|
|
|
|
|
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
שווקים בעולם ספגו זעזוע קשה בעקבות החלטת מוסקבה לצאת למלחמה, ואת אותותיה עוד נראה בעתיד. אלה ההשלכות של המלחמה והסנקציות נגד פוטין על הכלכלה שלנו פה בישראל.
בשנת 2020, חל קיטון משמעותי בעקבות השלכות משבר הקורונה והכנסות הענף (בריכות שחיה המוכרות מנויים, כרטיסיות וכרטיסי כניסה חד פעמיים לציבור הרחב) עמדו על כ- 480 מיליוני שקלים, קיטון של כ- 68% ביחס לשנה שגרתית, טרום משבר הקורונה, אז ההכנסות השנתיות נאמדות בכ- 1.5 מיליארדי שקלים. אמנם בחודשים האחרונים, עם פתיחת המשק מחדש, בריכות השחייה […]