BDI

אורי סקוזה חברת עורכי דין

משרד עורכי דין

פרופיל

שנת הקמה 2010
כתובת האודם 63 , קומה 2, שוהם- ראה מפה
טלפון 03-5072957
פקס 03-5076632
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.skuzalaw.com
   
   

מנהלים

אורי סקוזה, עו"ד מייסד ובעלים, אורי סקוזה חברת עורכי דין

אורי סקוזה

עו"ד מייסד ובעלים

אודות אורי סקוזה חברת עורכי דין


עו"ד אורי סקוזה הינו הבעלים והמייסד של משרד בוטיק המתמחה במגוון של תחומים - נדל"ן, דיני משפחה צוואות וירושות, ייפוי כוח מתמשך, ליטיגציה אזרחית/מסחרית וייצוג קורבנות עבירה פלילית. לעו"ד סקוזה וותק של 10 שנות עשייה בתחומי ההתמחות של המשרד. עו"ד סקוזה סיים את התמחותו במשפטים בלשכה המשפטית של משרד החוץ, ושימש במשך כ-8 שנים כמרצה ומתרגל פרונטלי במגוון קורסים אקדמיים במכללות ללימודי משפטים.

עו"ד סקוזה שימש בעברו כיו"ר לשכת חוקרים פרטיים בישראל, לעו"ד סקוזה ניסיון של 12 שנים בענף החקירות. במסגרת תפקידיו משמש עו"ד סקוזה כיו"ר ועדת המקרקעין של מחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, כחבר בבית הדין למשמעת של מחוז מרכז של לשכת עורכי הדין וכן כיו"ר וועדת הערר על הארנונה של הישוב שוהם (מעמד של שופט בית משפט שלום).
עו"ד אורי סקוזה סבור כי תיק משפטי, וכל עסקת מקרקעין דורשים אסטרטגיה וניהול נכון החל משלב התכנון ועד לשלב סיומו של התיק או סיומה של העסקה. בהיות המשרד משרד בוטיק, צוות המשרד נותן את הדגש על הלקוח, על רצונותיו וטובתו האישית בלבד. המשרד מעניק שירות אופטימלי המשלב בין בקיאות משפטית עצומה, שירות בוטיק חם ואישי והעמקה לפרטי פרטים בכל תיק.

תחומי התמחות המשרד:
נדל"ן ומקרקעין
למשרד מוניטין רב בתחום הנדל"ן והמקרקעין. המשרד מלווה עסקאות נדל"ן רבות ומטפל בכל הליכי המקרקעין, לרבות: עסקאות מכר/רכישת נדל"ן מיד שניה/ מקבלן/ קבוצות רכישה, מיסוי מקרקעין, רישומי בית משותף, הסכמי שיתוף וכיוצ"ב.
השירות שניתן כולל ליווי הלקוח לאורך כל המשא ומתן המשפטי, ניסוח ההסכם והטיפול מול כלל הגורמים והרשויות לצורך רישום העסקה. מחלקת הנדל"ן במשרד עוסקת במגוון עסקאות נדל"ן הן בתחום הפרטי והן בתחום המסחרי.
המשרד מתמחה במיסוי מקרקעין ובכל ההליך הדרוש לביצוע עסקת מקרקעין.
כמו כן המשרד מלווה בפרויקט תמ"א דיירים, ודיירים אשר מבקשים לבנות יחד שלא במסגרת פרויקט תמ"א.
עו"ד אורי סקוזה מאמין כי כל עסקת מקרקעין, ולו הקטנה ביותר, דורשת אסטרטגיה וניהול נכון של העסקה, במיוחד בסוגיות תכנוני מס לגיטימיים.
בנוסף, המשרד מתמחה בטיפול בסוגיות מקרקעין ועסקאות סבוכות ובניהול תיקים ותביעות מורכבות בתחום המקרקעין.
המשרד מייצג את לקוחותיו בבתי המשפט ובפני המפקח על המקרקעין בהליכים הכרוכים בתחום זה.

דיני משפחה
המשרד מתמחה בדיני משפחה, צוואות ירושות וכן בעריכת ייפוי כוח מתמשך.
למשרד ניסיון בייצוג בפני כל הערכאות הנוגעות לעניין- בתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים.
המשרד מייצג בהליכי גירושין לרבות תביעת גירושין וכתובה, חלוקת רכוש, תביעות רכושיות ,תביעות מזונות ילדים/ אישה, משמורת, הסדרי ראיה, הסכמי ממון ושלום בית.
כמו כן, למשרד התמחות יחודית בתיקים הקשורים לאלימות במשפחה וניכור הורי, וכל עניין אחר הכרוך בעניין.
בנוסף, המשרד מתמחה בעריכת ייפוי כוח מתמשך ועוסק בדיני ירושה-צוואות, הגשות צווי קיום ירושה או צוואה ובסכסוכים על רקע צוואות וירושות.

ליטיגציה אזרחית/מסחרית
המשרד מעניק ליווי וייצוג משפטי מקצועי ואיכותי בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי על כל רבדיו. המשרד מטפל ומייצג בתביעות שונות, לרבות סבוכות ומסובכות, ומתמחה בהופעה בבית המשפט.

קורבנות עבירה פלילית
המשרד בעל אופי אזרחי-מסחרי, ואולם לעו"ד סקוזה ידע רב תחום המשפט הפלילי מכוח ניסיונו במצ"ח ובהמשך ניסיון פלילי פרקטי ואקדמי. המשרד מייצג קורבנות עבירה פלילית בעבירות חמורות לרבות פגיעה מינית, אלימות והתעללות וכיוצ"ב.
במשרד התנהלו ומתנהלים מספר תיקים, ביניהם תיקים מתוקשרים העוסקים בפטירת האדם, פגיעות פזיות, פגיעות מיניות והתעללות קשה בחסרי ישע בגני הילדים והפעוטונים.
המשרד מעניק לקורבנות העבירה כלים להתמודד עם העולם הפלילי אשר פגש אותם, המשרד מנהל תקשורת יעילה אל מול גופי האכיפה והם המשטרה והפרקליטות הפלילית תוך עמידה על הזכויות המעוגנות בחוק.
צוות המשרד בוחן את החקירה הפלילית אשר מתנהלת בעניין ומסייע לגופים החוקרים. צוות המשרד מוודא, כי כל נפגע עבירה המיוצג על ידי המשרד מקבל את זכויותיו ומשמיע את קולו הכואב, על אף שקורבן העבירה אינו צד פעיל להליך הפלילי המתנהל בבית המשפט. במידת הצורך המשרד מסייע בהרחקת התוקף מהקורבן.
החשיבות של ייצוג במקרים אלה הינה אקוטית שכן, נפגעי עבירה אינם מהעולם הפלילי והם אינם מודעים לזכויותיהם בהליך הפלילי ולרוב אינם עומדים עליהן בשל חוסר הידע והמיומנות.
המשרד יצג את ההורים והפעוטות, נפגעי העבירה בתיק הפלילי שהתנהל כנגד הנאשמת כרמל מעודה והסייעת מטעמה, ובתיקים מתוקשרים נוספים.

תרומה לקהילה
המשרד תורם לקהילה באופנים שונים, בין היתר בייצוג משפטי פרו- בונו בנושאים הכרוכים בטובת הציבור וכן ייצוג משפטי וייעוץ משפטי למיעוטי יכולת.
המשרד מייצג עמותות שונות לרבות “העמותה צדק לילדים – מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך", ועמותות לנוער בסיכון פלילי “כנף של אהבה" “לחן" ואחרות.

 

אולי יעניין אותך גם


ראיון עם תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת Coface Bdi: רואים שחלה עלייה ברמת הסיכון בשוק הנדל"ן (צבע הכסף כאן ב' 16-1-23)

עפ"י סקר Coface Bdi מלפני חודש וחצי, 470 חברות נקלעו למצוקה: עלייה בסיכון לקריסת קבלנים ב-2023

100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן – 2020, סיקורים בתקשורת

100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן, בתקשורת N12     דה מרקר   עדיף חדשות ומידע   מהדורה ראשונה The marker הדרך המודיע יתד נאמן המבשר המודיע     אתר הארץ באנגלית Microsoft beats Google, high-tech on top: The best companies to work for in Israel אזכורים ברשתות החברתיות SAP שיבה – תל השומר   […]

מדד הסיכון המשולב של CofaceBdi סיכום אוקטובר 2017

הרעה במדד הסיכון המשולב של המשק הישראלי
• כ- 13.25% מהחברות דורגו ברמות הסיכון הגבוהות והמסוכנות
• בראש דירוג הענפים החלשים והמסוכנים ביותר: בתי קפה ו- שירותי הובלות
• בראש דירוג הענפים החזקים והבטוחים ביותר: תעשיית קוסמטיקה ופרמצבטיקה ותעשיית כימיקלים