BDI

זוסמנוביץ ושות', משרד עורכי דין

מקרקעין, התחדשות עירונית

פרופיל

שנת הקמה 2017
כתובת מצדה 7 בני ברק, מגדל ב.ס.ר 4, קומה- ראה מפה
טלפון 03-5353653
דוא"ל [email protected]
אתר החברה z-s-law.com
   

מנהלים

אלעד זוסמנוביץ, עו"ד מייסד ובעלים, זוסמנוביץ ושות', משרד עורכי דין

אלעד זוסמנוביץ

עו"ד מייסד ובעלים

אימי קוריס, עו"ד שותפה, זוסמנוביץ ושות', משרד עורכי דין

אימי קוריס

עו"ד שותפה

אודות זוסמנוביץ ושות', משרד עורכי דין


זוסמנוביץ ושות' עורכי דין הינו משרד בוטיק מוביל המתמחה בתחום המקרקעין וההתחדשות העירונית. ייחודיותו של המשרד, הינו בכך שמייצג בעלי דירות בלבד במגוון רחב של פרויקטים בכל רחבי הארץ בתחום ההתחדשות העירונית (פינוי בינוי ותמ"א 38).

המשרד זוכה למוניטין רב, ונמנה באופן קבוע כאחד מהמשרדים המובילים בארץ, על פי כלל הדירוגים הארציים הקיימים.
התמחות ממוקדת זו בייצוג בעלי דירות בלבד מביאה לחוזקתו הייחודית של המשרד, המתמקדת בכך שאין ולו חשש מינימלי לניגוד אינטרסים בפרויקט. חוזקה זו מביאה בתורה לערך המוסף ממנו נהנים לקוחותיו, שהוא השקט הנפשי לכל אורך הדרך.
המשרד מלווה את לקוחותיו בכל שלבי העסקה, החל משלב ההתארגנות, מינוי נציגות ועד לשלבי הביצוע, האכלוס, הבדק ורישום בית משותף.
למשרד זוסמנוביץ ושות' עורכי דין ניסיון עשיר בניהול שוטף מול רשויות, עיריות, ועדות לתכנון ובניה, גופים ציבוריים ומנהלות.

דינמיות, יצירתיות ומקצועיות
זוסמנוביץ ושות' עורכי דין הינו משרד צעיר באופיו ודינמי, רענן ויצירתי, המקפיד על מצוינות מקצועית, על יחס אישי לכל לקוחותיו ועל פתרונות המותאמים לצרכי הלקוחות. המשרד מהווה כוח ביצועי ראשון במעלה בקידום הפרויקטים עליהם הוא אמון. צוות המשרד רואה את לקוחותיו לנגד עיניו בכל עת, וממקם אותם במרכז, תוך הענקת ליווי אישי על ידי ראש המשרד, עו"ד אלעד זוסמנוביץ. זאת, מכיוון שהמשרד מכוון להצלחת ההליכים בהם הוא מעורב והעסקאות אותן הוא מלווה עבור לקוחותיו.
ההווי של המשרד משקף את הפרקטיקה המשפטית עצמה אל מול לקוחותיו: החדשנות והחשיבה מחוץ לקופסה המשולבים בניסיון פרקטי רב, הן אלו המעניקות ללקוחות המשרד את הערך המוסף בכל פעילויותיו, והדינמיות והרעננות של צוות המשרד מקדמות את הפרויקטים עליהם הוא אמון ביעילות ובנחישות, תוך יישום מתמיד של חשיבה יצירתית, מקורית ומקצועית.
משרד זוסמנוביץ ושות' עורכי דין הינו בעל ניסיון מעשי נרחב וידע מעמיק בתחום ההתחדשות העירונית – תמ"א 38, פינוי-בינוי ונחשב לאחד מהמובילים בארץ בתחום. המשרד, המקפיד לייצג בעלי דירות בלבד, מטפל במגוון רחב של פרויקטים גדולים וקטנים בתחום ההתחדשות העירונית הפרוסים בכל רחבי הארץ, וביניהם מהגדולים ומהמתוקשרים שהתבצעו בישראל.
הבעלים של המשרד, עו"ד אלעד זוסמנוביץ נמנה עם עורכי הדין המובילים בתחום הנדל"ן והתחדשות עירונית – תמ"א 38 על תיקוניה ופינוי-בינוי. לעו"ד זוסמנוביץ ניסיון מקצועי נרחב ומעמיק בתחום המקרקעין והנדל"ן, בדגש על בתחום ההתחדשות העירונית. עו"ד זוסמנוביץ הוא בעל ניסיון עשיר בניהול חלק מהפרויקטים הגדולים ביותר בישראל, הממוקמים בכל רחבי הארץ. עו"ד זוסמנוביץ מתמחה בייצוג בעלי דירות, בעבודה מול נציגויות בעלי דירות, בניהול משאים ומתנים, בניסוח הסכמים, הליכי מיסוי, הליכי תכנון ובניה, התנגדויות, ניהול הליכי דייר סרבן ובקביעת אסטרטגיה.

פרויקטים לדוגמא בהם המשרד מייצג:
פינוי בינוי שזר תל אביב – ייצוג 176 בעלי דירות אשר ייהרסו וייבנו במקומן כ-550 דירות חדשות, באחת השכונות המתפתחות והמבוקשות בתל אביב.
פינוי בינוי הרצל – מוהליבר ראשון לציון – ייצוג 130 בעלי דירות ומסחר, אשר ייהרסו וייבנו במקומן כ-500 דירות חדשות, ברחוב ראשי ומרכזי עם שילוב מסחר.
פינוי בינוי שינקין גבעתיים – ייצוג 140 בעלי דירות ומסחר, אשר ייהרסו ויבנו במקומן כ-370 דירות חדשות עם שילוב מסחר, ברחוב מרכזי, יוקרתי ושקט של גבעתיים.
פינוי בינוי עוזיאל, דניאל, הרצוג בת ים – ייצוג 120 בעלי דירות ומסחר במיקום מרכזי בלב בת ים, אשר ייהרסו וייבנו במקומן כ-420 דירות ומסחר חדשים, אשר יישנו את פני השכונה.
פינוי בינוי שרת חולון – ייצוג 335 בעלי דירות בפרויקט רחב היקף, במיקום ייחודי מול פארק פרס והנוף הפתוח.
פינוי בינוי מרכוס יהוד – ייצוג 48 בעלי דירות בפרויקט בלב לבה של יהוד, אשר ייהרסו ויבנו במקומן כ-200 דירות חדשות.
פינוי בינוי אלי כהן-הרצוג אופקים – ייצוג 200 בעלי דירות בפרויקט הראשון של פינוי בינוי באופקים, אשר מהווה חלוץ דרך להתחדשות עירונית בעיר והסביבה.
פינוי בינוי שדרות ירושלים יפו – ייצוג 105 בעלי דירות ומסחר בלב לבה של השדרה המרכזית ביפו, המשלב עירוב שימושים עירוני, על ציר הרכבת הקלה.

 

אולי יעניין אותך גם


הלכת "אליק רון" ויישומה בפועל – ערעור הוודאות ביחס למועד והיקף החיוב בהיטלי השבחה – הררי טויסטר ושות'

הלכת ביהמ"ש העליון בענין "אליק רון"*, שינתה באופן מהותי את אופן ההסתכלות על החיוב בהיטלי השבחה. עד להלכה זו, ההסדר החקיקתי המעוגן בתוספת השלישית לחוק התכנון והבניה, לענין מועד החיוב בהיטל השבחה, היה חד משמעי וברור. בהתאם להסדר זה, בעלים או חוכר בנכס במועד בו אושרה תכנית משביחה, הוא החייב בהיטל ההשבחה בגין אישור התכנית. […]

עדכון בנושא מיסוי על מקרקעין – מאת פישר (.FBC & Co)

החבות במע"מ בשל מכירת דירת מגורים מכוח סעיף 5(ב)

משרד DLR יצג וליווה את חברת פרוגרס אספקה רפואית ישראל, מקבוצת רז פרוגרס, בעסקה מורכבת לרכישה והקמה של מבנה תעשייתי ולוגיסטי חדש לפעילות הקבוצה

דוד, לונגו, רזניק יצגו וליוו את חברת פרוגרס אספקה רפואית ישראל, מקבוצת רז פרוגרס, בעסקה מורכבת לרכישה והקמה של מבנה תעשייתי ולוגיסטי חדש לפעילות הקבוצה, בשטח של מעל 7,500 מ"ר, המוקם בימים אלו בפארק התעשייה בעמק החפר.

תהילה ינאי מנכ"לית משותפת ב Coface Bdi במסיבת עיתונאים כנס התאחדות הקבלנים בוני הארץ 2023

תהילה ינאי, מנכ"לית חברת המידע העסקי Cocface BDI, הציגה תמונה עגומה של מצב קבלני הביצוע. לדבריה, "אנחנו צופים גידול של 8% ברמת הסיכון המשוקללת בענף ב-2023.