BDI

וינשטוק זקלר ושות', עורכי דין

אולי יעניין אותך גם


בדקו את דירוג האשראי שלכם – Fico © Bdi

דירוג 720 ומעלה נחשב לדירוג מצוין, ו-71% מהאנשים בסקאלה זו הם בעלי מסגרות אשראי, שיעור ניצול מסגרות האשראי עומד על 4%, ושיעור החריגה מהמסגרת עומד על 3%. דירוג 660-719 הוא דירוג טוב. דירוג 640-659 הוא סביר. דירוג 580-639 הוא נמוך. דירוג 579 ומטה נחשב לנמוך ביותר, ורק ל-38% מהנמצאים בדירוג זה מחזיקים במסגרת אשראי; שיעור הניצול שלה עומד על 58%, ו-67% מבעלי החשבונות בדירוג זה חורגים מהמסגרת.

נכון לעכשיו ארגז כלים וצמצום נזקים – הערכות משפטית עסקית נגד ביטול חוזים בצל הקורונה, בן ארי, פיש, סבן ושות'

לאור המשך משבר מגיפת הקורונה, אתגרים חדשים הניצבים בפנינו ופרסום ההיבטים המשפטיים השונים הנוגעים לקיום חוזה ועילות כח עליון , ניהול מערך סיכונים ומתווה פיצוי אפשרי , להלן אנו מביאים מספר דרכי פעולה אפשריות למניעה או לצמצום נזקים לחברות ועסקים הסובלים מכך שהתחייבויות חוזיות אינן מקוימות או מקוימות בחלקן.

סקר הקבלנים השנתי – 2021 – Coface BDI

ענף קבלני הביצוע רשם השנה רווח נקי של יותר מ-10% * 90% מהקבלנים צופים עלייה דרמטית של 7.3% במחירי הדירות * 69% מהקבלנים מעריכים כי הממשלה תעלה את מס הרכישה על משקיעים

"היינו בסרט הזה"

בעקבות פניות מעניינות לייעוץ שוטף של חברי הפ"י, החלטנו להקדיש את הפינה המשפטית הפעם לשימוש באמצעים טכנולוגיים לתיעוד התערבויות טיפוליות באמצעות הקלטה קולית והסרטה, פעולות שהיום קל מאוד לבצע ולשמור באמצעיים דיגיטליים, והמעלות שאלות משפטיות רבות – החל בשאלה אם מותר לתעד התערבות פסיכולוגית בדרך של הקלטה או אף הסרטה? עבור בשאלה אם תיעוד שכזה יכול להיכלל ברשומה הפסיכולוגית? וכלה בשאלה האם רשאים למחוק אותו לאחר מעשה?