BDI

ארתור שני ושות' - חברת עו"ד

דיני משפחה, גירושים, ופרידה, ירושה, העברה בין-דורית, ניהול הון ונכסים משפחתיים

פרופיל

שנת הקמה 2015
כתובת מגדל אמות השקעות (קומה 12) | רחוב ויצמן 2 תל-אביב | מיקוד: 6423902 - ראה מפה
טלפון 03-3020210
פקס 03-5544970
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.anyfamily.law
   

מנהלים

ארתור שני, מייסד בעלים ומנכ"ל החברה, ארתור שני ושות' - חברת עו"ד

ארתור שני

מייסד בעלים ומנכ"ל החברה

רונית א' זיסמן, שותפה מגשרת ונוטריון, ארתור שני ושות' - חברת עו"ד

רונית א' זיסמן

שותפה מגשרת ונוטריון

אודות ארתור שני ושות' - חברת עו"ד


חברת עו"ד ארתור שני ושות' עוסקת בדיני משפחה וירושה . בראש החברה עומד עורך הדין והמגשר ארתור שני, ולצידו השותפה רונית א' זיסמן יחד עם צוות מיומן שפועל בהרמוניה כדי לספק מענה מקצועי וייצוג הולם בפני כלל הרשויות הרלוונטיות בתחום עיסוקה של החברה.

ייחודה של החברה מתבטא במוטו החרוט על דגלה ומתנוסס בגאווה בכניסה למשרדיה: "דיני משפחה – לכל משפחה ". החברה היא מחברות עוה"ד הראשונות  בארץ שהשכילה להבחין בתמורות שחלו  בתקופתנו במושג משפחה. לצד ההרכב המסורתי – אבא, אימא וילדים, המשפחה יכולה כיום להתבטא במגוון סגנונות והרכבים נוספים: אבא ואבא, אימא ואימא, עם ילדים, ללא ילדים, הורה אחד, כמה הורים. נאמנה לעקרונותיה, החברה מספקת שירות משפטי בתחום דיני המשפחה, המותאם לכל משפחה באשר היא – ומכל רחבי הארץ, ללא שיפוטיות במטרה אחת בלבד: להתאים כלים משפטיים שיממשו את רצון המשפחה הספציפית.

המודל "עורך הדין פותר את הבעיות"

זמינות וגמישות בתקשורת – החברה מקפידה על שמירת קשר רציף עם הלקוחות, בכל האמצעים – דיגיטליים, מקוונים וכיוצא באלה. כך ניתן לקצר את משך הטיפול, תוך שמירת קשר רצוף בין הצדדים, בכל זמן ומכל מקום.

שיתוף ושיקוף ללקוח – במסגרת הטיפול בעניין המשפטי, הלקוחות מקבלים הסבר מפורט על הסוגייה והמצב המשפטי, ומוצעות להם דרכי פעולה, תוך פירוט היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. בסופו של דבר, לזכות הלקוחות עומדת הבחירה בדרך הפעולה המועדפת עליהם.

יסודיות לצד שקדנות וחדשנות משפטית – במהלך עבודתנו השוטפת, אנו לומדים, ומשתכללים תוך מעקב מתמיד אחר חידושים משפטיים בפסיקה ובדין. המענה המשפטי שניתן על-ידנו מתבסס על התיאוריה (חקיקה, פסיקות וספרות משפטית) וגם על העובדות בשטח. הודות לכך, לחברתנו תרומה חשובה בהתוויית פסקי דין והחלטות תקדימיות בתחום דיני המשפחה, הגירושים והירושה. מדי שבוע מוקדש זמן בלו"ז החברה להשתלמות אחת המועברת ע"י גורם חיצוני, ואחת פנימית, המועברת ע"י חבר/ת צוות החברה, בשל הבנתנו כי בנג'מין פרנקלין צדק: "ההשקעה בידע תמיד משלמת את הריבית הגבוהה ביותר".

תחומי העיסוק המרכזיים של החברה

ענייני משפחה, גירושים ופרידה – אנו מלווים את לקוחותינו בתקופות המשמעותיות בחייהם, ונותנים מענה בקשת רחבה של סוגיות ומצבים בתחום המשפחה, החל משלב החיים המשותפים והזוגיות, בהמשך במיסוד הקשר בנישואים (לרבות נישואים אזרחיים), או בדרך אחרת, ועד גירושים או פרידה.המענה המשפטי הוא מלא, גם במקרים שיש צורך לטפל, לצד חלוקת הרכוש, גם בחלוקת זמני שהות ואחריות הורית על הילדים, אם ישנם.  כמובן שהמענה המשפטי הניתן בחברה כולל את כל הדרכים לטיפול בצרכים המשפטיים, לרבות בדרך של מו"מ וגישור – ועד ליטיגציה.

צוות החברה מנוסה בטיפול מיטבי במצבים משפטיים סבוכים במיוחד, לרבות במקרים של ילדים עם צרכים מיוחדים, ניכור הורי חו"ח, הורות שאינה מוכרת רשמית מבחינת הרשויות והחוק ועוד. כמובן שצוות החברה מציע שירותים בתחום הכשרות המשפטית, לרבות אפוטרופוסות, עריכת יפוי כח מתמשך ונאמנויות משפחתיות. מכל מקום, כיבוד רצון הלקוח ומשפחת הלקוח הינה נר לרגלי צוות החברה.

העברה בין-דורית, צוואות וירושות – החברה מעניקה שירות בתחום הצוואות והעיזבונות, לרבות עריכת צוואות והתאמתן לבקשות ולצורכי הלקוח, טיפול במשברי ירושה ובחלוקת עיזבונות, הגשת בקשה לצו קיום צוואה או לצו ירושה, התנגדויות לצוי קיום צוואה, לרבות ניסיון רב אצל ידועים בציבור ודיני ההורשה הרלוונטיים אצלם. בעת טיפול בעריכת מסמכים של העברה בין-דורית, לרבות צוואה – צוות החברה ידאג לערוך את המסמכים היטב, כך שיובטח כי ההון המשפחתי שנצבר בעמל רב – יגיע ליורשים בצורה מסודרת וחלקה תוך כיבוד חד משמעי של רצון המצווה.

ניהול הון, נאמנויות, נכסים ועסקים משפחתיים – תחום זה משלב דיני משפחה, ירושה, מקרקעין ומשפט מסחרי. אנו נותנים מענה לצורך הקיים בקרב אנשים המתחילים לצבור או כשכבר צברו רכוש רב – כגון דירות, עסקים, קרנות ועוד – וברצונם לשמר אותו ולהעבירו לדורות הבאים בצורה נכונה ויעילה. אנו מסייעים למשפחות עושר בתכנון ובניהול הנכסים, ההשקעות והנאמנויות, תוך התייחסות לחוק ולפסיקה. המשרד מייצג את לקוחותינו גם בהליכים משפטיים הקשורים ברכוש המשפחתי (כולל קניין רוחני, מניות, מוניטין, כספים, דיגיטל ומטבעות דיגיטליים וכו'). אנו גם מלווים אותם בעסקאות נדל"ן ועסקאות אחרות בתחום המשפחתי. בחברה ידע מצטבר רב הקשור במתן שירות משפטי ברמה הגבוהה ביותר, מותאמת אישית לצורכי הלקוח בעריכת כל המסמכים המשפטיים הרלוונטיים: הסכמי משפחתיים לרבות הסכמי ממון וחיים משותפים, צוואות, נאמנויות משפחתיות וכיוב'.

יישוב סכסוכים בגישור פרטי – עם כניסתו לתוקף של "החוק להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה", הקימו עורכי הדין והמגשרים ארתור שני ורונית א' זיסמן את מרכז "גישור פרטי", שנותן מענה לסכסוכים משפטיים בתחום המשפחה, הגירושים והירושה – בדרכים של משא ומתן, גישור וגירושים תוך שיתוף פעולה במסגרת צוות רב-תחומי. מודל זה מחליף ניהול הליכים משפטיים ארוכים, מתישים ויקרים במסגרת הערכאות השיפוטיות. ההסכמים מאושרים ומקבלים תוקף של פס"ד ללא צורך בהליך ליטיגציה מתיש אשר גובה זמן, אנרגיה וכסף. במסגרת זו זוכה המשפחה לכתוב לעצמה את פסק הדין, בסיוע צד ג', להבדיל ממתן היכולת להכריע – בידי צד ג'.

דיני משפחה במישור הפלילי – אנו בחברת עורכי הדין והמגשרים ארתור שני ושות' יודעים לתת את המענה המיטבי הדרוש בתחום דיני המשפחה והגירושים – לרבות בהיבטים הפליליים הנובעים מהסכסוך המשפחתי, וגם להפך – כלומר, סכסוך משפחתי על רקע התנהגות פלילית. התנהגות בעלת גוון פלילי בתוך המשפחה כוללת קשת רחבה של נושאים, כמו הברחת נכסים (רישום ע"ש צד ג' על מנת להסתירם מבן או מבת הזוג), אלימות במשפחה, הפרת חלוקת זמני שהות, פגיעה בפרטיות וכיוב'.

שירותי נוטריון – חברת ארתור שני ושות' מעניקה ללקוחותיה שירותי נוטריון, במגוון הקשרים ומצבים משפטיים בתחום דיני המשפחה, הגירושים וההעברה הבין-דורית. עו"ד ונוטריון רונית א' זיסמן, שותפה בכירה בחברת ארתור שני ושות', אחראית על שירותים אלו. למשל, חוק הירושה קובע כי חתימה על צוואה בפני נוטריון שקולה לחתימה בפני בית המשפט, ואמינה יותר לעומת חתימה בפני שני עדים. כמו כן, חוק יחסי ממון בין בני זוג קובע כי חתימת נוטריון על הסכם ממון טרם הנישואים חוסכת התייצבות לאישור ההסכם על-ידי בית המשפט לענייני משפחה. יתרה מכך, גם בביצוע עסקאות משמעותיות כגון רכישת דרישה, נדרש אימות של נוטריון לחתימות הצדדים, ועוד שורה של סוגיות ומצבים המצריכים תוקף משפטי של נוטריון.

הנהלת החברה

עו"ד ומגשר ארתור שני, שותף, מייסד ומנהל – הבעלים של החברה וראש מחלקת יישוב סכסוכים בליטיגציה. ארתור שני עוסק בתחום המשפט מאז הסמכתו לעריכת דין בשנת 2009. בעל תואר שני מוסמך במשפטים (.LL.M) בדיני משפחה – גישור ויישוב סכסוכים משפחתיים או משפטיים במשפחה, מטעם אוניברסיטת בר-אילן. הוא גם בעל תואר כפול במשפטים (LL.B) ובממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה (B.A) מטעם אוניברסיטת רייכמן. מחקריו האקדמיים עוסקים בתחום הקניית הורות ושלילתה. נוסף על תאריו האקדמיים, מחזיק עו"ד שני בתעודת הסמכה בגישור כללי ובגישור במשפחה. עו"ד שני מרצה מבוקש במסגרת כנסים של לשכת עוה"ד, עמותות, גופים פרטיים וציבורים – ועוד. בנוסף, כתב מאמרים רבים בתקשורת בתחומי עיסוק החברה.

עו"ד ומגשרת רונית א' זיסמן, שותפה – בעלת ותק וניסיון של 15 שנים בתחום המשפטי, ותואר שני במשפטים (.LL.M) מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, בהתמחות בזכויות אדם ומשפט המשפחה. כמו כן, היא מוסמכת בגישור כללי, גישור במשפחה, גירושים ופרידה. עו"ד א' זיסמן מאמינה כי הסכמים הם הדרך המועדפת ליישוב סכסוך משפטי במשפחה, שכן אלו מותאמים אישית לצדדים וגובשו בשיתוף מלא ובמחויבות הדדית – כך שהם ממומשים טוב יותר במציאות.

אולי יעניין אותך גם


בדיקה שנערכה על ידי Coface BDI עבור mako מגלה כמה מוציאה משפחה בכל עשירון

בדקנו עבור Mako מהי ההוצאה החודשית של משקי בית בישראל – הכל, כולל הכל: מזון, דיור, חינוך, הוצאות רכב, תרבות, בידור ופנאי, שירותי בריאות, הלבשה והנעלה

לקראת הפעלתה של מערכת נתוני אשראי

נחתם הסכם שיתוף פעולה ביןCofaceBd i לחברת FICO המובילה בעולם בתחום דרוג סיכון האשראי של לווים

החברות המובילות בענף הנדל"ן והבניה לשנת 2019 במהדורה הדיגיטלית

חברת CofaceBdi גאה להציג בפניך  את החברות המובילות בענף הנדל"ן והבניה  לשנת 2019 במהדורה הדיגיטלית .

חדשנות ודיגיטציה בקידום משק המים הישראלי

חברת המים הלאומית מקורות מנהלת מאז תחילת אירועי אוקטובר את משק המים הלאומי תחת אתגרים רבים, חלקם קשורים לאספקת המים וחלקם במציאת פתרונות ואפשרויות להמשיך ולספק מוצר מקיים חיים גם במקרים בהם היה ברור שאירועי השעה לא מאפשרים בהכרח גישה לשטח.