BDI

איתן לירז ושות'

ליטיגציה, משפט בינ"ל-מסחרי ומשפט מסחרי

פרופיל

שנת הקמה 2005
כתובת מגדל סונול (קומה 17) דרך מנחם בגין 52 תל אביב-יפו 6713701- ראה מפה
טלפון 03-5377388
פקס 03-5377399
דוא"ל [email protected]
אתר החברה http://www.lirazlaw.com/he
   
   

מנהלים

איתן לירז, בעלים ומייסד, איתן לירז ושות'

איתן לירז

בעלים ומייסד

גיא רכס, שותף בכיר, איתן לירז ושות'

גיא רכס

שותף בכיר

רפאל יולזרי, שותף, איתן לירז ושות'

רפאל יולזרי

שותף

יעד רותם, פרופ' שותף, איתן לירז ושות'

יעד רותם

פרופ' שותף

אהרון שוורץ, שותף, איתן לירז ושות'

אהרון שוורץ

שותף

אודות איתן לירז ושות'


איתן לירז ושות' הנו משרד בוטיק, מהמובילים בישראל. ליבת פעילות המשרד הינה ניהול תיקי ליטיגציה מורכבים ורחבי היקף (המשרד מדורג כמוביל בתחומו בישראל – וראה דירוג DUN's 100, BDI CODE), במכלול רחב של תחומי הליטיגציה, הן בפני מערכת בתי המשפט, והן במסגרת בוררויות ישראליות ובינלאומיות מורכבות. בין היתר מלווה המשרד אישי ציבור רמי דרג, אנשי עסקים מובילים במשק, כמו גם חברות ישראליות ובינלאומיות מובילות, בתביעות מורכבות, ורחבות היקף, בתחומי תוכן שונים, ובכללן מייצג בתביעות מסחריות, תביעות אזרחיות, תובענות ייצוגיות (בייצוג נתבעים), תיקי צווארון לבן מורכבים (ישראליים ובינלאומיים), כמו גם במאבקי שליטה במשפחות בעלי ההון בישראל ומאבקי שליטה בחברות.

עו"ד איתן לירז ידוע כבר סמכא בתחומו, ואף כיהן מטעם הנציגות הישראלית של ה-ICC–International Chamber of Commerce, כחבר (Alternate Member) בבית המשפט הבינלאומי של ה–ICC בפריז (International Court of Arbitration), שהוא ממוסדות הבוררות החשובים בעולם. בעברו, שימש עו"ד לירז, בין היתר, כנציג בישראל של לשכת המסחר שוויץ-ישראל, כסגן יו"ר לשכת המסחר ישראל-דרא"פ, וכראש הדסק המשפטי של לשכת המסחר ישראל-צרפת.
העבודה במשרד איתן לירז ושות' מנוהלת בצוותים, כאשר עו"ד לירז מעורב באופן אישי בכל אחד מהתיקים המנוהלים במשרד, ומסתייע בצוות שותפים מנוסה ומיומן, מהשורה הראשונה בישראל, המשמש חלק אינהרנטי מצוות המשרד משך תקופה ארוכה. למשרד פעילות בינלאומית ענפה, והוא מקיים מזה שנים ארוכות קשרי עבודה הדוקים עם משרדי עו"ד מובילים באירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק.

תחומי פעילות המשרד
משרד איתן לירז ושות' משלב את תמהיל היכולות המגוון של צוות המשרד. מקורות הצלחתו של המשרד הם, בין השאר, היצירתיות, החדשנות, היסודיות, ועבודת הצוות. עיקר עיסוקו של המשרד, הוא בתחומי הליטיגציה, המשפט הבינ"ל המסחרי והמשפט המסחרי, ובכלל זאת בתחום הפארמה.

ליטיגציה
המשרד מתמחה בכל תחומי הליטיגציה המסחרית, על כל גווניה, וגאה ברשימת לקוחות מן השורה הראשונה. עו"ד לירז היה מעורב בסדרה ארוכה של תיקי “פרופיל גבוה", בכללם ניתן למנות למשל את ייצוג אורבניקס, תאגיד בבעלות של שיכון ובינוי, סולל בונה, אגד, וחברות הענק הסיניות CRCC ו-CRRC בערעור לבית המשפט העליון כנגד פסילתן במכרז “הקו הירוק" ו"הקו הסגול" של הרכבת הקלה; המדובר באחד המכרזים הגדולים במדינה בשנים האחרונות, בהיקף של 30,000,000,000 (שלושים מיליארד) שקלים; ייצוג החברה הממשלתית “מקורות" בהליכים שונים, ובכללם למשל בהליכים לאכיפת הסכם בהיקף 260,000,000 מיליון ₪; ייצוג קונצרן הרכב מגרמניה “פורשה" בעל היקף מכירות של מעל 25,000,000,000 (עשרים ומחמישה מיליארד יורו), בסדרת תובענות ייצוגיות והליכים אזרחיים; ייצוג קונצרן התרופות הבינלאומי “רוש", בעל היקף מכירות שנתי של מעל 69,000,000,000 יורו; ייצוג הקבוצה הבורסאית “גולף" בסדרת הליכים; ייצוג “קבוצת סקאל" בסדרת הליכים – ובכללם למשל בהליכים מול קונצרן טומי הילפיגר, מול קבוצת פולו ראלף לורן; ייצוג מושב “אליפלט" בהליכים מול רשם האגודות השיתופיות, הנוגעים לסיום הליך פרוק קרקעות אגמון החולה, בהיקף של מעל 11,000 דונם; ייצוג קבוצת “ארבוב" בהליכי בוררות אל מול השותף לשעבר, ארז דליות, וסדרת חברות בשליטתו, הנוגעים לסייט יהלומים בהיקף של 900,000,000 דולר של קבוצת היהלומים “דה בירס" העולמית; ; ועוד. המשרד מייצג גופים עסקיים ואנשי עסקים מהמובילים במשק בתביעות מורכבות בהיקפים כספיים ניכרים במגוון תחומי תוכן – הן בפני מערכת בית המשפט והן במסגרת בוררויות ישראליות ובינלאומיות מורכבות. למשרד מומחיות בטיפול בסכסוכי ליטיגציה מורכבים בעלי היקף רחב, ובמגוון תחומים.
המשרד פועל בעוצמה, ביצירתיות, ובאופן אינטנסיבי, לקידום האינטרסים של לקוחותיו, תוך עבודה בצוותים, המקדישים את מלוא המאמצים הנדרשים ללימוד מעמיק וייסודי של החומר העובדתי והמשפטי, ולאחר מכן בהשקעת הזמן והמשאבים הנדרשים בגיבוש אסטרטגיה להובלת התיקים ולמקסום האינטרס של לקוחות המשרד. המשרד ממנף את היכולת היצירתית, והידע המשפטי והעסקי החד והמעמיק בכדי להשיג, באופן עקבי, תוצאות מיטביות עבור לקוחותיו. המשרד מספק ללקוחותיו ייעוץ בנוגע לאסטרטגיית ההליכים המשפטיים ומנהל אותה עבורם. משרד איתן לירז ושות' נוחל הצלחה גם בפתרון סכסוכים באופן חברי, נושא ונותן ועורך הסכמי פשרה, הן לפני והן לאחר הליכי הליטיגציה.

פעילות בינלאומית
בתחום הליטיגציה הבינלאומית, למשרד יתרון ייחודי ומובילות, הנובעים מהתמחותו ומניסיונו של עו"ד לירז בניהול סכסוכים בינלאומיים מורכבים מזה שנים ארוכות על פני מספר יבשות. טרם הקמת המשרד, עו"ד לירז התמחה בתחום זה ועסק בליטיגציה בינלאומית מורכבת הן בניו יורק, ארה"ב והן באירופה. מזה שנים ארוכות המשרד מנהל סכסוכים בינלאומיים מהמורכבים והגדולים המתנהלים בישראל – וזאת, הן במסגרת מערך בתי המשפט, והן במסגרת בוררויות בינלאומיות (במוסדות הבוררות הבינלאומית השונים).
בפן המסחרי הבינלאומי, משרד איתן לירז ושות' נוקט בגישה ייחודית בכדי לסייע ללקוחות המשרד להשיק את פעילותם הבינלאומית. צוות המשרד, המתמחה בפעילות בינלאומית, כולל עורכי-דין שהנם בעלי ניסיון רב בכל הנושאים המשפטיים הקשורים להקמת גופים עסקיים בשווקים זרים. יתרון זה מניב ללקוחות המשרד את הערך המוסף שמקורו בשילוב הסינרגטי של ניסיונו של כלל הצוות, ויוצר את האסטרטגיה המשפטית הטובה ביותר להצלחתם. לקוחות זרים המעוניינים בהקמת עסקיהם בארץ ירגישו בבית עם צוות המשרד, שדובר מספר שפות וכולל עורכי דין בעלי ניסיון מקצועי בינלאומי. צוות המשרד מבין את הניואנסים התרבותיים והמשפטיים המורכבים המעורבים בהשקת יוזמות עסקיות בינלאומיות, ולכן יכול לצפות מראש את האתגרים המשפטיים והרגולטוריים הצפויים ללקוחות זרים, ולטפל בהם מבעוד מועד. יכולות מוכחות אלה מאפשרות למשרד להעניק ליזמים בינלאומיים כניסה חלקה לשוק הישראלי.

תחום הפארמה
משרד איתן לירז ושות הינו ללא ספק אחד המשרדים שהובילו את תחום הפארמה בישראל, בפן המשפטי, מזה כ-15 שנים, במהלכן ניהל סדרה של מהלכים שעיצבו את פני השוק. בין היתר, המשרד ליווה מספר לא מבוטל של קונצרנים רב-לאומיים בכניסתם לשוק הישראלי והוביל את החלק הישראלי של מיזוגים בין קבוצות פארמה זרות. המשרד היה מעורב בתכנון מבנה הפעילות של הקבוצות הזרות בישראל, גיבש את ההסכמים על פיהם מבוצעים כיום חלק ניכר מהניסויים הקליניים בישראל, ליווה סדרה של הסכמים הנוגעים למחקר, לפיתוח, לשיתופי פעולה מקומיים ובינלאומיים, ליווה הקמת קרן הון סיכון מובילה בתחום וביצע סדרת עסקאות השקעת הון סיכון בתחום. המשרד אף היה מעורב בסדרה ארוכה של עסקאות מיזוג ורכישה בעלות היקף כספי משמעותי (מאות מיליונים ואף מעבר לכך), ולאחר מכן בתהליכי רה-ארגון של החברות הנרכשות. לבסוף, המשרד ליווה ומלווה באופן קבוע מספר מוסדות אקדמיים, מהחשובים במשק, בפעילותם המסחרית, ובכלל זאת במסחור הקניין הרוחני שפותח במסגרתם, בדגש על פעילות בתחום מדעי החיים והפארמה.

 

אולי יעניין אותך גם


ברכות למשרדים בבית גיבור ספורט רמת גן שדורגו בדירוג הקוד 2021

      AB ענת בירן, משרד עורכי דין גולדבלט גינדס יריב – עורכי דין יוסי אלישע קלדרון ושות'  

מהפך בצמרת: מיקרוסופט החברה שהכי טוב לעבוד בה בשנת 2020

דירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן של CofaceBdi ו – TheMarker
לשנת 2020

הקבלנים מתריעים על משבר חמור בתשתיות

לטענתם, מציאות זו הובילה לסגירת עסקים בענף הבנייה