BDI

אנגלאינווסט - התחדשות עירונית

התחדשות עירונית תוך התמקדות בפינוי-בינוי ותמ"א 38 לסוגיה

פרופיל

שנת הקמה 2009
כתובת משרד ראשי :? - מרכז עזריאלי 5 (הבניין המרובע), דרך מנחם בגין 132, תל-אביב 67021 - ראה מפה
טלפון 03-6077557
פקס 03-6077550
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.engelinvest.co.il
   
   

מנהלים

יעקב אנגל, יו״ר קבוצת אנגלאינווסט, אנגלאינווסט  - התחדשות עירונית

יעקב אנגל

יו״ר קבוצת אנגלאינווסט

עופר אנגל, סמנכ"ל פיתוח עסקי, אנגלאינווסט  - התחדשות עירונית

עופר אנגל

סמנכ"ל פיתוח עסקי

מרט יודלביץ, מנכ"ל, אנגלאינווסט  - התחדשות עירונית

מרט יודלביץ

מנכ"ל

אודות אנגלאינווסט - התחדשות עירונית


חברת אנגלאינווסט התחדשות עירונית היא כיום מהחברות המובילות בארץ בתחום ההתחדשות העירונית, כאשר עיקר עיסוקה בפרויקטים במסגרת תמ"א 38/2 ופינוי - בינוי. החברה בבעלות מר יעקב אנגל ובשותפות בנק לאומי וקרן שמרוק (מהיורשים של משפ' דיסני). מאז הקמתה בשנת 2009 על ידי יעקב אנגל, אנגלאינווסט התחדשות עירונית סיימה בהצלחה שורה של פרויקטים בגוש דן ועתה היא פעילה בעשר ערים באזור המרכז. ניסיונו רב השנים של יעקב אנגל בתחום הבנייה והחוסן הפיננסי של החברה, כל אלה מאפשרים לחברה להיכנס לפרויקטים גדולים ומורכבים במסגרת פינוי-בינוי ותמ"א 38 לסוגיה.

יעקב אנגל – סיפור של הצלחה חובקת עולם

יעקב אנגל הקים את חברת אנגל ב-1975 ותוך שנים ספורות הפכה לאחת מחברות הבנייה הגדולות והמבוססות בישראל. בתחילת שנות ה-90, בתקופת גלי העלייה הגדולים מברית המועצות לשעבר, נכנסה החברה לעסקי יזמות נדל"ן ובנתה אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ. ביוזמתו של מר אנגל הקימה קבוצת החברות בבעלותו רבבות יחידות דיור, לא רק בישראל אלא גם ברומניה, בולגריה, צ'כיה, פולין והונגריה.

בשנת 1991 הונפקה חברת אנגל בבורסת תל-אביב וחברות נוספות בבעלותו של יעקב אנגל הונפקו בניו-יורק ובלונדון. קבוצת "לגנא" (לרבות חברת אנגל) נמכרה בשנת 2006 לחב' אזורים.

2009 – הכניסה לתחום ההתחדשות העירונית

בשנת 2009, עם עליית הביקושים לדירות חדשות בערים הגדולות והפעלת תכנית תמ"א 38, החליט יעקב אנגל להיכנס לתחום ההתחדשות עירונית. ניסיונו רב השנים של יעקב אנגל בתחומי הבנייה והנדל"ן, בשילוב עם הנזילות הגבוהה שלו והחוסן הפיננסי ממנו נהנות הקבוצות בשליטתו – כל אלה הקנו לחברה את היכולת להיכנס לפרויקטים גדולים ומורכבים של פינוי-בינוי ולעשרות פרויקטים של התחדשות עירונית במסגרת תמ"א 38.

עשרות פרויקטים באזור המרכז

מאז הקמתה, אנגלאינווסט התחדשות עירונית כבר השלימה בהצלחה מספר גדול של פרויקטים באזור המרכז הן בתחום פינוי-בינוי והן בתחום תמ"א 38 לחברה יש חברה קבלנית בעלת סיווג ג'4 אשר מבצעת רק את הפרויקטים של החברה. מלכתחילה, החליטה החברה לא להצטמצם בתחום תמ"א 38 "בפרויקטי בוטיק" בתל אביב, אלא העדיפה להתמקד בפרויקטים שייבחרו באזורי ביקוש גבוהים ואטרקטיביים במסגרת פינוי בינוי ותמ"א 38/2. כיום פועלת החברה בעשר ערים בגוש דן והמרכז, בהן: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, רמת השרון, ירושלים, אשדוד וכו'.

בחברת אנגלאינווסט התחדשות עירונית, לא רואים את תמ"א 38 ופינוי ובינוי כתבנית זמנית/נקודתית, אלא פתרון שנועד למגן ולשפר את איכות החיים לכ-50,000 בתי אב שזכאים ומעוניינים בביצוע פרויקט הריסה ובנייה, במסגרתו הלקוחות מקבלים דירה חדשה הכוללת שלל תוספות ושדרוגים כמו ממ"ד, מרפסת שמש, חניה פרטית וכו'. לתחום זה של חידוש ובנייה יש פוטנציאל של אלפי בנינים בשנים הבאות.

המוטו של החברה – יחס אישי ומקצועי ללקוחות

החברה מקפידה על שיתוף פעולה עם כל הגורמים הקשורים בפינוי-בינוי והתחדשות עירונית. מחלקת הדיירים שלה פועלת מול ועדי בתים, דיירים, נציגים וגורמי ציבור לאורך כל התכנון והביצוע של הפרויקטים, כאשר המטרה היא כפולה – לסנן ולהביא לחברה פרויקטים איכותיים בלבד ובמקביל להעניק לבעלי הדירות הקיימות יחס אישי ומקצועי, ללא עלות או הגבלה.

כדי להבטיח את השקט הנפשי של הלקוחות, מבטיחה החברה ערבות בנקאית לדיירים עד תום ביצוע פרויקט. הניסיון הרב שצברה החברה בתחום פעילותה היא גם ערובה לייזום וניהול הפרויקט באופן שקט, מהיר ונקי והעיקר – באיכות טובה.