת הלקוחות המשותפים. נמל אשדוד פועל ליצירת סינרגיה כוללת בתהליכי השינוע מתוך ההבנה כי מדובר במערכת לוגיסטית אחת מסונכרנת.

חדשנות בנמל אשדוד

נמל אשדוד, הנמל של ישראל, עובר מהפכה במהלך חסר תקדים ונכנס לעולם של חדשנות. הענף המסורתי והותיק, נפתח לים חדש של הזדמנויות, אוקיינוס כחול לסטרטאפים.

במסגרת חממת החדשנות פועלות 60 חברות סטארטאפ בחמישה תחומים עיקריים: תפעול, לוגיסטיקה, אנרגיה, ביטחון וסייבר.

בנוסף תחת חממת החדשנות 12 חברות סטארטאפ פועלות תחת תוכנית האצה (אקסלרטור) ייחודי בשיתוף עם קרן הון הסיכון 500 Global. החממה בנמל אשדוד הינה החממה השלישית בעולם בתחום ה-Maritime.

מערך החדשנות פועל בארץ ובעולם על ידי פתיחת שגרירויות חדשנות בנמלים שונים בעולם וחתימה על הסכמים אסטרטגיים עם גופים כלכליים גדולים, לשכות מסחר בעולם, חברות ספנות וקרנות הון סיכון אשר נותנים חשיפה לטכנולוגיה כחול לבן בעולם.

שירותים טכנולוגיים מתקדמים

מערכת TOS

מערכת ה-TOS (Operating System Terminal) מעניקה יתרון תחרותי מובהק באמצעות ניהול יעיל ומבוקר של עבודת הנמל, ניצול מרבי של הציוד והמשאבים ושיפור השירות ללקוחות.

יתרונות מערכת ה-TOS

  • הגדלת הזמינות וקיצור משמעותי בזמני המתנת האוניות והמשאיות, הפריקה והטעינה.
  • קבלת מידע עדכני ומעקב מלא אחר פעילות האוניות והמכולות.
  • יצירת קשר ישיר נמל-סוכן אונייה בתפעול האונייה בזמן אמת.
  • חיזוק התיאום עם הלקוחות ותכנון אוניות.

אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של החברה מציע סל שירותים ללקוחות הכולל אזור מידע אישי ודוחות על פעילות האוניות והמטענים בנמל.

שער כניסה אוטומטי

השער הינו שער משאיות מרכזי אוטומטי המופעל באמצעות מערכת ממוחשבת מתקדמת, הכוללת זיהוי ממוחשב של לוחות רישוי ומספרי מכולה וזיהוי ביומטרי של הנהגים.

  • בשער 32 מסלולים, בכל מסלול משקל לשקילת משאיות.
  • מסרים אלקטרוניים, המאפשרים זרימה מהירה של המשאיות אל הנמל ומהנמל.
  • מצלמות העוקבות אחר המשאיות, כך שהליכי הביקורת, כולל העברת מסרים לאיתור המכולה, מבוצעים תוך כדי נסיעה.

מסוף גרעינים חדיש

נמל אשדוד מבצע שדרוג לרציף 21. מדובר בפרויקט ייחודי שבסיומו יפעלו ברציף שני מסופים חדישים – מסוף מכולות ומסוף גרעינים.

בשנת 2022 הושלמה בניית מסוף הגרעינים החדש שצויד במדלים חדישים ובמסוע גרעינים באורך 2.3 ק"מ לשינוע המטען ישירות לממגורות מחוץ לנמל בצורה יעילה ונקיה. קצב הפריקה במסוף הגרעינים יהיה עד פי 8 מהמצב הקיים – עד 1,200 טון לשעה.

חמישה מנופים, מהחדישים ביותר בעולם, נרכשו עבור מסוף המכולות החדש.

 

צלמת שאול שניידר: אבישג שאר-ישוב    צלם אלי בר יוסף: יניב וקנין    צלם צילומי הנוף: אבי רוקח

 

אולי יעניין אותך גם


שיפור במצב החברות בבורסה בתל אביב – רק 9.1% מהן עם הערות עסק חי בדו״חות 2017

נכון לסוף השנה החולפת נסחרו בבורסה 582 חברות
במהלך השנה נמחקו מהמסחר 24 חברות, ונוספו אליה 37 חברות

המהפכה המפחידה בייעוץ הפיננסי , דן צוק משרד עורכי דין

רשות ניירות ערך קוראת לנו לסמוך על "כוחות השוק", אבל אם כל אחד יוכל להעניק ייעוץ פיננסי – כפי שהרשות מציעה – אז נהיה בסכנה של ממש

מזכרת – 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2022

תודה רבה על השתתפותכם בנכס החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2022

נתוני CofaceBDi בסקירה של אגף המחקר של הכנסת : סקירה וניתוח מדיניות סיוע לעסקים בישראל ובמדינות מפותחות בתקופת המשבר

סקירת וניתוח מדיניות סיוע לעסקים בישראל ובמדינות מפותחות בתקופת משבר נגיף הקורונה