|
|
|
|
|
לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "בחסות הקורונה חלה עלייה בביקושים למוצרי שוק הקצביות, בעיקר בשל סגירת מסעדות וצמיחה בתחום הבישול הביתי לצד התפתחות פעילות האונליין של התחום".
בשנת 2021 צפוי היקף הכנסות ענף המאפיות בישראל להסתכם בכ- 1,450 מיליוני שקלים, גידול של כ- 16% ביחס לשנת 2020, זאת על רקע התאוששות המשק לאחר הסגרים והגבלות התנועה שאפיינו את שנת 2020.
באופן היסטורי, העסקים הקטנים נחשבים לפלח השוק המסוכן יותר מבחינת הגופים המלווים. לפי נתונים שאספו בחברת המידע העסקי קופאס Bdi, בשנת 2022 נסגרו בישראל 42.2 אלף עסקים (גדולים וקטנים יחד), כ־2,500 יותר מאשר בשנת 2021 שהייתה שנת צמיחה בכלכלה העולמית. לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בקופאס Bdi, "העסקים הקטנים נמצאים בעמדת נחיתות בכל הקשור […]