BDI

פרץ פיגל עורכי דין

אולי יעניין אותך גם


לקוחות יקרים לאור המצב במשק הישראלי והעולמי אנו ב-BDI ערוכים לכל תרחיש

לקוחות יקרים לאור המצב במשק הישראלי והעולמי אנו ב-BDI ערוכים לכל תרחיש על מנת לתת לכם כתמיד את השירות הטוב המהיר וברמה הגבוהה ביותר. אנו זמינים עבורכם בכל האמצעים: טלפון קווי, סלולאר, דוא"ל, ווטאפ, פייסבוק , וכמובן מערכות המיחשוב ואתרי החברה עובדים כסדרם . בברכת בריאות טובה!

שיפור התנאים והריביות באמצעות דירוג Fico®Bdi

אחד הגופים הוא חברת המידע העסקי Coface Bdi בעלת דירוג FICO BDI שמבוסס על מודל סטטיסטי אשר לוקח בחשבון את כל הנתונים הקיימים על הצרכן במאגר בנק ישראל, משקלל אותם, מנתח אותם, וקובע דירוג סיכון אשראי לכל פרט, תוך בחינת ההסתברות שיגיע לכשל תשלומים. הדירוג פותח במיוחד לאוכלוסיית ישראל יחד עם חברת FICO,שהינה החברה הגדולה, […]

משפחה במלחמה

אנו מצויים בעיצומם של זמנים קשים. מאד קשים. הבית שלנו, הבטן הרכה נפגעה קשות, חוסר ודאות, כאב אין סופי, טרגדיה, טראומה, מנגנוני הישרדות. הכל מהכל.
הפגיעה בקולקטיב מתמזגת עם הפגיעה בפרט והיחידה המשפחתית, התא המשפחתי, נדרש גם הוא לספוג את ההדף ואת המכה.
משפחות הפצועים, ההרוגים, הנעדרים והמשפחות אשר עברו (ועודן עוברות) תופת בדרום – אין לי את המילים לנסות כלל להעביר את הכאב, הצער והעדר הנחמה ואיני מתיימרת להביע דעה או ליתן עצה. אני כואבת איתכן וליבי מדמם מצער.
רשימה זו מסתמכת על שיחות וייעוצים אשר התקיימו במשרדנו בימים אלו עם אנשים אשר מתגוררים ונזרקו, כמו רובנו, למציאות הבלתי הגיונית בה אנו חיים, מיום 7 לאוקטובר הארור.

נתוני CofaceBDi בסקירה של אגף המחקר של הכנסת : סקירה וניתוח מדיניות סיוע לעסקים בישראל ובמדינות מפותחות בתקופת המשבר

סקירת וניתוח מדיניות סיוע לעסקים בישראל ובמדינות מפותחות בתקופת משבר נגיף הקורונה