BDI

קליימן יזמות ובניה

יזמות בניה התחדשות עירונית

פרופיל

שנת הקמה 1994
כתובת החרושת 48 כרמיאל- ראה מפה
טלפון 04-9550686
פקס 04-628387
דוא"ל [email protected]
אתר החברה https://www.a-kleyman.com/
   
   

מנהלים

ארקדי קליימן, בעלים, קליימן יזמות ובניה

ארקדי קליימן

בעלים

סוזאנה קליימן, מנכ"לית, קליימן יזמות ובניה

סוזאנה קליימן

מנכ"לית

בוריס קליימן, מנכ"ל, קליימן יזמות ובניה

בוריס קליימן

מנכ"ל

משרות

דרושים

תיאור המשרה:

מנהלי פרויקטים

קניין/ת רכש בכיר

בקר תקציבי

מנהלי עבודה

קורות חיים לשלוח למייל

 

[email protected]

דוא"ל:

[email protected]

אודות קליימן יזמות ובניה


ענף הבנייה בארץ עומד בפני אתגרים ואף קשיים רבים. בין אלה: עיכובים בתכנון ואישורים, מחסור בכוח אדם מקצועי, התייקרות בתשומות, ולעיתים חוסר בקרה הנדרשת ואי עמידה בלוח הזמנים. כל אלה יוצרים לעיתים מתח בין הלקוחות ליזמים והמבצעים.

"חברת ארקדי קליימן, העוסקת בביצוע, יזמות ותמ"א 38, מתמודדת בהצלחה עם האתגרים הללו בכל אחד מתחומים אלו בזכות יצירתיות, שאיפה לדיוק ולמצוינות, עבודת צוות, שיטות עבודה מהמתקדמות ביותר ואיתנות פיננסית". כך אומרת סוזאנה קליימן, מנכ"לית החברה שהוקמה על ידי אביה ארקדי קליימן בשנת 1994 ונושאת את שמו.

החברה מתמחה בבנייה למגורים, תעשייה ובנייה ציבורית (עבודות תשתית, בנייה וגמר) ועוסקת בייזום פרויקטים להתחדשות עירונית ומגורים. בכל אחד מהפרויקטים הללו, ובמהלך כל שנות פעילותה, מקפידה החברה על תכנון אדריכלי ופיתוח סביבתי עשיר, מפרט טכני איכותי וסטנדרט בנייה גבוה במיוחד. "איכות ללא פשרות היא נר לרגלינו, והיא שהקנתה לנו את המוניטין כחברת בנייה אמינה ויסודית", מדגישה מנכ"לית החברה.

הון אנושי מקצועי

עם ניסיון של 28 שנה בענף הבנייה, סיווג קבלני ג'5 והסמכה ל-ISO 9001, חברת ארקדי קליימן גאה בהון האנושי שלה – המהנדסים, האדריכלים, ההנדסאים, המנהלים הבכירים, מנהלי הפרויקטים, עובדי הכפיים בכל מקצועות הבנייה והמערך הלוגיסטי התומך. החברה מקפידה על גיוס עובדים מדוקדק ודוגלת בהאצלת סמכויות למנהלים תוך הקשבה לרעיונות חדשים, יחס מפרגן ותגמול הוגן. הניסיון רב השנים והידע המצטבר של הצוות המקצועי מיושם בתהליך הבנייה, משלב התכנון האדריכלי של הפרויקט ועד לסיומו. יעידו על כך כל לקוחותיה ובהם חברות גדולות במשק כגון שיכון ובינוי, שפיר, סלע בינוי, קחם ועוד.

שירות איכותי ומסור

חברת ארקדי קליימן בונה פרויקטים רבים תוך הקפדה על סטנדרט גבוה המותאם היטב לדרישות לקוחותיה, מתן יחס אישי, חם ואדיב וליווי צמוד משלב התכנון המוקדם ועד למסירת הפרויקט. הניסיון הרב שצברה החברה מאפשר לה להעניק לכל לקוח חוויית שירות נעימה ונינוחה, אשר מלווה אותו לכל אורך הדרך.

הקפדה יתרה על איכות הבנייה תוך עמידה בלוחות הזמנים, שקיפות, שירות לקוחות יעיל שנותן מענה מקצועי מיידי ואמין – כל אלה מבטיחים את שביעות רצונם של הלקוחות והופכים אותם לשגרירים הטובים ביותר של החברה.

פרויקטים למגורים

חברת ארקדי קליימן בונה שכונות מגורים בחיפה, נשר, נהריה, קרית ים, כרמיאל, חריש, כפר תבור ויוקנעם, והרחבות קהילתיות בקיבוצים. הבנייה מתבצעת תוך רגישות רבה לצרכי הדיירים. מחלקת הדיירים בחברה מלווה את הלקוחות משלב חתימת ההסכם ועד לקבלת המפתח לדירה. מחלקת הבדק ממשיכה לתת מענה ללקוחות בשנות הבדק והאחריות.

לפני כשנתיים הקימה חברת ארקדי קליימן חברה משותפת עם ואקנין שמגר. חברת קליימן – שמגר יזמות ובנייה מתמחה ביזמות ובנייה – מקניית הקרקע, דרך התכנון המדוקדק ועד הביצוע הקפדני. החברה זכתה במכרזים בישוב יבניאל ובטבריה (מתחם בן 660 יחידות דיור ומרכז מסחרי).

 

ועוד פרויקטים בולטים:

  • הכרם – יזם וקבלן מבצע להקמת מבנה משרדים ומסחר בעיר עכו.
  • מגדל העמק – זכייה במכרז מחיר מטרה, מגדל העמק, שכונה מערבית, כ-220 יחידות דיור.
  • טבריה – ייזום וביצוע של דיור במחיר מופחת, 660 יח"ד.
  • חלומות חריש – ביצוע פרויקט של בניית 69 יח"ד.

פרויקט הדגל

פרויקט הדגל של חברת קליימן-שמגר הוא מגדל המתנשא לגובה 60 קומות באתר המחצבה בנשר. הפרויקט כולל שטחי מסחר, משרדים, למעלה מ-1,000 יחידות דיור, כולל מעונות לסטודנטים, וחניונים על קרקעיים ותת קרקעיים. לדברי אחד האדריכלים, גיא מילוסלבסקי, "הפרויקט יהווה עוגן מטרופוליני חדש, המגדל הגבוה ביותר בארץ מחוץ לגוש דן, שייבנה במיקום אסטרטגי לעסקים וימנף את האזור כולו ממתחם תעסוקה טיפוסי, למוקד משיכה מעורב שימושים, חלק מרצף עירוני בין חיפה לנשר".

פעילות להתחדשות עירונית

לפני כשלוש שנים נכנסה החברה לביצוע ויזמות בתחום ההתחדשות עירונית. כשותפה יזמית וזרוע ביצועית של חברת בזלת ק.מ.ה נדל"ן ויזמות, היא מבצעת כיום פרויקטים בערים חיפה, עכו ונהריה. החברה חתומה גם על מתחמי פינוי בינוי של שכונות בחיפה והסביבה.

גם בתחום ההתחדשות העירונית מיישם צוות החברה את הניסיון העשיר שצבר במהלך השנים, תוך שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע מתחום ההנדסה, הרישוי והבינוי. לדיירים מובטח תהליך מקצועי, יעיל, החל מהבדיקה הראשונית ועד סיום הפרויקט והכניסה לדירות.

הקמת מבני ציבור

עם לקוחותיה של חברת ארקדי קליימן נמנים גם עיריות ומועצות אזוריות; החברה מתמחה בבנייה ציבורית וגאה בפרויקטים שבנתה בחיפה, עכו, מגדל העמק, כרמיאל ובמושבים נוספים באזור הצפון – תחנת כיבוי, בתי ספר, גני ילדים, מעונות יום, מעונות למבוגרים וילדים עם צרכים מיוחדים, בתי כנסת, ישיבת הסדר, ספריה עירונית, מבנה קהילתי, מועדון נוער, אולמות ספורט ופארק אתגרי.

מבני תעשייה

חברת ארקדי קליימן בונה מבני תעשייה (מפעל לתעשייה כבדה באזור התעשייה צח"ר), מחסנים לוגיסטיים באלון תבור, מבנה לסדנא בקיבוץ כברי, ומפעל לחומרים כימיים בקרית שמונה. גם שם הפגינה החברה את המקצועיות, המחויבות, יכולות הביצוע והידע הרב שצברה במהלך השנים ומהווים בסיס איתן לביצוע פרויקטים בתחום התעשייה.

ערכי החברה

בפעילות האינטנסיבית של בניה ופיתוח כמו גם שירות ללקוחות מנחים את החברה ערכים מרכזיים:

  • תכנון וביצוע איכותיים עם תפיסות ניהוליות מתקדמות ועדכניות.
  • סטנדרט בנייה וגימור מהגבוהים ביותר הקיימים היום בארץ.
  • עמידה ביעדים ובלוחות הזמנים.
  • איתנות פיננסית.
  • שירות ללא פשרות.

ממשיכים את מסורת האב המייסד

חברת ארקדי קליימן מנוהלת במשותף על ידי בוריס וסוזאנה קליימן, דור ההמשך של מייסד החברה המשפחתית.

"אנו ממשיכים את דרכו של אבא, מנהלים אותה בצניעות – בלי משרדים מפוארים, ומאמינים בעבודה קשה. העובדה שחברה קרויה על שמו של אבא מחייבת אותנו – מעשית ורגשית – ומובילה אותנו לעשייה ולהצלחה!"

אולי יעניין אותך גם


הופעות בתקשורת, החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2021

סקר החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2021 בתקשורת 28/12/2021 –  | המהדורה המרכזית (רשת 13)   The Marker 8/12/21 12/11/21 הארץ עיתון שחרית 5/1/21 קבוצת בסט , בדירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן   8-10-21 כך מנכ"ל ביטוח ישיר החליט לפנק את אלפי העובדים – אתר ICE ישראל היום 5-5-21     פוליסה, 5-5-21 יתד […]

חברת תמ"א 38 אינה איגוד מקרקעין – מאיר מזרחי ושות' עו"ד

אחת הסוגיות החשובות בתחום מיסוי עסקאות של התחדשות העירונית נוגעת לסיווג חברה שהתאגדה לצורך הקמת פרויקט של התחדשות עירונית, והעבירה את זכויותיה ליזם אחר, בטרם הגיע יום המכירה בעסקה.

עשור למחאה החברתית: זינוק של עד 50% במחירי הדירות, עלייה לא מספיקה בהתחלות הבנייה – וזינוק בביקושים לדירות

סקירה מיוחדת של חברת המידע העסקי CofaceBdi מראה במספרים את כשלון המחאה החברתית הגדולה של 2011 ושל הממשלה בניסיון לטפל בשוק הדיור

הכנס הגדול והמקצועי בארץ לניהול סיכונים!

360 – הועידה לניהול סיכונים – מעשי הונאות ומעילות – סימני אזהרה מקדימים ודרכי פעולה אפשריים – הועידה השנתית לניהול סיכונים