BDI

ליכט פטרן ושות' משרד עורכי דין

דיני משפחה וירושה

פרופיל

שנת הקמה 2017
כתובת רח' ויסוצקי 14 , תל אביב 6233807- ראה מפה
טלפון 03-9744900
פקס 03-9744920
דוא"ל [email protected]
אתר החברה https://www.lp-law.info/
   
   

מנהלים

רוברט ליכט-פטרן, שותף מייסד, ליכט פטרן ושות' משרד עורכי דין

רוברט ליכט-פטרן

שותף מייסד

שרון ליכט-פטרן, עו"ד שותפה מייסדת, ליכט פטרן ושות' משרד עורכי דין

שרון ליכט-פטרן

עו"ד שותפה מייסדת

אודות ליכט פטרן ושות' משרד עורכי דין


עורכי דין נוספים עו"ד שרון ליכט-פטרן שותפה מייסדת עו"ד רוברט ליכט-פטרן* שותף מייסד עו"ד גלי ארליך-קינן שותפה וראש צוות עו"ד רעות דניאל ראש צוות עו"ד צוף פרימר עציון עו"ד רחלי רוט-כצנלסון עו"ד עדי אדדי גידו עו"ד רעות אלבו עו"ד הגר רונן משרד עוה"ד ליכט פטרן הוא משרד בוטיק מוביל, המתמחה בתחום דיני המשפחה והירושה. מייסדי […]

עורכי דין נוספים

עו"ד שרון ליכט-פטרן

שותפה מייסדת

עו"ד רוברט ליכט-פטרן*

שותף מייסד

עו"ד גלי ארליך-קינן

שותפה וראש צוות

עו"ד רעות דניאל

ראש צוות

עו"ד צוף פרימר עציון

עו"ד רחלי רוט-כצנלסון

עו"ד עדי אדדי גידו

עו"ד רעות אלבו

עו"ד הגר רונן

משרד עוה"ד ליכט פטרן הוא משרד בוטיק מוביל, המתמחה בתחום דיני המשפחה והירושה. מייסדי המשרד, עו"ד שרון ליכט פטרן ועו"ד רוברט ליכט פטרן, פעילים בתחום התמחותם למעלה מ-25 שנים, במהלכן צברו ניסיון רב והם נמנים כיום עם עורכי הדין המובילים בתחום. השותפים עבדו במשך שנים יחד עם עו"ד יוסף מנדלסון. לפני 7 שנים התפצל המשרד וכיום הוא מנוהל על ידי עורכי הדין שרון ליכט פטרן ורוברט ליכט פטרן, שניהם בעלי ניסיון עשיר בתחום דיני המשפחה והירושה. המשרד מונה כיום 8 עורכי דין וראשיו מקפידים על העסקת צוות איכותי ומקצועי.

עורכי דין רוברט ושרון ליכט פטרן מוערכים מאד על ידי עמיתיהם, כמו גם על ידי בתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים, ומזה שנים רבות מעניקים שירותים משפטיים ראשונים במעלה לאין ספור לקוחות.

ה"אני מאמין" של המשרד: מקצועיות, רגישות, הגינות ויושרה
במשרד עוה"ד ליכט פטרן מודעים לכך שלקוחותיו מגיעים לעו"ד לענייני משפחה, כאשר הם נמצאים בנקודה הרגישה ביותר בחייהם. לפיכך, שותפי המשרד ועורכי הדין השכירים מקפידים להיות שם עבורם סביב השעון, ולהעניק את השירות המשפטי ברגישות, ביושרה ובהגינות מתוך מודעות שבדיני נפשות עסקינן. משרד עוה"ד ליכט פטרן מוכר כמשרד אסטרטגי, מקצועי וקולגיאלי, שיעשה הכול כדי להגיע להסכם ללא בתי משפט. עם זאת, במקרה שנדרשת התדיינות בין כותלי בית המשפט, יילחם המשרד בכל כוחו למימוש היעדים שהציבו לו לקוחותיו, תוך שמירה על מקצועיות בלתי מתפשרת.

הצוות הבכיר של המשרד
עו"ד שרון ליכט פטרן – שותפה, מייסדת ומנהלת המשרד. תחום ההתמחות: דיני משפחה וירושה. חברה בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 1996. ותק בתפקיד: 26 שנים. תפקידים ציבוריים: עו"ד שרון ליכט פטרן מרכזת השתלמויות מקצועיות בלשכת עורכי הדין וחברה בפורום הארצי לדיני משפחה של הלשכה. לאחרונה נבחרה ע"י אתר "מלומדות "לאחת הנשים המשפיעות בארץ בתחום דיני הירושה. עו"ד שרון ליכט פטרן היא גם מגשרת מוסמכת. השכלה: תואר LL.B. באוניברסיטת תל אביב. דוא"ל: [email protected].
עו"ד רוברט ליכט פטרן – שותף, מייסד ומנהל המשרד. תחום ההתמחות: דיני משפחה וירושה, משפט בינ"ל. ותק בתפקיד: 23 שנים. חבר לשכת עורכי הדין בישראל משנת 1999 וכן חבר בלשכת עורכי הדין בניו יורק משנת 2018. תפקידים ציבוריים: חבר בפורום הארצי לדיני משפחה של לשכת עורכי הדין. עו"ד רוברט ליכט פטרן, שהחל את דרכו בתפקידים ציבוריים, הינו מרצה לדיני משפחה בהשתלמויות ובכנסים של לשכת עורכי הדין ובמכללה למנהל ומכללת תל אביב. השכלה: תואר LL.B. במכללה למנהל; תואר LL.M. באוניברסיטת תל אביב. דוא"ל: [email protected].

תחומי העיסוק
המשרד מטפל בכל נושאי דיני המשפחה והירושה, ובכלל זה במזונות, משמורת, הסדרי ראיה, שלום בית, גירושין, הגירה, חטיפות ילדים, חלוקת רכוש, הסכמים, גישור, כתובה, תביעות נזיקין במשפחה והערכת שווי חברות בדיני משפחה, סכסוכים בינלאומיים ועוד. שותפיו מופיעים בבתי המשפט לענייני משפחה, בבתי דין רבניים, בבתי דין לעבודה, בבית המשפט המחוזי ובבית המשפט העליון.

הפעילות בתחום הבינלאומי
למשרד יצאו מוניטין בגין מומחיותו המיוחדת בטיפול בסוגיות בינלאומיות, בתביעות נזיקין במשפחה ובסכסוכים עקרוניים הקשורים לילדים. המשרד מטפל בתיקים גדולים ומורכבים בשיתוף פעולה עם משרדים אזרחיים גדולים במדינות שונות (עו"ד רוברט ליכט פטרן הצטרף לא מכבר ללשכת עורכי הדין בניו יורק). במסגרת זאת מטפל המשרד הישראלי, ביחד עם עורכי דין מקומיים, בתיקים שונים בארה"ב, צרפת, בלגיה, אנגליה, דרום אפריקה ומדינות נוספות, לרבות אכיפת פסקי חוץ.
לאחרונה, עו"ד שרון ליכט פטרן מונתה מטעם בית המשפט לענייני משפחה לצורך חיקור דין, כשלוחה של בית משפט בארה"ב.

גירושין
על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כל זוג שישי בישראל עלול למצוא עצמו בהליכי גירושין. משרדנו מעניק ייצוג משפטי בתחום הגירושין בנושאים הבאים: עריכת הסכם גירושין, התמודדות עם מרוץ הסמכויות, בירור עילת גירושין, עריכת הסכם שלום בית, הברחת נכסים בהליך גירושין, כריכת תביעות לתביעת גירושין (מזונות, משמורת, צו הגנה), הגשת תביעה אזרחית ועוד.

משמורת
סוגיות העוסקות במשמורת ילדים הינן סוגיות משפטיות מורכבות, אשר לעולם אינן פשוטות .העיקרון העומד מאחורי פסיקות בתי המשפט בנושאי משמורת הינו טובת הילד .פעמים רבות מתנגשת טובת הילד עם עקרונות חשובים לא פחות, כגון רצון הילד או רצון ההורה, אשר המשמורת לא תיוותר בידיו.

מזונות ילדים
החוק החל בנושא של מזונות ילדים קובע שאדם חייב במזונות ילדיו ומזונות ילדי בן זוגו לפי הדין הדתי שחל עליו. משרדנו מטפל במגוון רחב של נושאים בתחום זה.

הסכמי הורות משותפת
אנו חיים בעולם הולך ומשתנה, אשר מתפתחים בו מודלים שונים של משפחות אלטרנטיביות, המחליפות את התא המשפחתי המסורתי ואת מוסד הנישואין. מדובר בבני זוג הומואים שרוצים להביא ילד לעולם (בשיתוף עם אישה) ובנות זוג לסביות שהחליטו להביא ילדים לעולם בעזרת תרומת זרע. במסגרת זאת נכללים גם בני זוג שאינם נשואים אך חיים יחד. משרד ליכט פטרן מתמחה בהסכמי הורות משותפת, תוך חשיבה על עתיד בטוח עבור הילדים ושקט נפשי להורים.

הסכם ממון
הסכם ממון נועד להסדיר את אופן ההתנהלות הכלכלית במהלך הנישואין ואת חלוקת הרכוש בשעת פרידה. בעבר, ניתן היה לממש את הסדר איזון המשאבים רק במקרה של גירושין או מוות, אולם בעקבות תיקון החוק, ניתן לאזן כיום את הרכוש בין הצדדים גם לפני פקיעת הנישואין.

צוואות וירושות
צוואות וירושות הינן נושאים משפטיים, אשר פעמים רבות טומנים בחובם רגשות עזים ורכוש רב. ההתמודדות עם התחומים הללו חייבת להיות במקביל לליווי וייצוג משפטי מטעם עורכי דין המתמחים בתחום זה. משרדנו מעניק שירותים משפטיים בנושאים הבאים:
עריכת צוואות/ התנגדות לצוואה/ צו ירושה/ מימוש ירושה/ עריכת הסכמי ממון/ הגשת בקשות לצו ירושה/ ניהול עיזבונות וכל הכרוך בדיני ירושה/ טענה בדבר השפעה בלתי הוגנת על מצווה. המשרד גם מנהל תביעות בנושאים שלהלן.
"ייפוי כוח מתמשך"
"ייפוי כוח מתמשך", שהונהג לא מכבר, במסגרת תיקון לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, נועד להקל ולעזור במצבים שבהם אדם איבד את היכולת שלו לקבל החלטות בעצמו (מחלות זקנה, שבץ, תאונה וכדומה). התיקון מאפשר לכל אדם להפקיד "ייפוי כוח מתמשך", ייפוי כוח ייחודי, אשר מסדיר ומכתיב את האופן שבו הוא רוצה שיתייחסו אליו, מי יחליטו החלטות בשמו, ואפילו את האופן שבו ינוהלו הנכסים שלו – משמע, לתכנן את העתיד ולשלוט עליו עם מינימום פגיעה ברצון האדם, בתרבותו ובעצמאותו. כך גם נמנע המצב הקודם, שבו בית המשפט היה ממנה לאדם אפוטרופוס בהליך משפטי ארוך ומסורבל. למשרדנו הסמכה מאת משרד המשפטים לעריכת ייפוי כוח מתמשך, מסמכי הבעת רצון, צוואות והנחיות מקדימות.

תרומה לקהילה
שותפי המשרד מייצגים בתיקי פרו בונו. במסגרת זאת השותפים מספקים ייעוץ וייצוג משפטי לנזקקים בחינם או תמורת תשלום סמלי. השירות ניתן במסגרת הפרויקט "שכר מצווה", שמפעילה לשכת עורכי הדין. עו"ד רוברט ליכט פטרן אף העביר הרצאות במסגרת הפרויקט "שכר מצווה".

*חבר לשכת עורכי הדין בניו יורק

 

 

אולי יעניין אותך גם


חוק ההשקעות הזרות – הקלות והזדמנויות לחברות ישראליות בסין זיסמן אהרוני גייר (ZAG S&W)

בזמן שמלחמת הסחר בין ארצות הברית וסין מחריפה, ישראל מצליחה לחזק קשרים כלכליים עם שתי המעצמות וחברות ישראליות יותר ויותר נכנסות לפעילות בסין. בנוסף, בשנים האחרונות חברות סיניות הופכות דומיננטיות יותר בכלכלה הישראלית, בין בהשקעות ובין באמצעות JV . כחלק מהתגובות של סין למלחמת הסחר עם ארה"ב ולטענות ארה"ב בדבר חוסר השוויון של סין כלפי […]

אחרי קריסת חברות הביצוע בענף הנדל״ן מגיע תורם של קבלני עבודות העפר והתשתית

סקר CofaceBdi: תשלום עבור עבודות עפר למזמיני עבודות במגזר הציבורי מגיע אף לאחר 150 יום

מזכרת – 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2022

תודה רבה על השתתפותכם בנכס החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2022

CofaceBdi – שמונים אחוז מהקבלנים אינם צופים גידול בפעילות ענף הבנייה

רק 36% מהקבלנים מעריכים שמחירי הדירות יעלו בשנה הקרובה