|
|
|
|
|
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
קשה להאמין אך השנה "אחגוג" חמש עשרה שנה מאז שלגמרי במקרה הפרקטיקה המקצועית שלי החלה להתמקד בממשק בין תעשיית ההיי טק וההון סיכון, אז בהתהוות, של סין לבין זו של ישראל. מטבע הדברים, מעת לעת נתבקשתי לשתף חברים ולקוחות בלקחים שהפקתי במהלך שנים אלה ואת חלקם אני משתף אתכם להלן:
רציתם לקבל הלוואה או לבצע עסקה ושמעתם את המשפט המלחיץ "אמרו לך שיש לך BDI שלילי" אז תשבו , תירגעו ותקראו: ראשית – אין דבר כזה BDI שלילי , אז מה בכל זאת יש? על כל אזרח במדינת ישראל נאספים נתוני אשראי חיוביים ושליליים (3 שנים אחורה) במאגר בנק ישראל כגון התחייבויות, בקשות אשראי, מסגרות […]
מתוך המאמר שהתפרסם בדה מרקר, מאה החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2020