BDI

נפוסי שיווק נדל"ן, מקבוצת נפוסי החזקות

שיווק פרויקטים למגורים

פרופיל

שנת הקמה 2009
כתובת גלגלי הפלדה 7 הרצליה פיתוח- ראה מפה
טלפון 03-9595155
פקס 03-9595156
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה https://nefussy.com/
   

מנהלים

אסף נפוסי, בעלים ומנכ"ל מייסד, נפוסי שיווק נדל"ן, מקבוצת נפוסי החזקות

אסף נפוסי

בעלים ומנכ"ל מייסד

עדי פתחי, סמנכ"ל שיווק ומכירות, נפוסי שיווק נדל"ן, מקבוצת נפוסי החזקות

עדי פתחי

סמנכ"ל שיווק ומכירות

אודות נפוסי שיווק נדל"ן, מקבוצת נפוסי החזקות


NEFFUSY GROUP היא קבוצה בעלת מומחיות בשיווק נדל"ן מסחרי ונדל"ן למגורים בארץ ובעולם, המדורגת בעשירייה הפותחת של מדד היוקרה BDI בקטגוריית חברות שיווק הנדל"ן למסחר ולמגורים בישראל. הקבוצה הוקמה בשנת 2009 על ידי איש העסקים אסף נפוסי, מומחה בגיבוש אסטרטגיות שיווקיות, בחיבורים עסקיים ובזיהוי הזדמנויות ליזמים, למשקיעים וללקוחות פרטיים.

החברה מלווה עשרות יזמים ואלפי רוכשים, משווקת מאות פרויקטים בארץ ובחו"ל, מפיקה כנסים בינלאומיים וברזומה שלה מכירת אלפי דירות בשווי מיליארדי שקלים. החברה מתאימה את עצמה לקצב השינויים הדינמי בענף הנדל"ן העסקי ולמגורים, והיא בעלת יכולת להוביל מיזמים ופרויקטים בקנה מידה עצום על פני כמה מיקומים במקביל בארץ ובעולם.
השדרה הניהולית של החברה גייסה לשורותיה צוות מקצועי מיומן, החל מעו"ד בקיאים בחוזים ובמיסוי לרוכשים מקומיים או לתושבי חוץ, דרך יועצים פיננסיים מומחים במימון והשקעות, וכלה בסוכנים מיומנים בעלי ניסיון אשר עוברים השתלמויות מקצועיות כדי לייעל את איכות השירות בכל רגע נתון

חטיבות הקבוצה:
• NEFUSSY – חברת שיווק נדל"ן, מנטורינג ליזמים, בניית קהילות ומתחמים בעלי ריבוי שימושים, הפקת כנסים בינלאומיים.
• NY – שיווק וניהול נכסי יוקרה במודל בלעדי, הפקת סרטוני הסברה באנגלית לעידוד השקעות בישראל.
• LEAID.ai – משרד פרסום ומיתוג, אסטרטגיה, קידום בטכנולוגיות מבוססות AI המתממשקות ל־CRM ומבצעות אופטימיזציה לקמפיין 24/7.

נפוסי מציגה: טריו מנצח

NEFUSSY שיווק נדל"ן
NEFUSSY פיתחה מודל מקצועי שמגדיר מחדש את האינטראקציה בין היזם, המשווק והלקוח. המודל נועד להוביל את הפרויקט בהצלחה מיטבית לשביעות רצונם של היזמים, המשווקים והרוכשים.
הודות למומחיותה של החברה בליווי יזמים משלבי הרעיון והתכנון הראשוניים ועד למסירת הדירות לדיירים בכל מגוון הפרויקטים, היא מעניקה ללקוחותיה ביטחון מקצועי וכלכלי בכל רמת היקף: תכנון ובניית שכונות וקהילות לצד מתחמים מסחריים, תמ"א 38 לדירות ולבנייני בוטיק.

מחלקת הייעוץ וההשקעות של החברה היא בעלת קשרים מקצועיים ומהימנים עם כל הבנקים המובילים בישראל ויכולת מוכחת לסייע בשלבי קבלת הליווי הבנקאי לצד גיבוש פתרונות פיננסים יצירתיים בהתאמה אישית.
תהליך העבודה כולל מעורבות עמוקה בכל היבטי הפרויקט, מהרמה הפיננסית ועד למכלול הניואנסים של המפרט ורמות הגמר.

בין אם מדובר ברכישת בית מגורים או בהשקעת נדל"ן מניב, NEFUSSY מלווה את לקוחותיה בכל שלבי התהליך ומבצעת בירור מעמיק של צורכיהם לטובת התאמת הנכס האופטימלי לתקציב שהוקצה.

נוסף על כך, החטיבה הבינלאומית של החברה מלווה קבוצות משקיעים מקהילות יהודיות ברחבי העולם בביצוע השקעות נדל"ן אלטרנטיביות, לרבות ביצוע בדיקות נאותות בסטנדרט הגבוה ביותר שיניבו תשואות באחוזים דו־ספרתיים.

התנהלותה המקצועית והפיננסית של NEFUSSY שמשלבת בין הידע והניסיון של צוות מומחים מהשורה הראשונה בתחומי השיווק, התכנון, הביצוע והפיננסים, לבין טכנולוגיות מתקדמות לטיוב תהליכי השיווק והמכירה בטכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית (AI) – מיצבה אותה כאמור בעשירייה הפותחת של חברות שיווק הנדל"ן המובילות בישראל ע"י מדד הנדל"ן היוקרתי .BDI

NY– נכסי בוטיק
חטיבת הבוטיק של החברה מטפלת בפרויקטים ובנכסים בוטיקיים מולטי־יוקרתיים ,ONE VIP OF A KIND המצריכים את החיבור המקצועי בין היזם לרוכש.
מומחי חברת NY מעניקים ליווי לאנשי עסקים בכירים במשק כדי לאתר את הנכס האולטימטיבי מתוך מאגר הרוכשים הבינלאומי של החברה המורכב מהסקטורים המובילים במגזר העסקי – סלבס, טייקונים, אנשי הייטק ואנשי ציבור הרוכשים אמון בחברה אשר שומרת על דיסקרטיות מוקפדת.
החברה מנהלת מו"מ חובק עולם מתוך יכולת ניתוח פרוגרמות, היתכנות כלכלית, הבנת הפוטנציאל, ידע בניהול נכסי יוקרה, הבנה בהתאמת המותגים למפרטים, והחשוב מכול – בניית אסטרטגיה, בידול, USPוהכנת הנכס לשיווק.

LEADID.AI

LEADID.AI, משרד פרסום טכנולוגי למיתוג, קידום ושיווק הפירמה שלך באמצעות מהלכים ואסטרטגיות מבוססי AI. מחלקת הפיתוח מורכבת מאנשי סייבר, בוגרי אמ"ן ובעלי 20 שנות ניסיון בעולמות הסייבר והטכנולוגיה.
החברה עובדת בשיטת ONE STOP SHOP ומציעה חבילת Z-A הכוללת: אסטרטגיה, קריאייטיב, תוכן, מיתוג, גרפיקה וניהול קמפיינים בפלטפורמות הרלוונטיות עבורך.
צוות הפיתוח והמחקר של LEADID.AI עובד בשיתוף פעולה מלא עם מחלקות האסטרטגיה, הקריאייטיב, הסטודיו וצוות מומחי הבית, בעלי ניסיון רב־שנים בעולמות הפרסום, ה-PPC והדיגיטל – לטובת התאמת הקמפיינים לאלגוריתם שבאמצעותו הליד שלך שווה יותר…
גישתו של אסף נפוסי, מייסד קבוצת NEFFUSY GROUP, להציע ליזמים שירותי משרד פרסום מבוסס בינה מלאכותית הוכיחה, שכדי להיות מוביל בענף שיווק הנדל"ן ונכסי יוקרה, צריך לתת ללקוחות כלים שיספרו את הסיפור של הפרויקט באורח מיטבי.

שיווק סינרגי
במנעד הדינמי שנוצר בין היזם, המשווק והלקוח, ניצבת קבוצת NEFUSSY, שמצליחה לנהל את הקומוניקציה בין שלושתם תוך כדי סינרגיה מושכלת חפה מכל קונפליקט, ולייצג את האינטרסים של כל צד עד לסיומה המוצלח של העסקה.
כידוע, הצלחת העסקה תלויה ביעילותו של מערך השיווק והמכירות. ועל כן אסף נפוסי משקיע משאבים בהכשרת הצוות הן בהיבט המקצועי הן במיומנויות מו"מ דואלי ושיטות מכירה חדשניות.

חממה ליזמים
NEFUSSY מציעה פתרון פרגמטי ליזמים: חממת מכירות נדל"ן, המלווה את היזם משלבי התכנון המוקדמים של הפרויקט, דרך שלבי השיווק ועד למסירת המפתחות לרוכשים.
היזם שמפקיד בידי הקבוצה את ניהול מערך השיווק של הפרויקט, מרוויח ליווי מלא, התאמה ל-DNA של הפרויקט, וביטחון שאסף נפוסי וצוות משרדו מייצגים אותו ועושים הכול כדי למקסם את התשואה.

אסטרטגיה פיננסית
כדי להשביח את הביצועים עבור היזם, מומחי המחלקה הפיננסית מאפיינים את הפרויקט על כל היבטיו, מבצעים ניתוחים כלכליים, בוחנים אופציות מימון והערכות שווי. לחברה יכולת מוכחת בשלבי הליווי הבנקאי, בחיבור לגופים מממנים ובגיבוש פתרונות פיננסיים יצירתיים.

שירותים ליזמים

אפיון הפרויקט
ניתוח קהלי היעד, כדאיות השקעה והתאמת אופי, מפרט ותמהיל הפרויקט.

בניית אסטרטגיה שיווקית
אפיון דרישות צרכנים, תמחור ומיצוב הפרויקט, המלצות לקביעת לוחות זמנים ויעדי המכירות.

הגדרת המסר השיווקי ובניית הקו הפרסומי
סיוע ביצירת שפה תקשורתית הכוללת שפה גרפית, מיתוג, שם ולוגו, ניהול אסטרטגיית השיווק במדיה החברתית, טיוב אפקטיביות הפרסום והשיווק תוך כדי שימוש באמצעי בינה מלאכותית.

ניהול קמפיין המכירות
ייעוץ בשלבי הקמת משרד המכירות וניהולו, העמדת צוות מכירות המוכשר לפרויקט הספציפי מתוך ניהול גמיש של גודל הצוות בהתאם לצורכי הפרויקט בכל שלב, אופטימיזציה של ביצועי מכירות תוך כדי שימוש בשיטות בינה מלאכותית.

שירותים לרוכשים
• הצוות המנוסה של NEFUSSY מלווה את הרוכש בכל שלבי המסע לרכישת בית, דירה למגורים או להשקעת הנדל"ן המיטבית, תוך כדי בירור מעמיק של צורכי הלקוח והתאמת הנכס למאפיינים ולתקציב.
• מעורבות בקביעת מפרטי הדירות והשפעה על הסטנדרט הגבוה ביותר ביחס לסוג הפרויקט, לאזור ולקבלת תמורה מקסימלית למחיר.

• ליווי קבוצות משקיעים מקרב קהילות יהודיות מרחבי העולם בביצוע השקעות אלטרנטיביות בנדל"ן בישראל, לרבות ביצוע בדיקות נאותות בסטנדרט הגבוה ביותר ותוך כדי השאת תשואות דו־ספרתיות למשקיעים.

חברת שיווק נדל"ן

שעובדת. בשבילך!

זה כל מה שאתה צריך כיזם:
חברת שיווק נדל"ן שנכנסת לנעלי המותג שלך, מכשירה את צוות הניהול והשיווק לדבר בשפה שלך, והחשוב מכול – רואה את הפרויקט מנקודת המבט שלך! יתרה מזאת, כשהרוכש ישב מול נציג מכירות מיומן מבית NEFUSSY GROUP, הוא יקבל מסר שמדובר בנציג מטעם חברת היזמות IN HOUSE ואף יוצג לפניו את כרטיס הביקור שלך, השגריר שלך.
קבוצת נפוסי מעניקה לחברות היזמות ביטחון, שקט ושקיפות מלאה מרגע קבלת הבלעדיות לשיווק הפרויקט, דרך איתור הרוכש המתאים, ניהול מו"מ משפטי ופיננסי ועד למסירת המפתח לדירה האחרונה בפרויקט.

 

 

אולי יעניין אותך גם


Coface bdi – לשקט הנפשי שלך

מה אתה יודע על הלקוח שלך? – קבל מידע עסקי חיוני לפני ביצוע פעילות עסקית

ההתייקרות מגיעה גם לקפה (נתוני Coface Bdi במאקו)

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב Coface Bdi : בעקבות שינויי האקלים בברזיל, שהינה היצרנית המובילה בעולם, וכן במדינות נוספות, ביניהן קולומביה ומקסיקו. כמו כן, שיבושי האספקה תורמים להתייקרות מחירי פולי הקפה

נתוני CofaceBDi בסקירה של אגף המחקר של הכנסת : סקירה וניתוח מדיניות סיוע לעסקים בישראל ובמדינות מפותחות בתקופת המשבר

סקירת וניתוח מדיניות סיוע לעסקים בישראל ובמדינות מפותחות בתקופת משבר נגיף הקורונה        

ראיון בחותמים שבוע רדיוס – תהילה ינאי מנכ"לית משותפת ב Coface Bdi על מצב העסקים במשק

ראיון עם תהילה ינאי , מייסדת ומנכ"לית משותפת של חברת קופאס BDI המספקת מידע לנותני אשראי כתהליך בקבלת ההחלטה שלהם, או החלטות רכש גדולות.
12/05/2023 – 08:19 | חותמים שבוע (רדיוס)