BDI

מור י.ז. השקעות ואחזקות בע"מ

ביצוע ויזמות

פרופיל

שנת הקמה 2002
כתובת רח' קויפמן 2, תל אביב - ראה מפה
טלפון 050-8224522
דוא"ל [email protected]
אתר החברה http://www.mor-yoav.co.il/
   

מנהלים

ראובן מור, יו"ר ובעלים, מור י.ז. השקעות ואחזקות בע"מ

ראובן מור

יו"ר ובעלים

אבי פלוס, מנכ"ל, מור י.ז. השקעות ואחזקות בע"מ

אבי פלוס

מנכ"ל

גיל חריף, רו"ח משנה למנכ"ל וכספים, מור י.ז. השקעות ואחזקות בע"מ

גיל חריף

רו"ח משנה למנכ"ל וכספים

אריק מנדלבאום, סמנכ"ל ייזום, מור י.ז. השקעות ואחזקות בע"מ

אריק מנדלבאום

סמנכ"ל ייזום

צחי בוסקילה, אינג' סמנכ"ל ביצוע, מור י.ז. השקעות ואחזקות בע"מ

צחי בוסקילה

אינג' סמנכ"ל ביצוע

יובל חכים, סמנכ"ל ביצוע, מור י.ז. השקעות ואחזקות בע"מ

יובל חכים

סמנכ"ל ביצוע

אודות מור י.ז. השקעות ואחזקות בע"מ


חברת מור (י.ז.) השקעות ואחזקות בע"מ, חברה יזמית וקבלנית, עוסקת בבניית מבני מגורים, תעשייה ומסחר בסטנדרט גימור גבוה. החברה הוקמה בשנת 2002 ולאורך שנות פעילותה יזמה ובנתה מבני מגורים ותעשייה רבים ברחבי הארץ ותמיד לשביעות רצון לקוחותיה. בעל החברה הינו רואה חשבון ראובן מור, בעל ניסיון של למעלה מ 40 שנה בראיית חשבון וניהול עסקים. ראובן בליווי צוות הניהול של החברה מנווטים עד היום את פעילותה בהצלחה רבה.

תחומי פעילות
יזמות והתחדשות עירונית
חברת מור (י.ז) השקעות ואחזקות בע"מ הינה חברה בעלת ניסיון עשיר בביצוע עסקאות ייזום והתחדשות עירונית של פרויקטים למגורים באזורי הביקוש.
החברה הינה אחת מהחברות המשמעותיות בענף הנדל"ן בישראל בתחום היזמות, התחדשות עירונית וביצוע. הניסיון, הידע, האמינות והמקצועיות מאפיינים את החברה לאורך כל שנות פעילותה. מעבר לעובדה כי חברתנו חיה ונושמת נדל"ן ברמה העסקית והכלכלית, אנו מרגישים כי פעילות ההתחדשות העירונית הינה לא פחות משליחות. כשהורסים בניין ישן ובונים במקומו בניין חדש גם משפרים את פני העיר, גם הופכים את חיי הדיירים בבניין לנוחים יותר והכי חשוב לבטוחים יותר! מטרת העל שלנו כשאנחנו ניגשים לפרויקט התחדשות עירונית היא ליצור פרויקט שכל הצדדים בו ירוויחו ושממנו יהנו קודם כל בעלי הדירות ולאחר מכן החברה והעירייה.

ביצוע בניה כקבלן בסיווג בלתי מוגבל
ברשות החברה רישיון מרשם הקבלנים לביצוע עבודות קבלניות בסיווג בלתי מוגבל (ג 5). כמו כן, רשאית החברה להשתתף בכל סוג של פרויקט אזרחי לעבודות קבלניות והנדסיות בתחום הבנייה לרבות במכרזים של גופים ממשלתיים.

תמ"א 38 חיזוק ותוספת בניה ותמ"א
מור השקעות מבצעת פרויקטים של תכנון תוספת יחידות דיור לבניינים קיימים המיועדים לתמ"א, תוך חיזוק המבנה באלמנטים מבוטנים למען עמידותו בפני רעידות אדמה. החברה מתכננת בניינים חדשים, תוך הריסת הבניינים הקיימים, ומעניקה לדיירים דירה גדולה יותר בבניין החדש. הדיירים מפונים בעת הבניה לדירות חלופיות או שמוענק להם שווי שכירות עד למועד סיום הפרויקט.

סטנדרטים ללא פשרות
חברת מור (י.ז.) השקעות ואחזקות בע"מ צברה מוניטין רב כחברה המקפידה על איכות, שעומדת בכל התקנים הנדרשים, שמבצעת בכל שלבי בנייה בקרה מקצועית הדוקה על קבלני המשנה שלה. בכל הפרויקטים שהיא מבצעת מקפידה החברה על שימוש בחומרים ובטכנולוגיות חדשניות המיישמות בנייה ירוקה.

הנדסה וארכיטקטורה
מור השקעות מתכננת את אתר הבנייה לפני תחילת כל פרויקט עליו היא אמונה, ואת אופן ביצוע עבודות העפר בשלב הראשון ואמצעי השינוי הנדרשים לשימוש במהלך הבנייה, בהם מיקום העגורן, מיקום אזורי פריקת ציוד ממשאיות, דרכי גישה, משרדים ומחסנים, בין היתר.

אמינות, אחריות ומצוינות מקצועית
לחברה מוניטין מצוין לאור עמידתה העקבית בלוחות הזמנים, אחריותה ומסירותה לתהליך העבודה. המצוינות המקצועית של מור השקעות, בשילוב אמינותה וניסיונה המקצועי רב השנים, הם המהווים את הערך המוסף ממנו נהנים לקוחותיה, המתבטא בשקט הנפשי של הלקוחות בכל פרויקט עליו אמונה החברה.

40 שנות הצלחה מקצועית
החברה צברה ניסיון מקצועי בתחומי התכנון והבניה, והצלחות מוכחות בהתמודדות עם מספר רב של פרויקטים בו זמנית ועם אתגרי בניה שונים לאורך השנים. החברה עושה שימוש בחומרים מתקדמים וכלים חדשניים העומדים בתקנים הנדרשים, ומקפידה על בקרה מקצועית לאורך כל שלבי הבניה.

פרויקטים נבחרים
עם הפרויקטים של מור השקעות בימים אלה, ניתן למנות פרויקט תמ"א 38/2 ברחוב מטלון בתל אביב, עליו היא אמונה כחברה קבלנית מבצעת. בנוסף, החברה עוסקת בפרויקט בן 24 דירות יוקרה בקרית טבעון – הקמת מיני שכונה על קרקע של כ-23 דונם עם 41 יחידות דיור בקרית טבעון, בייזום וביצע פרויקטים של התחדשות עירונית ברחובות המתמיד ותל חי ברמת גן בתחומי היזמות והביצוע. בין היתר, הקימה החברה בנייני מגורים בחיפה, 158 יחידות דיור בכרמיאל, שני פרויקטים בנתניה הכוללים 132 יחידות דיור ו- 198 יח"ד ושני בניינים בני 21 קומות ברמת גן, בנוסף לעשרות בניינים במתכונת שלד בלבד. פרויקטים אלה כללו הן בתים משותפים והן בתים צמודי-קרקע.

אולי יעניין אותך גם


האם שמות וכתובות אימייל מהווים מאגר מידע תחת חוק הגנת הפרטיות? (מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות')

עו"ד טלי יבין-סורסקי ועו"ד דוד מירצ'ין משרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות'

CofaceBdi: צפוי גידול במספר החברות הציבוריות עם הערת עסק חי

עוד לפני משבר הקורונה: אחת מכל 11 חברות ציבוריות היו בסכנת קריסה מיידית

חוקיותה של הזכות להכרזה על סכסוך עבודה – בנימין (בני) מ. כהן ושות'

הזכות להכרזה על סכסוך עבודה אינה רק זכות חוקית המעוגנת בסעיף 5 לחוק יישוב סכסוכי עבודה, תשי"ז – 1957. זוהי זכות עם היבטים חוקתיים מובהקים. וחוקתיותה משפיעה גם על פרשנות הזכות החוקית של הכרזה על סכסוך עבודה.
ההכרזה על סכסוך עבודה הינה הביטוי הממשי והמוחשי של זכות ההתארגנות, הזכות למשא ומתן קיבוצי, הזכות לשביתה, הזכות לכבוד והזכות לעבוד.

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב COFACEBDI בכנס Well Being

אתמול בכנס השנתי של פורום Well being – למנהלי פרט ורווחה, המוביל בישראל, הרצתה תהילה ינאי בעלים ומנכ"לית משותפת ב COFACEBDI על מחוברות עובדים