BDI

שובל נחשון ביצוע בע״מ.

תכנון, בנייה ויזמות

פרופיל

שנת הקמה 2018
כתובת רח' המסילה 18 , נשר- ראה מפה
טלפון 04-2809500
פקס 04-8202657
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.shovali.co.il
   
   

מנהלים

שי נחשון., מנכ"ל ובעלים, שובל נחשון ביצוע בע״מ.

שי נחשון.

מנכ"ל ובעלים

אורן שרגא, מנהל תכנון, שובל נחשון ביצוע בע״מ.

אורן שרגא

מנהל תכנון

אודות שובל נחשון ביצוע בע״מ.


שובל‭ ‬נחשון‭ ‬ביצוע‭ ‬בע"מ‭ ‬הינה‭ ‬חברה‭ ‬קבלנית‭, ‬מהמובילות‭ ‬בישראל‭, ‬העוסקת‭ ‬בעבודות‭ ‬בניה‭ ‬ופיתוח‭ ‬של‭ ‬מבנים‭ ‬רב‭ ‬תכליתיים‭ ‬משולבים‭ ‬למלאכה‭, ‬תעשיה‭ ‬זעירה‭, ‬אחסנה‭ ‬ומסחר‭, ‬מבני‭ ‬ציבור‭, ‬מרכזים‭ ‬מסחריים‭, ‬מבני‭ ‬תעשייה‭, ‬חניונים‭ ‬תת‭ ‬קרקעיים‭ ‬ומשרדים‭. ‬מרבית‭ ‬פעילותה‭ ‬של‭ ‬שובל‭ ‬נחשון‭ ‬מתמקדת‭ ‬בפרויקטים‭ ‬בשיטת‭ ‬DB‭ ‬‭(‬‭(‬Design-Build‭, ‬שיטת‭ ‬“תכנון‭ ‬וביצוע‮"‬‭, ‬בה‭ ‬פיתחה‭ ‬החברה‭ ‬מומחיות‭ ‬מיוחדת‭. ‬

מנהל בכיר נוסף

מוטי פופוביץ

סמנכ"ל כספים, קבוצת שובל

לחברה נסיון רב בהקמה של מבנים מורכבים והיא מספקת ללקוחותיה פתרון מקיף למימוש חזונם – אשר כולל את התכנון, הטיפול בכלל ההיבטים המנהליים החל מהשלב הסטטורי, לרבות אישורים והיתרים, תכנון ראשוני, תכנון סופי וביצוע עד גמר טופס 4.

הנסיון הרב של החברה בתכנון ובביצוע, בשוק הבנייה הדינמי והבלתי צפוי, מאפשר לה להערך ולהתמודד עם מגוון רחב של ארועים להשגת מימוש דקדקני של חזון הלקוח, עם פתרונות ביצוע יעילים במחיר המוסכם ובמסגרת לוחות הזמנים.

על בסיס הניסיון הנצבר והמוניטין המוכח של החברה, הרחיבה החברה את פעילותה גם לתחום הייזום והיא מקדמת יחד עם שותפים אסטרטגיים מספר פרויקטים משמעותיים בתחומי הלוגיסטיקה, המסחר והתעסוקה.

סווג והסמכות החברה

החברה בעלת סיווג קבלני ג-5, “בלתי מוגבל", מרשם הקבלנים בענף הבניה. החברה בעלת תקן “ISO 9001:2015" בינלאומי, לבקרת איכות, מטעם מכון התקנים.

מדיניות החברה

החברה חרטה על דגלה שלושה ערכי יסוד – יושר, אמינות ומקצועיות. החברה שומרת על יחסי גומלין ארוכי טווח עם לקוחותיה, תוך שמירה על סטנדרטים ואיכות ביצוע גבוהים, עמידה בלוחות זמנים בהתאם לדרישות הלקוח ומתן פתרונות מהירים ומהימנים.

מדיניות זו והתפיסה הכוללת שממנה גובשה המדיניות, הביאו את החברה להשמת דגש מיוחד על המשאב האנושי ועל שילוב טכנולוגיות בניה מתקדמות בפרוייקטים.

הנהלת החברה ובעלי תפקידים

נשיא ובעלים – משה מילר, מייסד קבוצת שובל העומד בראשה משנת 1985. משה הינו בעל נסיון עשיר בניהול והקמת פרוייקטים בישראל ובמדינות אחרות בעולם. עוסק בפיתוח וייזום פרויקטים בישראל, בתחומי הבנייה למגורים והנכסים המניבים.

מנכ"ל ובעלים – שי נחשון, מהנדס אזרחי בעל ידע רחב ונסיון עשיר בתחומי הניהול, הביצוע, התכנון והרישוי. לשי נסיון רב שנים, בביצוע פרוייקטים הנדסיים מורכבים, בבניה ציבורית ובבניה למגורים ומסחר, בארץ ובחו"ל.

סמנכ"ל כספים – רו"ח מרדכי פופוביץ, אחראי לניהול הכספים של קבוצת שובל, בעל ניסיון ניהולי רב בתחום הנדל"ן.

מהנדס ראשי – ערן דרוקר, מהנדס אזרחי בוגר הטכניון, בעל ניסיון עשיר בניהול פרוייקטים מורכבים, לרבות התיאום ההנדסי, תוך כדי ביצוע.

מנהל תכנון – אורן שרגא, מהנדס אזרחי בעל תואר נוסף במנהל עסקים, משמש כמנהל התכנון של החברה.

בחברה מועסקים צוות טכני, מהנדסים כמו כן מנהלי עבודה מנוסים, לניהול הביצוע באתרי הבניה ויחידה טכנית לגיבוי הביצוע והמכרזים. צוות זה, יחד עם מזכירות החברה והרכש, מפעיל שורה ארוכה של ספקים, קבלני משנה ויועצים מקצועיים ומיומנים, ברמה גבוהה שקשורים בחברה בקשר רב שנים, ומערך לוגיסטי מורכב, כמשאב עזר להקמת הפרוייקטים.

פרויקטים נבחרים בתחום התכנון והביצוע

  • צים אורבן לייף כפר סבא – פרויקט בשטח כולל של כ-100,000 מ"ר, הכולל חוות שרתים, שתי קומות חניון, קומת מסחר ושטחי תעשיה קלה ולוגיסטיקה.
  • רייסדור בני ברק – 3 קומות חניון תת קרקעיות, קומת מסחר ו2 מגדלים של 20 קומות משרדים. הפרויקט בשטח כולל של כ-90,000 מ"ר , הפרויקט מבוצע בלוחות זמנים קצרים ובשיטות בנייה מתקדמות.
  • צרפתי הוד השרון – פרויקט משרדים בעל 5 קומות תת קרקעיות, קומת מסחר ועד 30 קומות משרדים. הפרויקט מתוכנן עם שיטות ביצוע מתקדמות: דיפון (סלארי), יציקת תקרות בשיטת סקיידק בחניונים, ואלמנטים מתועשים בקומות העיליות ע"מ לקצר את לוחות הזמנים באופן משמעותי.
  • יוקה סגולה- מרכז תעשיה בעל 6 קומות עם חניות, רמפות ומסעות משולב למלאכה זעירה, תעשיה, מסחר ואחסנה, בינוי בשטח כולל של כ 100,000 מ"ר, מגרש בגודל של כ-20 דונם
  • 456 – פרויקט ביצוע לקבוצה רכישה, 3 מבני משרדים של 5 קומות משרדים בכל מבנה, קומת מסחר ו3 קומות חניון תת קרקעיות. הפרויקט מאופיין בלוחות זמנים קצרים מאוד של 21 חודשי ביצוע. מערכות החשמל, המיזוג והאוורור בשיטת תכנון ביצוע המשולבים בתכנון האדריכלי.
  • פליינג קרגו – פרויקט משתרע על מגרש של כ 40 דונם שעליו יוקם מרכז לוגיסטי חדשני עם גלריות בשטח כולל של כ 30,000 מ"ר. הפרויקט מאופיין בלוחות זמנים קצרים מאוד ובשיטות ביצוע מתקדמות בשילוב של אלמנטים מתועשים, קונסטרוקציית פלדה ורצפה SFF בהתאם לדרישות התקנים הבינלאומיים

פרויקטים נבחרים בתחום היזמות

  • הרכבת 72 • שוהם מגרשים 612 ו-505 • בר לב.

 

אולי יעניין אותך גם


ראיון עם תהילה ינאי – "מאות חברות בנייה קורסות"

תהילה ינאי, ממקימות חברת המידע העסקי BDI, חושפת כי בשנה החולפת כ–350 חברות קבלניות נגרעו מהשוק, ומזהירה מפני קריסת התעשיות הנלוות: "החברות נלחמות על מעט הרווח הפנוי שעוד נותר בתחום" מתוך דה מרקר – נדל"ן    

דירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2023

דירוג מאה החברות, דירוג הפיננסים וההיטק