BDI

תדמור לוי ושות'

דירוגים


אולי יעניין אותך גם


רפואה מרחוק : ומי שומר על הפרטיות ? מאת : לימור גורביץ

פרסום מסמך חדש ( 16.2.2022 ) להערות הציבור של הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים בנושא הגנה על פרטיות מטופלים במתן שירותי רפואה מרחוק – המוכר גם כשרותי טלה רפואה ,מעלה לקדמת הבמה את הדיון ליתרונות וחסרונות בשימוש בשירותי רפואה מרחוק.

תניית הגבלת אחריות בהסכמים , מאת: עו"ד ארז רזניק, שותף במשרד DLR

כיום מקובל, בהרבה מאד הסכמים, במיוחד בהסכמי רישיונות תוכנה, הסכמי ייצור, הסכמים למתן שירותי מחשוב והסכמי ייעוץ, לכלול "סעיף הגבלת אחריות" במסגרתו מבקש היצרן/ הספק/ נותן השירותים/ היועץ להגביל את אחריותו, לנזקים שהוא עשוי לגרום ללקוח עמו הוא מתקשר. הגבלה של האחריות בדרך כלל תתייחס הן לסוג הנזק והן לגובה האחריות מבחינה כספית.

הרווח על משקפי שמש בארץ הוא יותר מ–60%

5 רשתות האופטיקה המובילות מגלגלות מחזור שנתי של כ- 797 מיליון שקל וחולשות על נתח של כ- 44% מהשוק כולו. CofaceBdi: היקף שוק האופטיקה בישראל הסתכם בשנה החולפת ב-1.805 מיליארד שקלים, צמיחה של 2% לעומת השנה הקודמת תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi: "בשנים הקרובות אנחנו צופים כי שוק האופטיקה ימשיך לצמוח ברמה מתונה יחסית, כאשר […]

Coface Bdi : "באזור הדרום נסגרו כ- 7,500 חברות ועסקים, המהווים כ- 19% מסך הסגירות בשנת 2021"

במהלך שנת 2021 נסגרו כ- 39,700 חברות ועסקים בישראל, זאת לאחר ששנת 2020 נרשמה כשנת שיא במספר הסגירות, על רקע הסגרים וההגבלות השונות בשל מגפת הקורונה, עם למעלה מ- 70,000 אלף חברות ועסקים שנסגרו בשנה זו.