BDI

הרפז, אורן, אדלר ושות'

אולי יעניין אותך גם


דווקא עכשיו – בונים על יבנה

למרות המלחמה שנכפתה עלינו, וההרס שמנסים לזרוע במדינתנו, מסתבר שאת הבנייה הזאת אי אפשר להפסיק, ואם ננסה למפות את הלוקיישן הנחשק ביותר בימים אלו, נגלה שמכל ערי ישראל -קיימת עיר מפתיעה, שמכל הסיבות שבעולם הולכת להרוויח ביושר את תואר 'המטרופולין החדש של ישראל': בגלל הלוקיישן, בגלל האיכות, בגלל הקרבה לת"א או נס ציונה, בגלל היכולת לחבק את החברים מהדרום, בגלל המחיר המשתלם ובגלל המצב – דווקא עכשיו, משקיעים ומשפרי דיור בונים על יבנה!

בדקו את דירוג האשראי שלכם – Fico © Bdi

דירוג 720 ומעלה נחשב לדירוג מצוין, ו-71% מהאנשים בסקאלה זו הם בעלי מסגרות אשראי, שיעור ניצול מסגרות האשראי עומד על 4%, ושיעור החריגה מהמסגרת עומד על 3%. דירוג 660-719 הוא דירוג טוב. דירוג 640-659 הוא סביר. דירוג 580-639 הוא נמוך. דירוג 579 ומטה נחשב לנמוך ביותר, ורק ל-38% מהנמצאים בדירוג זה מחזיקים במסגרת אשראי; שיעור הניצול שלה עומד על 58%, ו-67% מבעלי החשבונות בדירוג זה חורגים מהמסגרת.

הקרב על הבית : כתבה ממעריב על שוק הריהוט לבית

חברת המידע העסקי BDI בחנה את שוק הריהוט בישראל ומצאה כי שני שלישים מהחברות בענף נמצאות, בדרגת סיכון גבוהה שמשמעותה סיכוי ממשי לסגירת העסק. בחברה מסבירים, כי אחד הגורמים לעליית הסיכון הוא הירידה במספר הדירות המשוחררות, לשוק בעקבות מחיר למשתכן, שגוררת ירידה בביקוש מוצרי ריהוט. מתוך הכתבה של אלירן מלכי "הקרב על הבית" מעריב השבוע […]