BDI

AIG

חברה לביטוח

פרופיל

שנת הקמה 1996
כתובת רח' הסיבים 25, פתח תקווה- ראה מפה
טלפון 03-9272393
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.aig.co.il
   

מנהלים

יפעת רייטר, מנכ"לית, AIG

יפעת רייטר

מנכ"לית

יעל נדב, סמנכ"לית משאבי אנוש, AIG

יעל נדב

סמנכ"לית משאבי אנוש

אודות AIG


חברת AIG העולמית הוקמה בשנת 1919 בסין, ופועלת כיום בכ-140 מדינות ברחבי העולם. AIG ישראל, העוסקת בעיקר בביטוח ללקוחות פרטיים, הוקמה בשנת 1997 ונמצאת כיום בבעלות בלעדית של AIG העולמית. AIG ישראל, חברה בינלאומית, הפועלת בתחום ביטוחי הרכב, דירה, משכנתא, תאונות אישיות, נסיעות לחו"ל, חיים ובריאות, ופועלת בנוסף בענפי ביטוח מסחרי (רכוש וחבויות, קבלנים וביטוחים פיננסיים - הכוללים ביטוח דירקטורים, אחריות מקצועית, ביטוח סייבר ועוד.

 

 

ערכיה של החברה הינם מצוינות, מיקוד בלקוח, יושרה ,הוגנות, יזמות ואנשים.
החזון המוביל את החברה: להיות חברת ביטוח אחרת, העוזרת ליצור עולם בטוח יותר עבור עובדיה ולקוחותיה. הדבר נעשה על ידי יצירת פתרונות מוצריים וטכנולוגיות ייחודיות ללקוחות ופעילויות ענפות עבור העובדים בתחום הבריאות והספורט.
דברים שלא ידעתם על AIG.
•כיום עובדים ב-AIG ישראל 720 עובדים, 128 מהם בעלי ותק של עשר שנים ומעלה
•כ-86% מהמינויים בחברה מתבססים על קידום עובדים מתוך החברה
• ב-AIG עובדים 56% נשים ו-44% גברים
• 57% מכלל המנהלים בארגון – הינן נשים
• 62% מכלל העובדים הם מדור ה-Y
• AIG דוגלת בגיוון תעסוקתי ופועלת באופן שוטף למען שילובם של עובדים עם מוגבלות בחברה
•למעלה 80% מהגיוסים בחברה, מגיעים דרך ערוץ "חבר מביא חבר".

שוק הביטוח הישיר בארץ מאוד מפותח ומוטה מחיר ושירות מהיר ללקוח. בשנתיים האחרונות הקטגוריה הפכה לתחרותית ודיגיטלית יותר מאי פעם, בעקבות הצטרפות חברות ביטוח חדשות לזירה. בנוסף, החברות הוותיקות המסורתיות שבעבר עבדו רק עם סוכנים, פיתחו ערוץ ישיר מול הלקוח. כיום, הבידול בין החברות הצטמצם במידה רבה. מחקרים אף מצביעים על כך שחלק ניכר מהציבור כלל לא מבדיל בין החברות השונות.
ב-AIG מקפידים על יושרה והוגנות, כחלק מערכי היסוד של החברה. הקפדה זו מציבה אותה בין החברות המובילות בתשלום תביעות במדד השירות של חברות הביטוח זו במשך שנים רבות. דירוג זה הוא המחשה למחויבות החברה כלפי לקוחותיה והבנה שתפקיד חברת ביטוח הוא לשלם תביעות.
משלמים פחות – מקבלים יותר
לאורך השנים השקיעה AIG רבות בשדרוג ושיפור מתמיד של שירות החברה וחווית הלקוח, כך שיתאימו לסטנדרט הצרכני שהולך ומתחדד עם הזמן.
ההבנה כי הצרכן מעניק חשיבות רבה למהירות בה מטופלת פנייתו משלב פתיחת התביעה ועד התשלום עבורה, גרמה ל-AIG להשקיע משאבים רבים בתחום. החברה הצליחה לשפר משמעותית את יכולותיה ולהוביל את השוק הישראלי. לפי מדד משרד האוצר, AIG משלמת תביעות מהר יותר משאר המתחרים בענף.
המהירות היא המסר המרכזי שעומד מאחורי האסטרטגיה הפרסומית החדשה של החברה. AIG השיקה השנה קמפיין אותו מובילים בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה, כפרזנטורים של מותג הפונה לכל חלקי האוכלוסייה. האסטרטגיה החדשה כללה שפת מותג ייחודית בסגנון Story האינסטגרמי. בנוסף, הייחודיות של הקמפיין באה לידי ביטוי בבחירה שאינה טריוויאלית בזוג הפופולרי – לראשונה בישראל מוביל זוג גאה קמפיין של מותג מוביל, כשבאמצעות סיפור קריאטיבי הומוריסטי, מספק הצצה לחייו הפרטיים. כמו כן, לראשונה בארץ, הוצגה פרסומת שצולמה בפורמט story גם בטלוויזיה, מה שמייצר חדשנות על המסך הגדול, בולטות וסקרנות.
AIG רותמת את הכוח האדיר של הפרזנטורים ברשתות החברתיות, לצד הפצה של סרטונים בלעדיים וייעודים בהתאמה למועדים ולפלטפורמות הווידאו השונות. בנוסף, את הקמפיינים אותם מובילים זוג הפרזנטורים ניתן לראות בטלוויזיה, בשילוט חוצות ברחבי המדינה וברדיו.
הקמפיין זוכה להצלחה רבה, הן מבחינת האהדה למותג, הן מבחינת השיח סביבו והן מבחינת הביקוש ל-AIG (כמות שיחות נכנסות, כמות חיפושים ברשת וכו'). .
חדשנות מוצרית
AIG מפתחת באופן תמידי מוצרים חדשים במטרה לשפר את חיי לקוחותיה, ולהעניק להם שירות שירות טוב ומתקדם.
מוצר מותאם לתקופה – לנהגים עם קילומטראז' נמוך. בבסיס המוצר החדש עומדת ההבנה כי חל שינוי צרכני בהיקף הנסיעות בתקופה זו בשל התפשטות הקורונה, מאחר שרבים צמצמו את היקף יציאתם מהבית. המוצר בנוי כך שהתשלום מתבצע בהתאם למידת השימוש ברכב ומאפשר הפחתה משמעותית בעלות ביטוח הרכב.
משלמים פחות ומקבלים יותר – גם במשכנתה. AIG השיקה השנה מהלך הסברתי רחב היקף שמטרתו להעלות לתודעה כשל שוק שפוגע רבות בצרכני המשכנתאות בישראל – מחיר מופקע שהלקוח נאלץ לשלם, ללא הצדקה, בעת רכישת ביטוח משכנתה דרך הבנק. הקמפיין יכול לחסוך עשרות אלפי שקלים על ביטוח זה בשיחת טלפון אחת ל-AIG.
הקמפיין החל בקבוצות פייסבוק מובילות ורלוונטיות ולאחר מכן עלה בתשדירים ומודעות לרדיו ולשילוט חוצות ברחבי הארץ. במסגרת המהלך, הפרזנטורים של החברה, אסי עזר ואלברט אסקולה, שיתפו בקבוצות הפייסבוק הרלוונטיות, באמצעות היוזרים האישיים שלהם, סרטון מיוחד שבו הם מעודדים את הגולשים "למחזר" את ביטוח המשכנתה שלהם ולעבור לביטוח המשכנתה של AIG, תוך שהם משתפים בחוויה האישית שלהם, כשעברו ל-AIG וחסכו מעל 13 אלף שקל.
מצוינות בשירות
חברות הביטוח נמדדות בעיני הצרכנים בתגובתן בזמן אמת. מדד השירות שמפרסם משרד האוצר מתבסס על מגוון פרמטרים, בהם מהירות תשלום התביעה, שיעור התביעות המאושרות, מהירות המענה הטלפוני, שביעות רצון הלקוחות ואיכות השירותים הדיגיטליים. AIG מובילה את המדד מאז תחילת פרסומו ב-2014, ונחשבת לחברת הביטוח המשלמת תביעות הכי מהר בישראל שנה שביעית ברציפות!
תרומה לקהילה
תחום האחריות החברתית הוא חלק מאסטרטגיה של החברה שנועדה ליצור עולם בטוח יותר עבור הלקוחות, העובדים והקהילה.
לחברה תחומי פעילות רבים למען הקהילה. AIG מובילה תוכנית שנתית ענפה הכוללת פעילויות ליצירת עולם בטוח יותר בכביש בשיתוף "אור ירוק", הכוללת פעילויות בבתי חולים, הדרכות ופעילויות שונות בבתי ספר ובגני ילדים ועוד. בנוסף, החברה ועובדיה נרתמים לקראת החגים לפעילויות שונות של תרומות מזון, השתתפות בפרויקטים שונים ב"יום מעשים טובים", תרומות לבתי חולים ומרכזים רפואיים, עמותות שעוזרות לנשים ונערות בסיכון, תמיכה בעמותות שפועלות לקידום בני נוער בפריפריה, לאוכלוסיות נזקקות ועוד.
במהלך הרבעון הראשון של שנת 2020 החברה עברה לעבודה כוללת מהבית כדי לשמור בצורה מיטבית על בריאות העובדים. מעבר זה חייב הערכות לשינוי של תהליכי הגיוס, ההכשרה והתהליכים הניהוליים ולווה במתן הכלים והציוד הנדרש לביצוע עבודה יעילה מהבית לצד פעילויות רווחה וגיבוש מגוונות ויצירתיות, המתאימות למציאות החדשה.

 

 

אולי יעניין אותך גם


Coface BDI – לדעת הכל לפני כולם

מתקשה לקבל החלטה על גובה מסגרת האשראי ללקוח?

אייל ינאי, מנכ"ל משותף Coface Bdi בכנס יועצי משכנתאות של בנק ירושלים

לפני שנתיים הבאנו את חברת FICO ל-BDI ואחת לרבעון מנתחים את התנהגות האשראי והדירוגים של הצרכנים".
אייל ינאי מנכ"ל משותף cofacebdi בכנס יועצי המשכנתאות של הבנק הבינלאומי מדבר על היתרונות בשימוש דירוג אשראי ficobdi*.

ההגנה המשפטית על תרופה חדשה לקורונה – חומר חדש או שימוש חדש?, ש. הורוביץ ושות'

התפרצות משבר הקורונה הזניקה, כמעט מיד, מרוץ אחר תרופה וחיסון למחלה. למרות העובדה כי נגיף ה-SARS-CoV-2 משויך למשפחת נגיפים מוכרת, המחלה COVID-19, הנגרמת על-ידי נגיף זה, לא היתה מוכרת עד לאחרונה, והטיפול בה אינו ידוע. חולים קשים מטופלים, כיום, בטיפולים ניסיוניים, אשר עדיין לא הוכחו באופן מוחלט.

Bdicode 2019 – יוצא לדרך

פורסם ביום שישי בדה מרקר