BDI

שדות-גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית בע"מ

יזמות נדל"ן, התחדשות עירונית

פרופיל

שנת הקמה 2012
כתובת תוצרת הארץ 3 פ״ת, בסר סיטי בנייןT קומה 11- ראה מפה
טלפון 03-7202000
דוא"ל :[email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה http://www.sa-gi.co.il/

מנהלים

ניר אברהמי, בעלים-שותף, שדות-גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית בע"מ

ניר אברהמי

בעלים-שותף

עו"ד אביב גיטלמן, בעלים-שותף, שדות-גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית בע"מ

עו"ד אביב גיטלמן

בעלים-שותף

שאולי גיטלמן, בעלים-שותף, שדות-גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית בע"מ

שאולי גיטלמן

בעלים-שותף

יובל יעקובוביץ, מנהל פיתוח עסקי, שדות-גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית בע"מ

יובל יעקובוביץ

מנהל פיתוח עסקי

ליזה פנירי- ברהום, מנהלת כספים, שדות-גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית בע"מ

ליזה פנירי- ברהום

מנהלת כספים

אודות שדות-גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית בע"מ


"אנחנו רואים בהתחדשות עירונית סוג של אחריות חברתית", כך אומרים בעלי חברת יזמות הנדל"ן "שדות-גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית" בע"מ – ניר אברהמי, עו"ד אביב גיטלמן ושאולי גיטלמן. שדות-גיטלמן, הוקמה כמיזוג של שתי יזמיות הנדל"ן "שדות יזמות והתחדשות עירונית" ו"ש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל"ן" לאחר ששתי החברות שיתפו פעולה במשך שנים בייזום משותף של למעלה מ-20 פרויקטים בערים פ"ת, ראשל"צ, אור-יהודה, ת"א וחולון.

"כבר בתחילת הדרך הבנו ששיתוף הפעולה בינינו מייצר לבעלי הדירות ביטחון ויציבות לאורך כל התהליך עד לקבלת הדירה החדשה. בעלי הדירות פוגשים אותנו, בעלי החברה, עוד טרם החתימה על ההסכם, במהלך שלבי התכנון השונים וגם במהלך הביצוע ועד לקבלת המפתח לדירה החדשה. אנחנו עושים הכל in-house, מלווים את בעלי הדירות לאורך כל הדרך אל הבית החדש ומעבר. לא סתם בחרנו את זה כסלוגן שלנו". כך אומר עו"ד אביב גיטלמן, בעל מניות ומנכ"ל משותף האחראי על תחום הפיתוח העסקי בחברה.
"שיתוף הפעולה הזה הוליד כבר עשרות פרויקטים, גם פרויקטים של חיזוק וגם פרויקטים של הריסה ובנייה ופינוי-בינוי. כיום אנחנו נמצאים עם קרוב ל-200 יח"ד בביצוע, ויש לנו עוד כ-1,500 יח"ד בשלבי תכנון שונים והיד עוד נטויה", אומר ניר אברהמי, בעל מניות, מנכ"ל משותף ומי שמוביל את תחום הביצוע והפיקוח בחברה.
"אנחנו בונים תוך מחשבה תמידית על איכות החיים של הדיירים הוותיקים והחדשים, פועלים על מנת שיהיו במתחם שטחים ירוקים ושטחי ציבור רבים", כך אומר שאולי גיטלמן, בעלים ומנכ"ל משותף המוביל את תחומי התכנון בחברה ואת פעילות המטה שלה.

ה"אני מאמין" שלנו
"כחברת יזמות מובילה עלינו להבין את גודל האחריות המוטלת עלינו ברגע שבעלי הדירות נותנים בנו אמון. מרגע זה חובת ההוכחה היא עלינו, ועלינו להחזיר להם ברצינות, בשקיפות, בזמינות ובאמינות עד לרגע שבו הם מקבלים את המפתח לביתם החדש וגם מעבר", אומר שאולי גיטלמן. "יש לנו את היכולת ליזום ולהוביל את כל שלבי הפרויקט ולהיות עם בעלי הדירות לאורך כל הדרך, בגובה העיניים, עם יחס אישי ומעורבות של כלל העובדים, לרבות הבעלים של החברה. זו יכולת שאין להרבה חברות בתחום הזה".
"תחום ההתחדשות העירונית מורכב מאוד, נתון לשינויים ודורש התמקצעות ונחישות כדי להתמודד מול כל המכשולים הרבים שיש בדרך. בכל פרויקט יש אינספור סוגיות שדורשות פתרון – זה תחום לאנשים חזקים ויציבים. אנו מאמינים בנחישות, ביצירתיות ובסבלנות", מוסיף ניר אברהמי, שמנהל בין היתר גם את חברת "ניר אברהמי בניין ופיתוח" שהינה זרוע הביצוע של שדות-גיטלמן.

יציבות פיננסית
בחברת "שדות-גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית" מבינים שיציבות פיננסית ועוצמה כלכלית הן המפתחות לצמיחה בתחום ההתחדשות העירונית. על כן, הפרויקטים של החברה מלווים כולם על ידי גופי המימון המובילים במשק, דבר שמעניק שקט תעשייתי ויציבות לכל הצדדים ומאפשרים את הצלחת הפרויקט.
"בשנתיים-שלוש האחרונות עשינו קפיצת מדרגה משמעותית בהיקף הפעילות שלנו, צרכי ההון גדלו משמעותית ולכן חשוב לנו לעבוד עם גופי המימון המובילים בתחום ההתחדשות העירונית – כאלו שיאפשרו לנו לעבוד בצורה שקטה ויציבה, ויחדיו נביא את הפרויקט לקו הגמר", מסביר עו"ד אביב גיטלמן. "לשמחתנו אנחנו נהנים מאמון מלא מצד גופי המימון – בנקים, קרנות וחברות ביטוח – דרך העבודה השיטתית, המקצועית והשקופה שלנו, חשובה להם מאוד", מוסיף ניר אברהמי.

בעלי החברה
ניר אברהמי, בעלים-שותף, מוביל את תחום הביצוע והפיקוח בחברה. סא"ל במיל', הנדסאי בניין, ובעל תואר ראשון במשפטים. דור רביעי למשפחת קבלנים ובין היתר הבעלים של חברת "ניר אברהמי בניין ופיתוח" למעלה מ-30 שנה.
עו"ד אביב גיטלמן, בעלים-שותף, מוביל את תחום הפיתוח העסקי ותחומי המסחר והמשפט בחברה. בעל תואר ראשון במשפטים ועו"ד מוסמך למעלה מ-20 שנה. בעברו היה בעל משרד עו"ד שהתמחה בתחומי המסחר והמקרקעין.
שאולי גיטלמן, בעלים-שותף, מוביל את תחום התכנון והרישוי וכן את ניהול המטה של החברה. רס"ן במיל' (חובל בשייטת 3), בעל תואר ראשון במנהל עסקים וממשל ותואר שני במימון נדל"ן, כמו כן מוסמך לניהול פרויקטים בבנייה.

רשימת פרויקטים:
•קמינסקה 26 ת"א
• ספיר 23 פ"ת
•בנימין מינץ 31-33 פ"ת
• מתחם ז'בוטינסקי פ"ת
•מתחם ספיר פ"ת
• מתחם צירלסון פ"ת
•מתחם הרב-מימון חולון
• מתחם הרותם-חצב – אור יהודה
•מתחם השקמה – אור יהודה •
ארנון 1 ראש"צ
•ארנון 2 ראשל"צ
• ארנון 3 ראשל"צ
•ארנון 5 ראשל"צ
• אנילביץ 16 ראשל"צ
•אנילביץ 20 ראשל"צ
• אנילביץ 24 ראשל"צ
•אנילביץ 26 ראשל"צ
• אנילביץ 41 ראשל"צ
•אנילביץ 49 ראשל"צ
• מתחם אנילביץ ראשל"צ

אולי יעניין אותך גם


משבר הקורונה יביא לקריסה של כ- 25,000 עסקים בישראל עד סוף השנה

צפי לגידול של 50% בשיעור הכשלים העסקיים בישראל לעומת 25% בממוצע בעולם

סקירת שוק מוצרי חזרה לבית הספר בגלובס – "עומד על 375 מליון שקל בשנה"

  פורסם בגלובס: 25/8/22 גלובס: חנויות הסטוק מתחזקות: נוגסות יותר מחמישית משוק החזרה ללימודים   שוק מוצרי החזרה לבית הספר מאופיין במכירות של ילקוטים, כלי כתיבה וציוד נלווה בחודשים יולי-ספטמבר. מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק מוצרי החזרה לבית הספר יסתכמו בכ- 375 מיליוני שקלים, גידול של כ- 7% ביחס ל- 2021. בין הסיבות לגידול […]