BDI

ע. לפידות פרמצויטיקלס

אולי יעניין אותך גם


הטעם הישראלי ביין משתבח

CofaceBdi: הישראלים קנו בשנה החולפת 42.4 מיליון בקבוקי יין ב-1.82 מיליארד שקל

CofaceBdi: צפוי גידול במספר החברות הציבוריות עם הערת עסק חי

עוד לפני משבר הקורונה: אחת מכל 11 חברות ציבוריות היו בסכנת קריסה מיידית

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.