BDI

מ‭.‬ש‭. ‬רימקס‭ ‬מובינג‭ ‬בע‭"‬מ

יצור ושיווק בטון מוכן ליציקה ושירותי הובלה

פרופיל

שנת הקמה 2014
כתובת רח׳ יציב 18 , א.ת. עטרות, ירושלים 9780000- ראה מפה
טלפון 02-5833758
פקס 02-5833794
דוא"ל [email protected]
   
   
   

אודות מ‭.‬ש‭. ‬רימקס‭ ‬מובינג‭ ‬בע‭"‬מ


חברת מ.ש. רימקס מובינג בע"מ היא אחת החברות המובילות בארץ בתחום ייצור, שיווק והובלת בטון. בבעלות החברה ארבעה מפעלי בטון באזור ירושלים - שניים באזור התעשייה עטרות, אחד במגדל עוז ואחד בקרית ספר. לחברה צי של כ-50 מערבלי בטון, 8 משאבות בטון וכ-70 משאיות. החברה, המעסיקה כ-130 עובדים, הוקמה בשנת 2014 על ידי בעליה מוחמד שמאסני (38) מאבו גוש. בתחילת דרכה עסקה החברה בהובלת משלוחי מזון למרכולים ברשתות הגדולות (שופרסל, מגה ורמי לוי) וכן בהובלת חול וחצץ. בבעלות החברה היו אז רק 12 משאיות.

הכפלת הייצור, השיווק וצי הרכב
לפני כשלוש שנים רכש מוחמד שמאסני את פעילותה של חברת נבאלי, שעסקה במשך כ-20 שנה בייצור ובהובלת בטון ונקלעה לקשיים כלכליים. הרכישה כללה את שני מפעלי הבטון של נבאלי באזור התעשייה עטרות, את צי הרכב ואת עובדי החברה, שכולם בעלי ניסיון מקצועי רב השנים. מאז רכישת הפעילות הכפילה מ.ש. רימקס מובינג את הייצור והמכירות, הקימה עוד שני מפעלי בטון (במגדל עוז ובקרית ספר), והגדילה את צי מערבלי הבטון, המשאבות והמשאיות.
היתרון של חברת מ.ש. רימקס מובינג בע"מ על פני מתחרותיה נובע מעצם העובדה שהיא מספקת ללקוחותיה את כל מעטפת השירותים הנדרשת על ידם. במפעלי החברה היא מייצרת עבור הלקוחות את הבטון על פי המפרט הדרוש, מובילה אותו לאתרי הבנייה במערבלי הבטון שלה, ושם מפעילה את המשאבות שלה לביצוע יציקות הבטון.
אגב, צי המשאיות של מ.ש. רימקס מובינג מוביל בטון גם עבור יצרני בטון מתחרים, מהגדולים והמובילים בתעשיית הבטון בארץ, ועבור קבלני בטון.
במקביל, מובילה החברה פסולת אשפה למטמנות שבדרום הארץ. בדרכן חזרה מנוצלות משאיות החברה להובלת חומרי גלם ממחצבות האבן שבאזור הדרום למפעלי הבטון של החברה באזור ירושלים. משאיות החברה מובילת חומרי גלם מהמחצבות גם למפעלי הבטון של יצרנים מתחרים. "המשאיות שלנו אף פעם לא נוסעות ריקות", מתגאים בחברת מ.ש. רימקס מובינג, "והתוצאה: חיסכון בעלויות התפעול וגידול בהכנסות".

שירות איכותי
1. מ.ש. רימקס מובינג מעניקה ללקוחותיה שירות מלא, מא' עד ת'. "כל השירותים שלנו תחת קורת גג אחת", מדגישים בחברה.
2. מ.ש. רימקס מובינג תמיד זמינה ללקוחותיה. "הלקוחות שלנו אף פעם לא נתקעים ללא שירות באמצע העבודה".
3. השירותים שמספקת מ.ש. רימקס מובינג קצת יותר יקרים משל מתחריה, אבל טובים הרבה יותר.
4. חומרי הגלם המשמשים את חברת מ.ש. רימקס מובינג לייצור הבטון באיכות גבוהה יותר, ולכן יקרים יותר. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיכשל אפילו בבדיקת בטון אחת", מדגישים בהנהלת החברה.

החזון
החזון של חברת מ.ש. רימקס מובינג: להמשיך להעניק ללקוחותיה את כל מגוון השירותים, ובה בעת להתרחב ולגדול. החברה נחשבת כיום ליצרנית בטון בינונית, ומנהליה שואפים להימנות עם יצרני הבטון הגדולים. "האסטרטגיה החדשה שלנו נובעת מפוטנציאל הרווח הגולמי של ייצור בטון". ואכן, באחרונה החליטה הנהלת החברה להגדיל את פעילותה בתחום ייצור הבטון ומתכננת לבנות שני מפעלי בטון נוספים באזור הדרום.

 

אולי יעניין אותך גם


סקר מנהלים מיוחד של Coface BDi על רקע המלחמה

ידיעות אחרונות, ממון 31/1/24 סקר מנהלים מיוחד של Coface BDi על רקע המלחמה על רקע המלחמה, חברת המידע העסקי Coface Bdi  ערכה שאלון מיוחד בקרב 600 חברות ועסקים הפועלים במגוון תחומי פעילות במשק הישראלי.   במסגרת השאלון, המנהלים התבקשו להתייחס להשלכות המלחמה על פעילותם העסקית. ובין היתר נשאלו לגבי הירידה בהיקף הפעילות העסקית לנוכח המצב, […]