משבר הקורונה הביא עמו חשש לנזק מהותי בפעילותם העסקית של השחקנים הפועלים בשוק היין.
אולם חשש זה התפוגג כאשר הצריכה הביתית של יין עלתה משמעותית לצד שדרוג מערכי המשלוחים, ובכך פיצו על אובדן ההכנסות ממכירה לבתי קפה ומסעדות,
פורסם בגלובס: 25/8/22 גלובס: חנויות הסטוק מתחזקות: נוגסות יותר מחמישית משוק החזרה ללימודים שוק מוצרי החזרה לבית הספר מאופיין במכירות של ילקוטים, כלי כתיבה וציוד נלווה בחודשים יולי-ספטמבר. מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק מוצרי החזרה לבית הספר יסתכמו בכ- 375 מיליוני שקלים, גידול של כ- 7% ביחס ל- 2021. בין הסיבות לגידול […]
ענף סוכנויות הנסיעות מתאושש מהקורונה וצפוי לרשום בסוף השנה גידול של כ-60% בהכנסות בהשוואה ל-2020
יחד עם זאת ניכר כי השוק במגמת התכווצות בשל תהליכים דיגיטליים
תיירות הפנים נפגעה הכי פחות מהמשבר: לא חזרה לפעילות מלאה אך הציגה התאוששות מרשימה
ענף הנדל"ן, ובפרט שוק הדירות, מאופיין בעליית מחירים שלא היה כדוגמתה זה שנים רבות, וכפי שעולה מסקר בקרב חברות הבנייה