BDI

נחושתן יוגב ושות'

אולי יעניין אותך גם


אתגר ההעברה הבין-דורית בעסקים משפחתיים עו"ד שלום הרשקוביץ – שותף במחלקת ניהול הון משפחתי ולקוחות פרטיים במשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'

על פי מחקרים אקדמיים, רק כ-30% מהעסקים המשפחתיים ממשיכים להתקיים לאחר העברתם לבני הדור השני. פחות מ-10% מהעסקים המשפחתיים ממשיכים להתקיים לאחר העברה נוספת לדור השלישי.
במילים אחרות, אם החליט מייסד עסק משפחתי להוריש את העסקים לילדיו, קיים סיכון ממשי, בהסתברות של 70%, שילדיו לא יזכו ליהנות מפירות העסק שהקים בעמל רב, וסיכון של כ-90% (!) שנכדיו לא יוכלו לעשות כן.

חברות חדלות פירעון בישראל מחזירות רק 62.6% מהחוב שצברו

בדיקת CofaceBdi: עורכי דין המטפלים בחברות המגיעות להסדרי חוב, "מצליחים" יחד עם החברות עצמן להפחית באופן משמעותי את היקף החוב שמוחזר לנושים, ביחס למדינות אחרות משקי הון כתבה מאתר "ספונסר"   כתבה מ"כאן ישראל"      

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב CofaceBdi בראיון לקרן מרציאנו

התוכנית הכלכלית עם קרן מרציאנו תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב CofaceBdi רשת זברה לא לבד, 110 חנויות ורשתות בענף האופנה נמצאות בסכנת סגירה! כך עולה מהנתונים שלנו ששודרו אתמול בתוכנית הכלכלית בערוץ 12. תהילה ינאי מנכ״לית משותפת בחברה הסבירה כי הסיבות לכך הן הגידול בהזמנת אפנה אונליין והעלויות הכבדות בפתיחת סניפים בקניונים ומרכזים מסחריים ביחס […]

Coface BDI לקבלת החלטות אשראי נכונות

מגוון שירותי המידע של CofaceBdi הם כלי עזר רב עוצמה בניהול סיכוני אשראי