BDI

עזרא שגיב ויפעת משרד עורכי דין

אולי יעניין אותך גם


הערכת חברת Coface Bdi היא שצפוי הפסד של כ- 6.5 מיליארד שקל של תוצר גולמי כתוצאה מיום שבתון בגלל הבחירות.

בנוסף, יום הבחירות עצמו נחשב ליום הפסד למשק. בחברת Coface BDI העריכו שמדובר יהיה על כ- 6.5 מיליארד שקל הפסדי תוצר גולמי כתוצאה מיום שבתון.

השלכות מיסוי של "דירת מעטפת" – מאת : עו"ד קארין צוקרמן ועו"ד אתגר קדם קאופמן

חוק ההסדרים 2023 או בשמו המלא "חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב לשנות התקציב 2023 ו-2024 התשפ"ג 2023)" (להלן: "חוק ההסדרים") הטיל לראשונה מס רכישה על רכישת "דירת מעטפת".

אתגר ההעברה הבין-דורית בעסקים משפחתיים עו"ד שלום הרשקוביץ – שותף במחלקת ניהול הון משפחתי ולקוחות פרטיים במשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'

על פי מחקרים אקדמיים, רק כ-30% מהעסקים המשפחתיים ממשיכים להתקיים לאחר העברתם לבני הדור השני. פחות מ-10% מהעסקים המשפחתיים ממשיכים להתקיים לאחר העברה נוספת לדור השלישי.
במילים אחרות, אם החליט מייסד עסק משפחתי להוריש את העסקים לילדיו, קיים סיכון ממשי, בהסתברות של 70%, שילדיו לא יזכו ליהנות מפירות העסק שהקים בעמל רב, וסיכון של כ-90% (!) שנכדיו לא יוכלו לעשות כן.

באיזו חברה הכי טוב לעבוד בישראל?

מהתקשורת   שש עם עודד בן עמי   איפה הכסף – ענת דוידוב   צבע הכסף – יאיר ויינרב   אנשים ומחשבים רשימה חדשה מעידה שוב כי חברות ההיי-טק הן בין החברות הטובות לעבוד בהן בישראל איזו חברה נמצאת בראשות הרשימה? מי עלו ומי ירדו?