BDI

סיגון - הלוי, עורכי דין

התחדשות עירונית, נדל"ן תכנון ובנייה, בנקאות ופיננסים, ליטיגציה ומשפט מסחרי וכינוס נכסים וחדלות פירעון

פרופיל

שנת הקמה 1999
כתובת רח' מצדה 9, בני ברק 5120109, מגדל ב.ס.ר 3, קומה 6 - ראה מפה
טלפון 03-9451451
פקס 03-9457457
דוא"ל [email protected]
אתר החברה https://www.sh-adv.co.il/
   
   

מנהלים

ליאור סיגון, עו"ד שותף, סיגון - הלוי, עורכי דין

ליאור סיגון

עו"ד שותף

מושיק הלוי, עו"ד שותף, סיגון - הלוי, עורכי דין

מושיק הלוי

עו"ד שותף

ענבר גליכמן קונסטנטינובסקי, עו"ד, סיגון - הלוי, עורכי דין

ענבר גליכמן קונסטנטינובסקי

עו"ד

דולב דוד, עו"ד, סיגון - הלוי, עורכי דין

דולב דוד

עו"ד

ג'וזף דוד, עו"ד, סיגון - הלוי, עורכי דין

ג'וזף דוד

עו"ד

אודות סיגון - הלוי, עורכי דין


משרד עורכי הדין סיגון-הלוי הינו משרד בוטיק מוביל, העוסק בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי על כל גווניו תוך התמחות בתחומי ליטיגציה מורכבת, כינוסי נכסים, תאגידים, מקרקעין וחדלות פירעון. בין לקוחות המשרד נמנות קבוצות עסקיות מהגדולות ומהמובילות במשק, תאגידים בנקאיים, חברות פרטיות וציבוריות. למשרדנו ניסיון עשיר בתחום כינוס נכסים, פירוק חברות, ושיקום חברות ואף שיקום פרויקטים נדל"ניים המצויים בקשיים.

טיפול בפרויקטים ו/או בחברות במצב של חדלות פירעון מחייב את העוסקים בתחום לידע רחב בתחומי משפט מגוונים, לניסיון מקצועי רב, להבנה כלכלית ולהתגייסות מהירה – על מנת לטפל במצב משברי במהירות וביעילות, תוך השגת תוצאות מיטביות.
למשרד ניסיון עשיר בטיפול בחברות ובפרויקטים במשבר בכינוסים והליכי הקפאת הליכים. השותפים במשרד משמשים בעלי תפקיד (מפרקים, כונסי נכסים או נאמנים) במקרים מורכבים של חדלות פירעון של פרויקטים נדל"ניים בדגש על פרויקטים של התחדשות עירונית.
משרדנו אמון גם על ייצוג נושים, מובטחים ושאינם מובטחים, בהגנה על זכויותיהם במצבים של חדלות פירעון של חייבים, ובכלל זה על ידי מימוש נכסים, טיפול במצבים מורכבים של התנגשות בין זכויות של נושים וסדר קדימות של הבטוחות שעומדים לזכותם; הליכים משפטיים בפני בית המשפט שבפניו מתנהל הליך חדלות הפירעון, בערכאות נוספות ועוד. המשרד מייצג נושים מוסדיים לרבות תאגידים בנקאיים מובילים.
למשרד התמחות ייחודית בתחום של מימוש נכסי מקרקעין במסגרת הליכי כינוס נכסים של מיזמי נדל"ן שנקלעו לקשיים, לרבות מקרים מורכבים המצריכים השלמת הבנייה ומימוש הבטוחות שניתנו למימון הפרויקט.

משרדנו מתמחה בתחום המשפט המסחרי על שלל היבטיו. למשרד ניסיון בליווי החברות הבכירות במשק הישראלי. ניסיונם הייחודי של עורכי הדין במשרדנו מקנה להם את היכולת והביטחון ללוות כל חברה וכל יוזמה מסחרית באשר היא, תהא מורכבותה הכלכלית והמשפטית אשר תהא.
משרדנו מתגאה ביחס האישי והמוקפד לו זוכה כל לקוח ולקוח. ליווי זה – שראשיתו באנליזה אסטרטגית מדויקת של מאפייני הלקוח וצרכיו, ואחריתו בהתאמת החליפה המשפטית ב"תפירה אישית" לכל לקוח – הינו מסימני ההיכר הבולטים של משרדנו.
מומחיותו של משרדנו מתפרסת על פני כלל אפיקי הליטיגציה המסחרית. בין השאר, נהנה המשרד מניסיון ייחודי בתחום הליטיגציה הייצוגית (תובענות נגזרות וייצוגיות). לעורכי הדין במשרד רקע עשיר בטיפול בתביעות כלכליות רחבות היקף אף בתחומי הנדל"ן והמקרקעין.

משרדנו בעל ניסיון נרחב בתחומי תכנון ובניה, עורכי הדין הפועלים בתחום בעלי מוניטין משמעותי בהובלת עסקאות נדל"ן ופרויקטים רחבי היקף ובניהול השקעות בנדל"ן.
בשנים האחרונות, הוביל המשרד מספר ‘עסקאות דגל' בשוק הנדל"ן המקומי. חשיבותן של עסקאות אלו נמדד לא רק בהיותן מורכבות מבחינת מבנה העסקה, הן מבחינת מצב הזכויות המשפטי והן מבחינת המורכבות הכרוכה במתן מענה לצרכים המסחריים והפיננסיים של הצדדים, כי אם גם בהיותן עסקאות רחבות היקף שלתוצאותיהן השפעה על שוק הנדל"ן.

משרדנו מעניק שירותים משפטיים למגוון רחב של לקוחות, ביניהם: חברות יזמיות, חברות בנייה מהמובילות בענף,. לקוחות המשרד הם מהמובילים במשק הישראלי בתחום הנדל"ן, הן מבחינת היקף הפעילות, והן מבחינת היכולות והיציבות הכלכלית.
המשרד מלווה יזמים וחברות מתחום המקרקעין והתשתיות במגוון פרויקטים ועסקאות, ובכלל זאת מיזמים מסחריים, מיזמים למגורים, מיזמים לתעשייה, מיזמים מתחום הדיור המוגן, ועוד. במסגרת הליווי המשפטי מלווה המשרד עסקאות רכישה ומכירה, השכרת נכסים בהיקף רחב, עסקאות קומבינציה, מכירה של דירות בפרויקטים למגורים, מייצג קבוצות רכישה, מטפל במכרזים שונים, וכן מטפלת ברישום בתים משותפים ובפרצלציה.
המשרד מספק ללקוחותיו סל שירותים שלם – מלווה את לקוחותיו בכל שלבי המימון והטיפול הפיננסי, מעניק ייעוץ מקיף בתחום מיסוי נדל"ן וכן מייצג את הלקוחות באופן שוטף בפני הרשויות השונות.

למשרדנו ניסיון משמעותי בתחומי הבנקאות והמימון.
עורכי הדין במשרדנו מייעצים למוסדות פיננסים, ובכלל זה בנקים ישראלים, חברות כרטיסי אשראי, וגופים חוץ בנקאיים אחרים, משרדנו מעניק ייעוץ מקיף בקשר עם פעילות בנקאית שוטפת וכן מעניק שירותים משפטיים כוללים בכל הקשור לדיני הבנקאות וכן ייעוץ מסחרי שוטף ליחידות העסקיות השונות בגופים אלו. מאידך עורכי הדין מלווים את התאגידים הגדולים והמובילים במשק הישראלי בקשר עם פעילותם השוטפת והתקשרויותיהם בענייני מימון עם מוסדות בנקאיים.

הצוות מייצג, בין השאר, חברות יזמיות בתחום ההתחדשות העירונית, וכן בעלי דירות ונציגויות בתים משותפים בפרויקטים של פינוי-בינוי ותמ"א 38.
משרדנו מנוסה בליווי יזמים, בעלי דירות ונציגויות בתים משותפים בכל השלבים של עסקאות התחדשות עירונית, לרבות: גיבוש ההצעות הראשוניות, בחירת יזמים/קבלנים, משא ומתן לכריתת הסכם התחדשות עירונית, ליווי הלקוחות במהלך כל שלבי העסקה, לרבות התקשרות עם יועצים, בנקים מלווים, רשות המסים ורשויות התכנון ועד לשלבי מסירת הדירות ותיקון הרישום בלשכת רישום המקרקעין.
הצוות מטפל במגוון לקוחות רחב, מחברות הנדל"ן הגדולות במשק דרך יזמים בינוניים וקטנים ועד לבעלי דירות המבקשים להתקשר בהסכם להתחדשות עירונית בנוגע לבניין בו הם מתגוררים.
עורכי הדין בצוות עוקבים מקרוב אחר כל שינוי חקיקתי, רגולטורי ופסיקתי הרלבנטי ללקוחותינו, ויודעים לתת מענה מדויק ועדכני לכל בעיה, מורכבת ככל שתהיה.

 

אולי יעניין אותך גם


CofaceBdi: אירוח האירוויזיון בתל אביב יגדיל את הכנסות בתי הקפה והמסעדות בעיר בכ- 58 מלש"ח

בעיר תל אביב פועלים כ- 2300 בתי קפה ומסעדות המהווים כ- 20% מסך המסעדות בישראל כולה. לקראת אירוח האירוויזיון בתל אביב, ערכה חברת המידע העסקי CofaceBdi סקירה וסקר ציפיות בקרב המסעדנים בעיר.

שוק מופעי חנוכה היה צפוי לגלגל מעל 120 מיליון ש"ח ועקב המלחמה רוב ההצגות נעצרו

ישנם גם מספר ישובים אשר בחנוכה צפויים לסבסד ולקיים הצגות באולמות קטנים ובינוניים ללא עלות לצופים שמיועדים למפונים, כוחות הביטחון והתושבים

דה מרקר : "המסקנה מרפורמת הדירוג הישראלים במינוס אבל פורעים חובות כמו שעון"

תהילה ינאי : "דירוג האשראי עשוי להפוך לכלי חשוב לניהול מדיניות פיננסית עבור רשויות הממשלה.
לפי ניתוח מגמות הדירוג, ניתן לאמוד את התפתחות הסיכון של הצרכנים"

רפואה מרחוק : ומי שומר על הפרטיות ? מאת : לימור גורביץ

פרסום מסמך חדש ( 16.2.2022 ) להערות הציבור של הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים בנושא הגנה על פרטיות מטופלים במתן שירותי רפואה מרחוק – המוכר גם כשרותי טלה רפואה ,מעלה לקדמת הבמה את הדיון ליתרונות וחסרונות בשימוש בשירותי רפואה מרחוק.