BDI

אלוט תקשורת

אולי יעניין אותך גם


סוחרי השווקים איבדו הכנסות של 3 מיליארד דולר – נתוני Coface Bdi שמתפרסמים ב The Marker

מבדיקה מיוחדת שנערכה בחברת המידע העסקי COFACE BDI על השפעת מגיפת הקורונה על השווקים בישראל עולה כי שיעור הפגיעה בהכנסות הענף השנת 2020 יעמוד על כ- 3 מיליארד ₪. כלכלני החברה מציינים כי בשנת 2019 סך ההכנסות של 30 השווקים הקבועים הפועלים ברחבי הארץ נאמד בכ- 9.8 מיליארדי שקלים. החל מחודש אפריל 2020 ישנה ירידה […]

הישראלים רכשו השנה מטבחי חוץ בכ- 36.5 מיליון שקל – גידול של כ- 17% ביחס לשנה קודמת

חודשי האביב והקיץ הינם חודשי שיא במכירות המהוות כ- 40% מההכנסות השנתיות בענף

שוק מטבחי החוץ מאופיין בקשת מחירים רחבה והמחיר יכול להגיע עד למעלה מ- 100,000 שקל

תהילה ינאי, מנכ"לית CofaceBdi: "בשנתיים הקרובות שוק מטבחי החוץ ימשיך לצמוח בקצב גידול שנתי ממוצע של כ- 16%"

הכנסות חנויות הסטוק צפויות להסתכם בכ- 1,954 מיליוני שקלים בשנת 2020 (בדיקה מיוחדת – חנויות הסטוק 09.20)

המחיר הממוצע לפריט עומד על כ- 12 שקלים, וסל קניות ממוצע עומד על כ- 50-60 שקלים

רווחיות ממוצע בשוק: רווח גולמי ממוצע – 35%-40%, רווח תפעולי ממוצע – 4%-8%

תביעות השתקה (s.l.a.p.p) בדין הישראלי; חוסר אחידות וקשיים בפיתוח הדין

המונח "תביעת השתקה" הוא יצור חדש יחסית; הן בפסיקת בתי-המשפט ובוודאי שבלשון השגורה בקרב הציבור. סקירת המאגרים המשפטיים מלמדת כי צמד המילים "תביעת השתקה" נזכר לראשונה רק בשנת 2013 (במסגרת ת"א 13375-03-12). הטענה הייתה כה חדשה ובלתי-מבוססת, עד כדי שהגם שנטענה אין לה זכר בפסק-הדין עצמו. לכן, קל להניח כי בשנת 2010 למשל, אדם סביר בישראל כלל לא היה מבין במה מדובר אם היה שומע כי הוגשה כנגד פלוני "תביעת השתקה".