BDI

א.מ.צ. שמש 1990 בע"מ

קבלנות וביצוע עבודות תשתית

פרופיל

שנת הקמה 1990
כתובת ת.ד. 1441, פרדס חנה כרכור - ראה מפה
טלפון 04-6379999
פקס 04-6379333
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה https://amzshemesh.co.il/
   

אודות


חברת א.מ.צ. שמש (1990) בע"מ ("א.מ.צ.") היא אחת מחברות ביצוע עבודות תשתית מהמובילות והמתקדמות בישראל. בין היתר, עוסקת החברה בפיתוח תשתיות, כבישים, קרצוף , ריבוד, מים וביוב, ומבצעת מגוון עבודות עבור גורמים ויזמים רבים מהמגזר הפרטי, הציבורי והממשלתי. החברה רשומה בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים בענף: 100 בנייה, 200 כבישים ופיתוח, 300 גשרים ו-400 ביוב וניקוז. א.מ.צ בעלת סיווג בלתי מוגבל (ג-5) בענף הכבישים והפיתוח, ומחזיקה ברישיון כקבלן מוכר לעבודות ממשלתיות ובעלת תו תקן ISO 9001:2015 המעידים על עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר לאיכות בנייה. בחברה מועסקים כ-170 עובדים, והכנסותיה מביצוע עבודות בשנת 2020 עמדו על כ-500 מיליון ₪.

מנהלים בכירים

מהדי אבו מוך

בעלים

חג'וג' גסאן C.F.O

חשב ומנהל כספים

א.מ.צ. שמש (1990) בע"מ החלה לפעול בשנת 1990. בשנת 2009 נרכשה החברה ע"י משפחת אבו מוך, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מעשרים שנה בענף. מר אבו מוך גיבש סביבו צוות מנהלים ועובדים מהשורה הראשונה, והמשיך בתנופת הצמיחה של החברה. תוך שנה מיום רכישתה גדלו הכנסותיה של החברה בכ-300%. מגמת הגידול המשיכה בעקביות וביציבות מאז, ונכון לשנת 2020 עומד מחזור הכנסותיה של החברה על כ-500 מיליון ₪.
מיום היווסדה פועלת החברה על פי תוכנית עבודה עסקית הכוללת יעדים ומטרות, וזאת תוך זיהוי מגמות עתידיות בשוק הישראלי והובלתן, ומבלי לפגוע ביכולת הבקרה והשליטה על תהליכי הניהול. הודות להתנהלות זו מממשת החברה את ייעודה להיות אחת מהחברות המובילות בישראל בתחומה. בתקופה האחרונה זכתה החברה בעבודות רבות בהיקפים גדולים שכדאיותן גבוהה.

מקצועיות ואיכות ביצוע
א.מ.צ מבצעת מגוון עבודות מול גופים ציבוריים בארץ ויזמים רבים, כולל פרויקטים מורכבים בסדרי גודל לאומיים. ניסיונה העשיר של החברה, ההקפדה על סטנדרטים גבוהים ביותר ועמידה בלוחות זמנים, מאפשרים לה לבצע את הפרויקטים בצורה היעילה והאיכותית ביותר. בחברה מועסקים מהנדסים עתירי ניסיון וצוותים מקצועיים בעלי ידע וניסיון רב בביצוע כל עבודה בהתאם למפרטים הטכניים ולתוכניות שונות. בבעלות החברה ציוד מכני הנדסי רב וחדיש עם מפעילים מקצועיים הכולל בין היתר, ציוד מתקדם וייחודי בארץ לביצוע עבודות הידוק דינאמי. מוניטין החברה וההון האנושי המשובח והמקצועי שלה, בשילוב יכולת ביצוע מעולה במגוון תחומים משיקים וציוד מקצועי חדיש וייחודי, יוצרים עבורה יתרון משמעותי בשוק הישראלי. החברה רשומה בענף התשתיות והביוב בסיווג בלתי מוגבל וכן כקבלן מוכר לעבודות ממשלתיות בסיווגים פיתוח ותשתיות וכן מים ביוב וניקוז. כל אלה, בנוסף להיותה בעלת תו תקן ISO 9001:2015, מהווים עדות לרמת הביצועים הגבוהה והקפדנית של החברה.

לקוחות החברה
החברה פועלת ברחבי הארץ ומבצעת עבודות עבור לקוחות מהמגזר הפרטי, הציבורי והממשלתי. בין לקוחותיה: משרד הביטחון, רכבת ישראל, דרך ארץ היוואיז (כביש 6) נתיבי ישראל החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ, החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בע"מ (משכ"ל), משרד הביטחון, משרד הבינוי והשיכון, רכבת ישראל, החברה הממשלתית להגנות ים המלח, החברה הכלכלית לפיתוח באר שבע, חברת יפה נוף בע"מ, מניב ראשון בע"מ, חכ"ל חדרה, עיריות ירושלים, תל אביב-יפו, בת ים, רמת השרון, עפולה, הרצליה, נתניה, חדרה, תאגידי מים וביוב הגיחון ומי עירון, חברות ניהול CPM, יורם גדיש ויהל מהנדסים ואחרים.

חדשנות בתחום התשתיות
בתחום יחסית שמרני, בחרה החברה שלא לקפוא על השמרים וכיום משמשת החברה כחלוצה בזכות אימוץ והפעלת שיטה חדשה להידוק דינאמי. לשיטה זו יתרונות רבים המאפשרים קיצור משמעותי מאד בלוחות הזמנים לביצוע העבודה, בקרה ממוחשבת לתהליך ההידוק, סביבת עבודה גמישה ובטוחה יותר.
פרויקטים מובילים

בין הפרויקטים המובילים של החברה ניתן למנות:
•ביצוע עב' ריבודים והטלאות מרחב צפון עבור נתיבי ישראל בהיקף של 300,000,000 ₪ לשנה.
•ריבודים והטלאות מרחב צפון עבור נתיבי ישראל בהיקף של 245,000,000 ₪ לשנה.
•שירותי אחזקה כוללת מרחב דרום דרום עבור נתיבי ישראל בהיקף של 240,000,000 ₪ לשנה.
•הקמת קו רכבת קלה חיפה – נצרת (בינעירוני) עבורחברת כביש חוצה ישראל בהיקף של 240,000,000 ₪ לשנה.
•אזור ביניים ים המלח – כביש 90 עבור החברה הממשלתית להגנות ים המלח ע"י מ.בראשי תשתיות בע"מ בהיקף של 145,000,000 ₪ לשנה.
•כביש 65 עוקף עפולה מזרחי עבור נתיבי ישראל בהיקף של 135,134,092 ₪ לשנה.
•כביש 60 עוקף אלעורוב ק"מ 62.7-55.00 עבור נתיבי ישראל בהיקף של 133,187,533 ₪ לשנה.
•מחלף חן כביש 22 עבור נתיבי ישראל ע"י טר ארמה בע"מ בהיקף של
104,024,403 ₪ לשנה.
•הקמת כביש שדה תימן – אופקים – 2411 עבור נתיבי ישראל בהיקף של
97,456,009 ₪ לשנה.
•ביצוע עב' הגנה ושיקום סוללת החוף עין בוקק עבור החברה הממשלתית להגנות ים המלח בהיקף של 77,453,160 ₪ לשנה.
•רכבת קלה חולון – עבור נת"ע – נתיבי תחבורה עירוניים בהיקף של 70,000,000 ₪ לשנה.
•נת"צ מרעננה עד צ. מ.הדר עבור נתיבי ישראל בהיקף של 66,757,028 ₪ לשנה.
•הוספת מסלול בכביש 444 מצומת אלעד עבור חברת כביש חוצה ישראל בהיקף של 62,968,914 ₪ לשנה.
•כביש 89 נהריה עבור נתיבי ישראל בהיקף של 56,334,080 ₪ לשנה.
•הסדרת כ. 444 צומת נבלט עבור נתיבי ישראל.

ערכים וחזון
הודות לניהול ולתכנון מושכלים המבוססים על ראייה לטווח ארוך, נהנית א.מ.צ ממוניטין וממגמת גידול מתמשך ויציב. ביצועיה המצוינים של החברה נשענים על מקצועיות ועמידה בסטנדרטים גבוהים, על שימוש בציוד מתקדם וחדשני, על הון אנושי שהיא מטפחת ועל רמת שירות גבוהה ללקוחות. לחברה אסטרטגיה עסקית הבנויה על צמיחה מתונה ורציפה, תוך שמירה על רווחיות מתמדת בכל תחום. ההקפדה על רמת ביצוע גבוהה לאורך כל שנות הפעילות לצד איתנות כלכלית מרשימה – הם המפתח לשגשוגה של א.מ.צ ולהיותה אחת מהחברות המהימנות והמובילות בישראל. החברה שואפת להמשיך להיות חברה מובילה בתחום תוך המשך שמירה על רמת ביצוע גבוהה ומוניטין איכותי, תוך המשך מגמת הגידול בהיקפי הפעולה.

 

אולי יעניין אותך גם


מזכרת – 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2020

המזכרת השנתית – 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2020

אפקט וירוס הקורונה – גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג, שנהב ושות', עו"ד

אומנם מוקדם מדי לאמוד את הנזק הסופי בחיי אדם ואת העלויות הכספיות אשר תנבענה עד שמערכות בריאות הציבור יצליחו לבסוף להשתלט על וירוס הקורונה (או ליתר דיוק נגיף ה-Covid 19), אך ניתן להתחיל להעריך את הנזק שצפוי להיגרם לכלכלת סין בפרט ולכלכלה העולמית בכללותה.

אתגרי התקציב של מערכת הבריאות: "המטבע – לתרופות זולות ואיכותיות – נמצא מתחת לפנס"! (עו"ד דובב אפל, שותף, ש. הורוביץ ושות')

מערכת הבריאות בישראל ניצבת בפני אתגרים תקציביים מורכבים, ההולכים וגוברים. אתגרים אלו נובעים מהתנגשות בין הציפיה (שלא לומר זכות) של ציבור המטופלים בישראל לרפואה ציבורית איכותית, מתקדמת ומעודכנת – ובתוך כך להנגשה מהירה של תרופות איכותיות, בטוחות ויעילות לציבור חולים רחב ככל שניתן – לבין מגבלות תקציביות אשר מחייבות, בוודאי בתקופה של גרעון תקציבי, צמצום בהוצאה הלאומית על שירותי בריאות.