BDI

קריספין, רובינשטיין, בלכר, קדוש ושות'

אנרגיה ותשתיות, משפט מסחרי, רגולציה ותחרות, ליטיגציה

פרופיל

שנת הקמה 2017
כתובת מגדל ב.ס.ר 4, רח' מצדה 7, בני ברק- ראה מפה
טלפון 073-3202021
פקס 073-3202031
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.krblawfirm.com
   

מנהלים

עמית קריספין, שותף מייסד, קריספין, רובינשטיין, בלכר, קדוש ושות'

עמית קריספין

שותף מייסד

נגה רובינשטיין, שותפה מייסדת, קריספין, רובינשטיין, בלכר, קדוש ושות'

נגה רובינשטיין

שותפה מייסדת

רועי בלכר, שותף מייסד, קריספין, רובינשטיין, בלכר, קדוש ושות'

רועי בלכר

שותף מייסד

עמנואל קדוש, שותף, קריספין, רובינשטיין, בלכר, קדוש ושות'

עמנואל קדוש

שותף

אנדרי ניקל, שותף, קריספין, רובינשטיין, בלכר, קדוש ושות'

אנדרי ניקל

שותף

אריה ליאני, שותף, קריספין, רובינשטיין, בלכר, קדוש ושות'

אריה ליאני

שותף

אודות קריספין, רובינשטיין, בלכר, קדוש ושות'


משרד עורכי הדין קריספין רובינשטיין בלכר קדוש מתמחה במתן פתרונות לסוגיות מורכבות ומעניק ללקוחותיו שירותים משפטיים ברמה הגבוהה ביותר, בצורה יעילה ויצירתית, תוך ליווי רציף ומעורבות אישית של השותפים הבכירים במשרד, במטרה לספק ללקוחותיו מענה כולל, מקצועי ומהיר לכלל צרכיהם המשפטיים. כל אחת ממחלקות המשרד מנוהלות על ידי שותף אשר נמנה עם עורכי הדין המובילים בתחום פעילותו - עמית קריספין בתחום האנרגיה והתשתיות; נגה רובינשטיין בתחום הרגולציה והתקשורת; רועי בלכר בתחום הליטיגציה המסחרית והצווארון הלבן; עמנואל קדוש בתחום המסחרי; אנדרי ניקל בתחום התחרות (הגבלים העסקיים); ואריה ליאני בתחום התשתיות והנדל"ן, בדגש על פרויקטי תשתית מורכבים בחו"ל.

אנרגיה ותשתיות

תחום האנרגיה והתשתיות הוא מתחומי הפעילות המשמעותיים במשרדנו, אשר נחשב כאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום זה. ראש צוות האנרגיה והתשתיות במשרד, עמית קריספין, היה ועודנו מהגורמים המובילים בעיצוב משק האנרגיה הישראלי והמשטר הרגולטורי הנלווה לו. המשרד מלווה את מרבית הגופים המובילים ופרויקטי הדגל בתחום האנרגיה, ובכלל זה תחנות כוח (קונבנציונאליות ובאנרגיה מתחדשת), הקמה והפעלה של תשתיות חלוקת גז טבעי, ועסקאות לרכישה של גז טבעי. בצד ההתמחות בתשתיות, אנו מלווים פרויקטים רבים ומגוונים, ומהגדולים המוקמים בארץ, כדוגמת ליווי מטעם נת"ע של הקמת הקו האדום כחלק מרשת הרכבת הקלה באזור גוש דן. עוד בתחום התשתיות, אנו מלווים פרויקטי תכנון והקמה, הפעלה וזכיינות בתחומים שונים נוספים כמו תחום תחום המים, הפסולת, ועוד. במסגרת זו, למשרדנו גם התמחות ייחודית בפרויקטי תשתית בחו"ל ובפרט במדינות מתפתחות באפריקה ובאסיה.

הידע והניסיון שנצברו במשרד לאורך השנים מאפשרים לנו להעניק ייעוץ רחב ומגוון בכל שלבי הפרויקט, הן בפן המשפטי והן בפן העסקי, וכן לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבור לקוחותינו. אנחנו מספקים ללקוחותינו סל שירותים שלם, החל מייצוג שוטף בפני הרגולטור, ודרך ליווי מכרזי אנרגיה ותשתיות, הליכים סטטוטוריים וניסוח כל ההסכמים הקשורים בפרויקט כגון הסכמי EPC, הסכמי O&M, הסכמי רכש גז טבעי, הסכמי PPA והסכמי מימון.

מכרזים

משרדנו מתמחה בליווי מכרזים של פרויקטי תשתיות גדולים, בפרט בליווי פרויקטים מורכבים מסוג BOT, PPP ו-PFI. למשרד ניסיון ייחודי, הן בייצוג של מפרסם המכרז, לרוב מהסקטור הציבורי-ממשלתי, והן בייצוג גורמים מן הסקטור הפרטי-עסקי אשר מתמודדים במכרז. במסגרת הייעוץ לסקטור הציבורי, לצוות המשרד יש תפקיד מהותי בליווי ועדות מכרזים, בניסוח מסמכי המכרז, בקביעת תנאי הסף, בקביעת הקריטריונים לבחירת הזוכים, בניסוח חוזי ההתקשרות, בליווי הדיונים בוועדות המכרזים, בבחינת העמידה בתנאי הסף ובדירוג ההצעות.

במסגרת הייעוץ למתמודדים, אנו אמונים, בין היתר, על הכנת ההצעות וניתוח תנאי המכרז והמשקולות לבחירת ההצעות הזוכות, כמו גם על ליווי הלקוח בשלבי גיבוש הקבוצה המתמודדת ובניסוח הסכמי שיתוף הפעולה בין החברים בקבוצה.

רגולציה

צוות הרגולציה של משרדנו, בראשות נגה רובינשטיין, מעניק ייעוץ אסטרטגי במגוון תחומי הרגולציה הכלכלית, כאשר בין לקוחות המשרד ניתן למצוא קבוצות מרכזיות במשק הפועלת בשלל ענפים, ובכלל זה בנקאות ופיננסים, תשתיות, תחבורה, בריאות, מזון, דואר, תקשורת ומדיה. בנוסף, משרדנו גם מתמחה בתחום הגנת הפרטיות ומאגרי מידע.  אנו מעניקים ללקוחות המשרד שירות מקיף, החל ממתן פתרונות מהירים לסוגיות נקודתיות ועד לקביעת אסטרטגיה רגולטורית ארוכת טווח. אנו מקפידים להגן על האינטרסים של הלקוח עוד בשלבים המוקדמים של המהלכים הרגולטורים הרלוונטיים, לרבות באמצעות מעקב אחרי הליכי חקיקה, החלטות ממשלה, שימועים בתחום הרגולציה הכלכלית וזיהוי מוקדם של מהלכים מקדמיים בעלי פוטנציאל השפעה.

דיני תחרות

משרדנו נחשב לאחד מהמשרדים המובילים בתחום דיני התחרות. בפרט, המשרד ידוע ביחסי העבודה הקרובים שלו עם רשות התחרות וביכולתו להשיג תוצאות אופטימליות באמצעות מחשבה "מחוץ לקופסא". לצוות ניסיון רב בייעוץ הנוגע להיבטים התחרותיים שונים הנובעים מפעילות המסחרית של לקוחותיו, ובכלל זה ייעוץ לבעלי מונופולין, ואישור עסקאות הטעונות אישור של הממונה על התחרות כגון מיזוגים והסדרים כובלים. כמו כן, הצוות עוסק באופן אינטנסיבי בחוק הריכוזיות, בחוק המזון ובגיבוש מתודולוגיות תחרותיות אל מול רשות התחרות.

משרדנו מופיע באופן קבוע בפני רשות התחרות וגורמים שלטוניים נוספים, וכן בפני בית הדין לתחרות ובפני בתי משפט אזרחיים בתביעות בעילות לפי חוק התחרות. את הטיפול בתחום במשרדנו מוביל אנדרי ניקל אשר בין היתר  שימש בעברו כראש צוות ברשות התחרות.

תקשורת

למשרדנו היכרות עמוקה עם תחום התקשורת והטלקומוניקציה, תחום רגולטורי סבוך ומורכב אשר בשנים האחרונות עבר, ועודנו עובר, שינויים מהותיים. צוות המשרד עוקב באופן שוטף על החלטות ממשלה ושימועים, והינו בעל ניסיון באיתור של שינויים רגולטורים מתהווים וזיהוי ההשלכות הנובעות מהם. בין היתר, אנחנו מייצגים את לקוחותינו בפני הגופים הממשלתיים הרלוונטיים, ובכלל זה משרד התקשורת, המועצות והרשויות הציבוריות המפקחות על השידורים, ומעניקים ייעוץ בקשר עם מכרזים בתחום. נגה רובינשטיין, ראש צוות התקשורת במשרדנו, שימשה במשך שש שנים בתפקיד היועצת המשפטית של משרד התקשורת, שם בין היתר, הייתה אמונה על הרפורמות המרכזיות בענף.

ליטיגציה וישוב סכסוכים

משרדנו מייצג חברות ישראליות ובינלאומיות, וכן אנשי עסקים מרכזיים ופקידים בכירים מהמגזר הציבורי. המומחיות המשפטית שלנו, יחד עם המומחיות העסקית, מאפשרות לנו לחתור לפתרון סכסוכים באופן יצירתי, יעיל ובזמן הקצר ביותר.

ראש צוות הליטיגציה של משרדנו, רועי בלכר, נמנה על הליטיגטורים הבולטים בישראל, והוא מטפל באופן אישי בתיקים בכל שלבי הייצוג, בשיתוף צוות עורכי הדין המנוסה של משרד. תחומי הפעילות המרכזיים של המחלקה כוללים:

ליטיגציה מנהלית, במסגרת זו המשרד מטפל בסכסוכים מנהליים מורכבים ומייצג לקוחות בכל הערכאות הרלוונטיות, לרבות בבג"ץ. ליטיגציה תאגידית ומסחרית, במסגרת זו המשרד מייצג במגוון רחב של נושאים משפטיים מורכבים, לרבות תובענות ייצוגיות, ליטיגציה ובוררות בינלאומית, ליטיגציה בתחום דיני התחרות, ליטיגציה בתחום האינטרנט, וליטיגציה בתחום הנדל"ן. צווארון לבן, במסגרת זו המשרד מייצג את בכירי המגזר העסקי והציבורי בתיקים פליליים בעניינים כגון ניירות ערך, תחרות, מיסוי והלבנת הון, וכן מייצג לקוחות בפני ועדות חקירה ממשלתיות וצבאיות ובשימועים ובהליכים הנוגעים לביטחון לאומי.

משפט מסחרי ותאגידים

למשרדנו מומחיות וניסיון רב בתחום המשפט המסחרי, היי-טק, מיזוגים ורכישות, השקעות, וייצוג שוטף של חברות. המשרד מתמחה בליווי מלא לחברות לרבות הקמת חברות, ייעוץ משפטי לגבי כח אדם (לרבות אופציות), ליווי עבודה מסחרית וליווי תהליכי גיוס מימון מכל הסוגים עד להשלמתם. עמנואל קדוש אשר מוביל את הצוות המסחרי הוא בעל ניסיון רב בייצוג חברות וקבוצות ישראליות ובינלאומיות, קרנות הון פרטיות והון סיכון, משקיעים פרטיים ויזמים.

למשרדנו ניסיון רב בליווי גופים זרים בפיתוח עסקיהם בישראל, ובליווי חברות ענק גלובליות. אנו מייצגים את לקוחותינו הישראלים בניהול האתגרים וההזדמנויות המשפטיות שלהם בחו"ל. אנו דואגים שהלקוחות שלנו יקבלו את הייצוג שהם צריכים בשטח השיפוט הרלוונטי, תוך שמירה על עצמנו מעורבים כדי לוודא שהאינטרסים של לקוחותינו עומדים בראש מעייניהם של כולם. משרדנו מעניק ללקוחותיו ליווי משפטי שוטף ביחס למלוא פעילויותיהם המסחריות. השותפים במשרד עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות הניהולי של כל לקוח על מנת לסייע לו בפעילות העסקית היומיומיות, וכן בבנייה ובביצוע של עסקאות מסחריות מורכבות, מקומיות ובינלאומיות.

עורכי הדין שלנו מעניקים ללקוחות המשרד ייעוץ משפטי מלא וצמוד, תוך מתן מענה מידי לכל עניין שמתעורר ותוך התחשבות בכל ההיבטים הייחודיים הנוגעים לעסקו של הלקוח. הצוות המשפטי במשרד הינו בעל ניסיון רב במתן תמיכה משפטית ללקוחות במגוון רחב של תעשיות, לקוחות הכוללים גם חלק מהחברות הגדולות בישראל המעסיקות את המשרד באופן שוטף. לעורכי הדין שלנו ניסיון רב בבנייה, בניסוח ובניהול משא ומתן ביחס לכל סוגי ההסכמים המסחריים. המשרד נוטל חלק בעסקאות בינלאומיות מורכבות, תוך שמירה על קשר שוטף עם הרשויות הממשלתיות הרלוונטיות ותוך מתן טיפול מלא ללקוחותיו בכל ההיבטים הרגולטוריים.

דירוגים


אולי יעניין אותך גם


האם הקניונים בדרך להיעלם ? בדיקה מיוחדת של קופאס בידיאי , נוב' 2021

מוערך כי פועלים כ- 250 קניונים ומרכזי קניות. מתוכם, כ- 113 ממוקמים באזור המרכז והשרון, ומהווים נתח כמותי של כ- 45%. מבחינת התפלגות בין מרכזי קניות פתוחים לסגורים, כ- 55% ממרכזי הקניות הינם סגורים.

"למה רק רבע" ? מאת: עוה"ד דיויד אמיד ואנדרי פייר, משרד ש. בירן ושות'

הגיעה העת לעדכן את שיעור אחוזי הבניה למגורים באזורי המע"ר בת"א

Coface Bdi : אחת מכל 14 חברות בבורסה נמצאת בסכנת קריסה מידית

בדיקה מיוחדת – הערות עסק חי – אפריל 2023 ·        מספר החברות בבורסה בת"א עמד על 668 חברות, נכון לסוף שנת 2022. אחת מכל 14 חברות בבורסה נמצאת בסכנת קריסה מידית, זאת לעומת אחת מכל 18 בשנה הקודמת. בשנה החולפת כחלק מהתמודדות עם אינפלציה בשווקים רבים בישראל ובעולם, עלתה הריבית אשר מהווה מרכיב משמעותי בפעילות […]