BDI

פרגן פלס ושות' עורכי דין

אולי יעניין אותך גם


85% מהמעסיקים טוענים שזמן ההגעה של העובדים למקום העבודה התארך בשנה האחרונה

59% מהמעסיקים מעריכים שהמרחק ומשך זמן ההגעה לעבודה מהווה שיקול משמעותי בבחירת מקום העבודה

"עידן האונליין מביא לסגירתם של מרכזי קניות בכל העולם" – The Marker

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן. תהילה ינאי תהילה ינאיצביקה גולדשטיין "בשנה […]

המדריך המלא להקפאת הליכים

עקב נסיבות שונות, חברה יכולה להיכנס להליך חדלות פירעון עקב אי יכולת לעמוד בהתחייבויותיה הכספיות כגון: תשלום שכר עבודה, תשלומים לספקים, תשלום לרשויות וכיוצ"ב. לפעמים, במצב בו כמות החובות תופחת והנושים דורשים החזרים כספיים באופן מיידי שעה שהעסק לא מסוגל לספק החזרים כאלו, נדמה שפירוק הוא בלתי נמנע. אף על פי כן, באמצעות הליך משפטי של הקפאת הליכים, ניתן להוביל להבראה של החברה באמצעות תוכנית סדורה. הנה המדריך המלא לבקשת צו להקפאת הליכים – הצו המשפטי שעשוי להוביל להבראת החברה.

האם נציגות הבית המשותף יכולה להתנות תנאים לבעל דירה המעוניין להתקין עמדה לרכב חשמלי?

באחד המקרים ,שנדונו באחרונה בפני מפקח על רישום מקרקעין פתח תקוה, מאיר פורת נדונה שאלה מעניינת האם נציגות הבית המשותף רשאית ובעלת סמכות חוקית להתנות תנאים לבעל זכויות בבניין המשותף המעוניין להתקין עמדת טעינה חשמלית בחנייה הפרטית שלו , למשל, חובת ביטוח צד ג' והתחייבות אישית לשאת בנזקים עתידיים, ככל שיהיו. תביעה התובע התקבלה להורות על צו להתקנת עמדת הטעינה.