BDI

AIG

חברה לביטוח

פרופיל

שנת הקמה 1996
כתובת רח' הסיבים 25, פתח תקווה- ראה מפה
טלפון 03-9272393
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.aig.co.il
   

מנהלים

יפעת רייטר, מנכ"לית, AIG

יפעת רייטר

מנכ"לית

יעל נדב, סמנכ"לית משאבי אנוש, AIG

יעל נדב

סמנכ"לית משאבי אנוש

אודות AIG


חברת AIG העולמית הוקמה שנת 1919 בסין, ופועלת כיום בכ- 140 מדינות ברחבי העולם. AIG ישראל, העוסקת בעיקר בביטוח ללקוחות פרטיים, הוקמה בשנת 1997 ונמצאת כיום בבעלות בלעדית של AIG העולמית. AIG ישראל, חברה בינלאומית, הפועלת בתחום ביטוחי הרכב, דירה, משכנתא, תאונות אישיות, נסיעות לחו"ל, חיים ובריאות, ופועלת בנוסף בענפי ביטוח מסחרי) רכוש וחבויות, קבלנים וביטוחים פיננסיים - הכוללים ביטוח דירקטורים, אחריות מקצועית, ביטוח סייבר ועוד). חברת AIG העולמית הוקמה בשנת 1919 בסין, ופועלת כיום בכ-140 מדינות ברחבי העולם. AIG ישראל, העוסקת בעיקר בביטוח ללקוחות פרטיים, הוקמה בשנת 1997 ונמצאת כיום בבעלות בלעדית של AIG העולמית. AIG ישראל, חברה בינלאומית, הפועלת בתחום ביטוחי הרכב, דירה, משכנתא, תאונות אישיות, נסיעות לחו"ל, חיים ובריאות, ופועלת בנוסף בענפי ביטוח מסחרי (רכוש וחבויות, קבלנים וביטוחים פיננסיים - הכוללים ביטוח דירקטורים, אחריות מקצועית, ביטוח סייבר ועוד.

ערכיה של החברה הינם אמון, הלקוח במרכז, אנשים, מצוינות, התלהבות ופשטות.
החזון המוביל את החברה: להיות חברת ביטוח אחרת,

דברים שלא ידעתם על AIG:
•כיום עובדים ב-AIG ישראל 758 עובדים, 166 מהם בעלי ותק של עשר שנים ומעלה
•כ-86% מהמינויים בחברה מתבססים על קידום עובדים מתוך החברה
• ב-AIG עובדים 56.2% נשים ו-43.7% גברים
• 57.7% מכלל המנהלים בארגון – הינן נשים
• 54.2% מכלל העובדים הם מדור ה-Y
• AIG דוגלת בגיוון תעסוקתי ופועלת באופן שוטף למען שילובם של עובדים עם מוגבלות בחברה
•למעלה מ-80% מהגיוסים בחברה, מגיעים דרך ערוץ "חבר מביא חבר"
•במהלך שנת 2020 לאור התפשטות מגפת הקורונה החברה עבדה במרבית השנה מהבית ובשנת 2021 חזרה החברה לעבודה במשרדים במתכונת המשלבת עבודה מהבית ומהמשרד.

שוק הביטוח הישיר בארץ מאוד מפותח ומוטה מחיר ושירות מהיר ללקוח. בשנתיים האחרונות הקטגוריה הפכה לתחרותית ודיגיטלית יותר מאי פעם, בעקבות הצטרפות חברות ביטוח חדשות לזירה. בנוסף, החברות הוותיקות המסורתיות שבעבר עבדו רק עם סוכנים, פיתחו ערוץ ישיר מול הלקוח. כיום, הבידול בין החברות הצטמצם במידה רבה. מחקרים אף מצביעים על כך שחלק ניכר מהציבור כלל לא מבדיל בין החברות השונות.
ב-AIG שואפים לייצר מערכת יחסים של אמון עם הלקוחות, , כחלק מערכי היסוד של החברה. הקפדה זו מציבה אותה במקום הראשון במהירות תשלום תביעות ביטוח במשך 8 שנים רצופות, למעשה מתחילת המדידה ע"י משרד האוצר. דירוג זה הוא המחשה למחויבות החברה כלפי לקוחותיה והבנה שתפקיד חברת ביטוח הוא לשלם תביעות.

משלמים פחות – מקבלים מהר
לאורך השנים השקיעה AIG רבות בשדרוג ושיפור מתמיד של שירות החברה וחווית הלקוח, כך שיתאימו לסטנדרט הצרכני שהולך ומתחדד עם הזמן.
ההבנה כי הצרכן מעניק חשיבות רבה למהירות בה מטופלת פנייתו משלב פתיחת התביעה ועד התשלום עבורה, גרמה ל-AIG להשקיע משאבים רבים בתחום. החברה הצליחה לשפר משמעותית את יכולותיה ולהוביל את השוק הישראלי. לפי מדד משרד האוצר, AIG משלמת תביעות מהר יותר משאר המתחרים בענף. המהירות היא המסר המרכזי שעומד מאחורי האסטרטגיה הפרסומית של החברה.
AIG ממשיכה גם השנה עם האסטרטגיה הפרסומית אותה מובילים בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה, כפרזנטורים של מותג הפונה לכל חלקי האוכלוסייה.
לצד זאת, בטקס מיוחד שנערך לאחרונה בבית הנשיא בירושלים, במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, זכתה AIG בציון לשבח במסגרת תחרות הגיוון בשיווק ובפרסום.

חדשנות מוצרית
AIG מפתחת באופן תמידי מוצרים חדשים במטרה לשפר את חיי לקוחותיה, ולהעניק להם שירות טוב ומתקדם.
החברה השיקה מהלך חדשני בענף הרכב, ומנתקת לראשונה בארץ, את הזיקה בין הרכב והנהג, ומאפשרת לנהגים צעירים לנהוג בכל רכב שהם רוצים המבוטח ב-AIG ולשלם רק על הקילומטרים שהם נוהגים. לכלל האוכלוסייה מציעה AIG מוצר חדשני, במסגרתו הלקוחות אומרים כמה הם נוהגים ולפי זה משלמים, בלי להתקין מערכות ניטור ומעקב, מהלך המעיד כי AIG כחברת ביטוח "אחרת" סומכת על לקוחותיה, ונותנת בהם אמון.
בביטוח הנסיעות לחו"ל, AIG השיקה השנה את האפליקציה החדשנית – "AIG Safe Travel". אפליקציית ביטוח נסיעות חדשנית המאפשרת ללקוחות החברה ליהנות מראש שקט ופטור מדאגות, גם בעת מקרה רפואי בחו"ל. באמצעות האפליקציה ניתן לקבל ייעוץ רפואי אונליין בעברית עם רופא מומחה 24/7, שיוכל לסייע באבחון המצב הרפואי ולהמליץ על דרך הטיפול או הגורם המטפל הרצוי. כמו כן, לאתר שירותי רפואה קרובים, ולקבל החזר כספי מיידי בתוך 15 שניות, ישירות לכרטיס האשראי וללא צורך בשיחה עם מוקד או טעינת כרטיס.
פיצ'ר נוסף באפליקציה, שחשוב במיוחד במקרים רפואיים חמורים הכוללים אשפוז בחו"ל, הוא הליך אינטראקטיבי וקצר לעדכון על אשפוז בחו"ל, המשחרר את הלקוח מהבירוקרטיה והטפסים ומעביר את כלל הטיפול ל-AIG שתעמוד ישירות מול בית החולים.
בעולמות ביטוח הבריאות, השיקה AIG את חבילות ההגנה "Safe4Life" החדשניות המעניקות ללקוח מעטפת ביטוחית מלאה לכל תרחיש ולכל סיכון, בדרך חדשה, פשוטה ומהירה, וברמות מחיר אטרקטיביות ביותר.
בשונה מביטוחי הבריאות הפרטיים, המכסים רק את עלות הטיפול הרפואי, חבילות "AIG Safe4Life" נותנות מענה גם לצרכים הכלכליים הנגרמים כתוצאה מאירוע רפואי משמעותי – אבדן הכנסה, הוצאות עודפות, נסיעות וכיו"ב – וגם, חו"ח, במקרה של מוות. החבילות מורכבות מ-3 כיסויים שמשלימים זה את זה: ביטוח בריאות פרטי, הטוב מסוגו בישראל, ביטוח מחלות קשות הנרחב מסוגו בישראל, וביטוח חיים למקרה מוות. ישנן 3 רמות היקף לחבילות, Basic, Extra ו-Perfect, אשר זהות מבחינת הכיסויים (בריאות, מחלות קשות וחיים) אך נבדלות בהיקף הכיסוי – ככל שעולים במדרג החבילות, כך הכיסוי רחב יותר וגובה הפיצוי הכספי גדול יותר.

מצוינות בשירות
חברות הביטוח נמדדות בעיני הצרכנים בתגובתן בזמן אמת. מדד השירות שמפרסם משרד האוצר מתבסס על מגוון פרמטרים, בהם מהירות תשלום התביעה, שיעור התביעות המאושרות, מהירות המענה הטלפוני, שביעות רצון הלקוחות ואיכות השירותים הדיגיטליים. AIG מובילה את המדד מאז תחילת פרסומו ב-2014, ונחשבת לחברת הביטוח המשלמת תביעות הכי מהר בישראל שנה שמינית ברציפות!

תרומה לקהילה
כחברת ביטוח אחרת, רואה עצמה AIG, חברת הביטוח הבינלאומית היחידה בישראל, כבעלת סטנדרטים חברתיים-אתיים גבוהים במסגרתם היא פועלת באופן עקבי למען פיתוח אוכלוסיות מוחלשות ואוכלוסיות שייצוגן בשוק העסקי נמוך.
לאור הקורונה, לצד מגבלות ההתקהלות והצורך בשמירה על בריאותם של העובדים, AIG המציאו את עצמם מחדש בהרבה תחומים, ביניהם גם בתחום האחריות החברתית והתרומה לקהילה. את פעילויות ההתנדבות המגוונות שהיו החברה הסבה לפעילויות התנדבות יחידניות ובאמצעות הזום ועובדי החברה שמחו לקחת חלק בפעילויות מרגשות אלו.
בין שלל הפעילויות שעשו השנה ב-AIG: הקמת בנק התנדבויות יחד עם עמותת "הרוח הטובה" שאפשרה לכל עובד ועובדת לבחור היכן ומתי להתנדב בזמנו שלו, אימוץ קבוצת נערות בעלות פוטנציאל אדיר בשיתוף עמותת "יוניסטרים", תוך מתן הדרכות, מנטורינג וייעוץ לפיתוח כישורי היזמות שלהן דרך הזום. כמו כן, קיימה החברה פעילויות שונות הכוללות בישול, אפיה ושינוע של מוצרי מזון למקלטים לנשים ונערות בסיכון , לצד תרומות של מוצרי טיפוח ומוצרים נוספים לאוכלוסייה זו.
בנוסף, החברה נרתמה גם ביום המעשים הטובים האחרון לפעילויות שונות (מרחוק) כמו פעילויות של חדרי בריחה בשיתוף עובדים מתנדבים ועמותת "חינוך לפסגות", סדנת שתילה וגידול ביתי של צמחים עם דיירי הוסטל לאנשים עם צרכים מיוחדים, סדנת שוקולד עם מועדונית של עמותת עמך למען ניצולי שואה ועוד.
היבט מסוים של התרומה לקהילה מתייחס ממש לקהילה בה נמצא מטה AIG – פ"ת. מתוך רצון לתרום בחזרה לעיר שמארחת את מטה החברה שנים רבות, המשיכה החברה בקשר הדוק עם עמותת מעגל נשים פתח תקווה בקיום פעילויות שונות במהלך השנה כמו חלוקת שתיה ומאפים למנקי הרחובות בעיר, חלוקת סלי מזון בחגים, תרומת ילקוטים חדשים לצד מארזי מוצרי כתיבה לילדי כיתה א' בעיר ועוד.
ב-AIG גאים בכל פעם מחדש על רוח ההתנדבות שעובדי AIG מגלים. מעבר לעובדה שניתן לתרום לחברה עצמה ולפעול למען עתיד טוב יותר, הרי שהתנדבות העובדים שלעצמה מסייעת רבות לתחושת הערך של עובדי החברה, ומהווה פעילות גיבוש המחזקת את הקשר בין החברה העסקית לקהילה.

 

אולי יעניין אותך גם


חברות חדלות פירעון בישראל מחזירות רק 62.6% מהחוב שצברו

בדיקת CofaceBdi: עורכי דין המטפלים בחברות המגיעות להסדרי חוב, "מצליחים" יחד עם החברות עצמן להפחית באופן משמעותי את היקף החוב שמוחזר לנושים, ביחס למדינות אחרות משקי הון כתבה מאתר "ספונסר"   כתבה מ"כאן ישראל"      

סוחרי השווקים איבדו הכנסות של 3 מיליארד דולר – נתוני Coface Bdi שמתפרסמים ב The Marker

מבדיקה מיוחדת שנערכה בחברת המידע העסקי COFACE BDI על השפעת מגיפת הקורונה על השווקים בישראל עולה כי שיעור הפגיעה בהכנסות הענף השנת 2020 יעמוד על כ- 3 מיליארד ₪. כלכלני החברה מציינים כי בשנת 2019 סך ההכנסות של 30 השווקים הקבועים הפועלים ברחבי הארץ נאמד בכ- 9.8 מיליארדי שקלים. החל מחודש אפריל 2020 ישנה ירידה […]

אזכורים בתקשורת של כנס החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2019

הדירוג ב The Marker 0404 : מהפך בצמרת, אינטל החברה שהכי טוב לעבוד בה בשנת 2019   עדיף :  ביטוח ישיר עלתה למקום השישי, קפיצה גדולה למנורה מבטחים מקו : גוגל מאבדת את ההובלה, טבע חוזרת לרשימה סרוגים : זו החברה שהכי טוב לעבוד בה בישראל יתד נאמן   טלנירי   "צבע הכסף" – יאיר […]

מגזין נפוסי

שיווק נדל"ן: פרויקטים חדשים ויוקרתיים של חברת יזמות נדל"ן בישראל