BDI

פרופ' ביין ושות' עורכי דין

דירוגים


אולי יעניין אותך גם


האם נציגות הבית המשותף יכולה להתנות תנאים לבעל דירה המעוניין להתקין עמדה לרכב חשמלי?

באחד המקרים ,שנדונו באחרונה בפני מפקח על רישום מקרקעין פתח תקוה, מאיר פורת נדונה שאלה מעניינת האם נציגות הבית המשותף רשאית ובעלת סמכות חוקית להתנות תנאים לבעל זכויות בבניין המשותף המעוניין להתקין עמדת טעינה חשמלית בחנייה הפרטית שלו , למשל, חובת ביטוח צד ג' והתחייבות אישית לשאת בנזקים עתידיים, ככל שיהיו. תביעה התובע התקבלה להורות על צו להתקנת עמדת הטעינה.

הרווח על משקפי שמש בארץ הוא יותר מ–60%

5 רשתות האופטיקה המובילות מגלגלות מחזור שנתי של כ- 797 מיליון שקל וחולשות על נתח של כ- 44% מהשוק כולו. CofaceBdi: היקף שוק האופטיקה בישראל הסתכם בשנה החולפת ב-1.805 מיליארד שקלים, צמיחה של 2% לעומת השנה הקודמת תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi: "בשנים הקרובות אנחנו צופים כי שוק האופטיקה ימשיך לצמוח ברמה מתונה יחסית, כאשר […]

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.

CofaceBdi: אירוח האירוויזיון בתל אביב יגדיל את הכנסות בתי הקפה והמסעדות בעיר בכ- 58 מלש"ח

בעיר תל אביב פועלים כ- 2300 בתי קפה ומסעדות המהווים כ- 20% מסך המסעדות בישראל כולה. לקראת אירוח האירוויזיון בתל אביב, ערכה חברת המידע העסקי CofaceBdi סקירה וסקר ציפיות בקרב המסעדנים בעיר.