BDI

שמעוני גרוס ושות', עורכי דין

משרד עורכי דין

פרופיל

שנת הקמה 2018
כתובת רח' לינקולן 20, בית רובינשטיין , תל אביב 6713412 - ראה מפה
טלפון 03-9493888
פקס 03-9493880
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.shgr.co.il
   
   

מנהלים

ערן שמעוני, שותף, שמעוני גרוס ושות', עורכי דין

ערן שמעוני

שותף

אורן גרוס, שותף, שמעוני גרוס ושות', עורכי דין

אורן גרוס

שותף

נועה נודלמן, שותפה, שמעוני גרוס ושות', עורכי דין

נועה נודלמן

שותפה

מאיה בן גל, שותפה, שמעוני גרוס ושות', עורכי דין

מאיה בן גל

שותפה

אודות שמעוני גרוס ושות', עורכי דין


משרד עורכי הדין שמעוני גרוס ושות', הוקם בשנת 2018 על ידי עורכי הדין ערן שמעוני ואורן גרוס. תחומי העיסוק העיקריים של המשרד הם דיני תקשורת, ליטיגציה מסחרית, משפט אזרחי-מסחרי ודיני ספורט. הערך המרכזי העומד בבסיס פעילותו של המשרד, הוא מתן שירות אופטימאלי לכל לקוח, על פי צרכיו ודרישותיו הספציפיות. המשרד, אשר הוכר כמוביל בתחומי פעילותו, משלב מקצועיות וידע משפטי עמוק ונרחב, לצד דגש על שירות מיטבי וזמינות מלאה. מייסדי המשרד מעורבים בצורה ישירה בכל התיקים המלווים על ידי צוות המשרד.

צוות אורגני מנוסה
השותפים במשרד, יחד עם עורכי הדין השכירים, עבדו לפני הקמת המשרד בפירמות עורכי הדין המובילות בישראל ומחזיקים בניסיון רב. הגם שהמשרד הוא משרד בוטיק, הוא מעניק ללקוחותיו מעטפת שירותים המשתרעת על פני מגוון רחב של תחומים משפטיים.

לקוחות המשרד
המשרד מייצג תאגידים מסחריים מהגדולים במשק, כמו גם גופים ציבוריים, בכל תחומי העיסוק של המשרד. במסגרת התמחותו הייחודית של המשרד בדיני תקשורת, המשרד מייצג באופן שוטף גופי תקשורת וגופי שידור, מפיקים, יוצרים וטאלנטים, המוכרים בכל בית בישראל.

שותפים
עו"ד ערן שמעוני
ערן עוסק בעריכת דין מאז שנת 1999. לאורך השנים, עסק ערן בתחומי משפט רבים ומגוונים, כאשר בשנים האחרונות הוא מתמקד בשלושה תחומים עיקריים – דיני תקשורת, משפט מסחרי ודיני ספורט. ערן שירת במילואים כסנגור צבאי, כיהן כחבר ברשות הגז הטבעי של ישראל והוא מכהן כבורר במוסד לבוררות וגישור של התאחדות הכדורגל.
ערן מעניק מעת לעת הרצאות בפני עורכי דין בפורומים שונים מטעם לשכת עורכי הדין.

עו"ד אורן גרוס
אורן עוסק בעריכת דין מאז שנת 2001. לאורן ניסיון עשיר בייצוג בסכסוכים אזרחיים-מסחריים מורכבים, לרבות בתחום התאגידים, ניירות ערך, חוזים, תובענות ייצוגיות, תובענות נגזרות, ומשפט מינהלי, כמו גם בסכסוכי ירושה מורכבים ובעבירות צווארון לבן. לאורך שנות עבודתו קנה לו אורן שם כליטיגטור מוביל.
בנוסף, אורן נמנה על מקימי עמותת “בזלת" הפועלת, בין היתר, בתחום החינוך.

עו"ד נועה נודלמן
נועה עוסקת בעריכת דין מאז שנת 2011. נועה מלווה ומייעצת באופן שוטף לגופי שידור רב ערוציים, ערוצי טלוויזיה, מפיצי תוכן מובילים וחברות הפקה במסגרת פעילותם המסחרית ופעילותם בתחום התוכן, לרבות במסגרת הסכמי תוכן והסכמי רישיון מכל הסוגים. כמו כן, נועה מלווה הפקות שונות ומספקת להן ייעוץ משפטי בכל הסוגיות הכרוכות בהן. בנוסף לכך, נועה בעלת ניסיון בניהול וייצוג בתיקי ליטיגציה מורכבים בכל תחומי המשפט המסחרי, כמו גם בענייני לשון הרע וזכויות יוצרים.

מאיה בן גל
מאיה עוסקת בעריכת דין מאז שנת 2011. למאיה ניסיון רב בייצוג לקוחות ישראליים ובינלאומיים בהליכי ליטיגציה אזרחיים-מסחריים מורכבים, לרבות בתחום התאגידים והחוזים.

תחומי פעילות המשרד
דיני תקשורת
המשרד נחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין הבולטים בישראל בתחום התקשורת, בדגש על תעשיית הטלוויזיה והבידור. למשרד פעילות ענפה בתחום והוא מייצג את הגורמים המובילים בישראל בתחום התקשורת בעסקאות מגוונות ובין היתר בהסכמי רישיון, הסכמי הפקה, הסכמי שידור ועוד. בנוסף לכך, מלווה המשרד הפקות מכל הסוגים ועוסק באופן שוטף בייעוץ וכן בייצוג בהליכים משפטיים בתחומים של זכויות יוצרים ולשון הרע.

ליטיגציה
המשרד נחשב לאחד ממשרדי הבוטיק המובילים בישראל בתחום הליטיגציה. המשרד מעניק שירותי ליטיגציה במגוון רחב של תחומי משפט, לרבות בתחום התאגידים, ניירות ערך, חוזים, תובענות ייצוגיות, תובענות נגזרות, ומשפט מנהלי, כמו גם בסכסוכי ירושה מורכבים ובעבירות צווארון לבן. כתוצאה מהישגיו ויכולותיו של המשרד בתחום זה, רושם המשרד התרחבות מרשימה בייצוג בסכסוכים משפטיים גדולים ומורכבים.

דיני ספורט
המשרד נחשב למשרד מוביל בתחום דיני הספורט והוא מתמחה בדינים אלו גם במשפט הישראלי וגם במשפט הבינלאומי. המשרד מעניק בתחום זה ליווי מקיף ללקוחותיו לרבות ליטיגציה במסגרת בוררויות, ייצוג מועדוני כדורסל, ייצוג שחקני כדורסל בהסכמים מול מועדונים וליווים בהסכמי חסות ופרסום. ערן שמעוני מכהן כבורר במוסד לבוררות וגישור של התאחדות הכדורגל.

משפט אזרחי-מסחרי
לעורכי הדין במשרד ניסיון רב שנים בטיפול בעסקאות מסחריות במגוון תחומים, לרבות הסכמי השקעה, הסכמי הפצה, הסכמי זיכיון, הסכמי רישיון והסכמים בין בעלי מניות. במסגרת זו, מעניק המשרד שירותים משפטיים שוטפים לרשתות מובילות בתחום המזון וההסעדה.

 

אולי יעניין אותך גם


דה מרקר : "המסקנה מרפורמת הדירוג הישראלים במינוס אבל פורעים חובות כמו שעון"

תהילה ינאי : "דירוג האשראי עשוי להפוך לכלי חשוב לניהול מדיניות פיננסית עבור רשויות הממשלה.
לפי ניתוח מגמות הדירוג, ניתן לאמוד את התפתחות הסיכון של הצרכנים"

מחכים לנס! האם גם החג הזה נשאר בבתים?

מחכים לנס! האם גם החג הזה נשאר בבתים? מסקר מיוחד שערכנו לעיתון "הארץ", אנו צופים ירידה של כ-40% מהכנסות ממכירות כרטיסים למופעי חנוכה לעומת 2019, לכ-66 מיליון שקל בלבד. "חברות גדולות ומשרדי ממשלה שבשנה רגילה רוכשים הרבה כרטיסים נמנעו מכך השנה, בשל חשש של הורים מביצוע בדיקות ומהתקהלות" תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת CofaceBdi.