BDI

חברת נמל אשדוד בע"מ - החברות שהכי טוב לעבוד בהן

שירותי נמל, טעינה ופריקה של אוניות, שינוע מטענים, שירותי נוסעים, שירותים לוגיסטיים

פרופיל

שנת הקמה 2004
כתובת ת.ד. 9001, אשדוד 77191- ראה מפה
טלפון 08-8517604/5
פקס 08-8517632
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.ashdodport.co.il
פרופילים נוספים חברת נמל אשדוד בע"מ

מנהלים

אורנה הוזמן בכור, יו"ר הדירקטוריון, חברת נמל אשדוד בע"מ - החברות שהכי טוב לעבוד בהן

אורנה הוזמן בכור

יו"ר הדירקטוריון

אודות


נמל אשדוד הוא הנמל הגדול בישראל מבחינת היקפי המטענים המועברים דרכו, ומהווה שער מרכזי למעבר סחורות ומטענים לישראל וממנה מאז החל לפעול בשנת 1965. לנמל מיקום בעל יתרון אסטרטגי בולט: כ-40 ק"מ מתל אביב וסמוך למרכזי המסחר ולעורקי התחבורה העיקריים במדינה. בנמל אשדוד מועסקים כ-1,360 עובדים.

נמל אשדוד מספק ללקוחותיו מעטפת שירותים שלמה, הכוללת שירותים לוגיסטיים דוגמת הכנסת אוניות לנמל ועגינתן; אספקת שירותי אונייה מלאים; פריקה, אחסנה והטענה; ריקון ואחסון מכולות; תשתית לעגינת אוניות נוסעים, הכוללת שירות איכותי לנוסעים וטיפול בחפציהם. בעורף הנמל מצויים מחסני ערובה, מחסני פרי הדר וייצור חקלאי, בית קירור, ממגורה, מתקנים לטיפול במכולות וכן מתחם משרדים המשרת לקוחות, ספקים וגופים שונים.
שירות איכותי
הנהלת החברה דוגלת בעקרון “הלקוח במרכז", וממנו נגזרות דרכי פעולתה: שימוש בציוד טכנולוגי חדיש ומתוחכם, הגדלת מספר נותני השירות ופיתוח רציפים נוספים ויוזמות שירות חדשניות ללקוחות. הודות לכך מופחתים באופן משמעותי זמני ההמתנה והתפוקות גדֵלות – וזאת למרות הגידול בהיקף הפעילות.
בהתפתחות מתמדת
משנת 2005 מפעילה החברה את נמל המכולות הממוחשב הראשון בישראל – נמל היובל (המכונה גם רציפי איתן), בו הושקעו כשלושה מיליארד ₪. לאחרונה הוחלט על הקמת מסוף רכבת לרציפי איתן, שיאפשר נגישות למרכזי תעשייה בקרבת הנמל וייעול תהליכי עבודה. בנוסף הורחב מסוף הנוסעים בהשקעה של כעשרה מיליון ₪. הנהלת הנמל מקפידה על ראייה סביבתית, תוך שמירה על איכות הים, החופים והאוויר. ראייה זו הובילה לפיתוחו של “נמל איתן" לכיוון צפון, הרחק מהשטח העירוני. בשנים האחרונות מתבלט נמל אשדוד בעליה בתפוקות, לצד שיפור מתמיד במדדי שירות, כגון זמני המתנת אוניות וזמן הטיפול באוניות ברציף.
המשאב האנושי
חטיבת משאבים מובילה מדיניות של השקעה בפיתוח המשאב האנושי, וזאת במטרה לאפשר לעובדי החברה ולמנהליה מימוש מרבי של הפוטנציאל האישי והצוותי. התרבות הארגונית מבוססת על ערכים של אמון, עידוד מצוינות, טיפוח העובד וקידומו, כמו גם על חיזוק תחושת ההזדהות, השייכות והנאמנות למקום העבודה. אפשרויות הקידום הרבות, יחסי עובדים-הנהלה המאופיינים בפתיחות רבה ותחושת שייכות חזקה – כל אלה גורמים לעובדים להישאר בנמל שנים רבות.
יציבות וביטחון כלכלי
עובדי הנמל מאוגדים בהסכם עבודה קיבוצי, המשקף את הדאגה לרווחת העובד: קרנות פנסיה וקרנות השתלמות, תוספות עבור ותק, ביגוד, חופש והבראה.
פיתוח ההון האנושי
מנהלי החברה שואפים להציע לכל עובד מגוון אפשרויות להתקדמות ולעלייה בסולם התפקידים בחברה. מרכז ההכשרה בנמל מציע השתלמויות מקצועיות מגוונות ונותן מענה בתחומי ידע, מיומנויות ותפיסות תפקיד בקרב עובדים ומנהלים בתחומים מקצועיים, ניהוליים ואסטרטגיים. במרכז מתקיימות הכשרות ושעות העשרה תפעוליות ומִנהליות בהיקף של מאות שעות, כמו גם הדרכות רענון לעובדי התפעול ולמפעילי מנוף גשר, הכשרות פנים-ארגוניות וכן קורסים וימי עיון (חלקם בחו"ל). חברת נמל אשדוד רכשה סימולטור מתקדם לאימון והכשרת מנופאים המדמה מצבי הקיצון של מזג האוויר כמו גשם, רוח וערפל, כמו גם תקלות העלולות להיווצר תוך כדי עבודה ומאפשר שדרוג היכולות, שיפור תפוקות, צמצום נזקים והעלאת רמת הבטיחות. במרכז מועברים 12 קורסים תפעוליים, ביניהם הדרכת בטיחות, איכות סביבה, בטיחות אש ומפעילי מלגזות (ע"י משרד התחבורה). הנמל הוכר כרשות הסמכה למפעילי שער ואתתים ע"י משרד התמ"ת. החברה מעודדת עובדים המעוניינים להמשיך בלימודים אקדמיים בתחום עיסוקם ובהתאם למסלולי הקידום, ומשתתפת בעלות שכר הלימוד. מרכז ההדרכה של החברה נתמך במערכות מחשוב מתקדמות, המאפשרות ניהול מידע מקצועי ויעיל, תוך קישור ישיר לבסיסי הנתונים של חטיבות משאבי האנוש, הכספים והרכש.
בית חם לעובדים
עובדי הנמל נהנים מפעילויות תרבות, חברה, רווחה וספורט, התורמות לגיבוש החברתי ולתחושת ההזדהות עם מקום העבודה. בין הפעילויות ניתן למנות טיולים ונופשונים, הצגות ומנויים לתיאטרון ולמועדוני ספורט, כרטיסים מוזלים למשחקי כדורגל וכדורסל, תווי קנייה לרשתות השיווק הארציות, קופה לעזרה הדדית, הלוואות נוחות לעובדים, פעילויות ספורט וגיבוש מחלקתי, יום העובדת, אירועים וסיוע לימודי לילדי העובדים והשתתפות בהוצאות הקשורות לילדי העובדים (מעונות יום, גני טרום-חובה, קייטנות קיץ, סיוע במימון השכלה על-תיכונית). בנמל מועסקת עובדת סוציאלית, המטפלת במגוון נושאים בתחומי הפרט והרווחה: פניות אישיות של עובדים, יחסי עובד-מעביד וארגון קורסים וסדנאות בנושאים שונים.
סביבת עבודה בריאה
הנהלת נמל אשדוד מקדישה תשומת לב רבה לשימוש מושכל במשאבים טבעיים (קרקע, ים, מים ודלקים), תוך מזעור כמויות הפסולת ועידוד השימוש במוצרים ברי-מִחזוּר. עובדי הנמל והקבלנים הפועלים בו זוכים להדרכות, להכשרות והסמכות, וזאת לצורך הגברת המודעות והמחויבות לסביבה וטיפוח סביבת עבודה איכותית ובריאה.
עידוד עובדים מתנדבים בקהילה
לנמל אשדוד מקום מרכזי בכלכלה הישראלית ובעיר אשדוד. הנהלת החברה מעודדת את עובדיה להתנדב ולהשתתף בפעילויות התנדבותיות בקהילה, וזאת מתוך אמונה שהנמל הוא חלק ממנה. עובדים רבים פועלים בהתנדבות בתאגידים שונים כגון: מד"א, במשטרה, ובעמותת אנוש. הנמל מקיים אירוע הערכה והוקרה למתנדבים, תוך טיפוח ערך ההתנדבות בקרב העובדים. כמו כן מקיים הנמל יריד מתנדבים שנתי במטרה לעודד התנדבות בקרב העובדים.
חב' נמל אשדוד הקימה מרכז מבקרים הפונה לקהל הרחב ומיועד לארח כ-40,000 מבקרים בשנה.

אולי יעניין אותך גם


ניתן להפחית את חיובי הארנונה בעשרות אחוזים ולחסוך מיליוני ש"ח בשנה בהתנהלות נכונה מול הרשות המקומית – פישר בכר חן וול אוריון ושות'

תשלום הארנונה, האגרות והיטלי הפיתוח הפך בשנים האחרונות לעול כלכלי של ממש על מחזיקי נכסים (במיוחד עסקיים) ומהווה מרכיב מרכזי ומהותי שיש לקחת בחשבון במסגרת התקציב השנתי.

ביג דאטה ופרטיות – סיכונים ורווחים – יגאל ארנון ושות' עורכי דין

"מידע הוא הדלק של המאה ה-21, ואנליטיקה היא מנוע הבעירה הפנימי"
פיטר סונדרגארד

מבוא לעסקים עם סין – עו"ד אלי ברש שותף, היי-טק , GKH משרד עורכי דין

קשה להאמין אך השנה "אחגוג" חמש עשרה שנה מאז שלגמרי במקרה הפרקטיקה המקצועית שלי החלה להתמקד בממשק בין תעשיית ההיי טק וההון סיכון, אז בהתהוות, של סין לבין זו של ישראל. מטבע הדברים, מעת לעת נתבקשתי לשתף חברים ולקוחות בלקחים שהפקתי במהלך שנים אלה ואת חלקם אני משתף אתכם להלן:

מימון פרוייקטי תשתית – גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג, שנהב ושות', עו"ד

בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות משמעותית בהוצאה לפועל של פרויקטי תשתית בישראל באמצעות מודל ה-PPP (Public Private Partnership), הן ברמה הלאומית והן ברמה המוניציפאלית. התפתחות מואצת זו ממשיכה את ה"ניצנים" של שימוש במודל ה-PPP שהחלו בשנות ה-90 המאוחרות ובתחילת המאה בפרויקט כביש 6 (כביש האגרה הראשון בישראל), בפרויקט מנהרות הכרמל ובהקמת מתקני ההתפלה באשקלון ופלמחים. […]