BDI

אולניק לינוי משרד עו"ד

מימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה, משרד הבריאות, חברות הביטוח וגופים נוספים

פרופיל

שנת הקמה 2013
כתובת המלאכה 2- קניון רננים - קומה 2 (סמוך למשרדי הנהלת הקניון) רעננה 4366101- ראה מפה
טלפון 09-8800305
דוא"ל [email protected]
אתר החברה https://www.oleniklaw.co.il/
   

מנהלים

לינוי אולניק, עו"ד מייסדת ובעלת המשרד, אולניק לינוי משרד עו"ד

לינוי אולניק

עו"ד מייסדת ובעלת המשרד

צחי בן עזרא, עו"ד מנהל את סניף צפון חיפה, אולניק לינוי משרד עו"ד

צחי בן עזרא

עו"ד מנהל את סניף צפון חיפה

מיטל זאודה, עו"ד בכירה בסניף מרכז - רעננה, אולניק לינוי משרד עו"ד

מיטל זאודה

עו"ד בכירה בסניף מרכז - רעננה

ניר אסרף, עו"ד מנהל את סניף דרום - באר שבע, אולניק לינוי משרד עו"ד

ניר אסרף

עו"ד מנהל את סניף דרום - באר שבע

שירה סטנקביץ, עו"ד, אולניק לינוי משרד עו"ד

שירה סטנקביץ

עו"ד

ג׳יריס ריזיק, עו"ד, אולניק לינוי משרד עו"ד

ג׳יריס ריזיק

עו"ד

סמאח סראחנה, עו"ד, אולניק לינוי משרד עו"ד

סמאח סראחנה

עו"ד

אודות אולניק לינוי משרד עו"ד


עו"ד לינוי אולניק טיפלה ומטפלת באלפי תביעות מול המוסד לביטוח לאומי, משרד הבריאות, קרנות הפנסיה וחברות הביטוח. במהלך שנות עבודתה נחשפה למחלות מסוגים שונים וצברה ניסיון בעבודה מול אוכלוסיות רגישות תוך ייצוג בוועדות רפואיות בכל רחבי הארץ. תחת הנהגתה פיתח צוות המשרד מקצועיות ייחודית ומעמיקה במימוש זכויות רפואיות, שמימושן שווה הרבה כסף מבחינת התובעים. לא פעם נתקלים התובעים באטימות ואי הכרה וצוות המשרד נחלץ לעזרתם ומסייע להם לממש את זכויותיהם. המשרד שם לו למטרה להקל ולייעל את הליך מימוש הזכויות ולאפשר טיפול וייצוג משפטי אמיתי עבור כל לקוח. עובדיו עושים הכול כדי להבטיח שפערי השפה, נגישות או חוסר בקיאות לא ימנעו מאדם לממש את זכויותיו הרפואיות. מסייעת לכך העובדה, שצוות המשרד דובר עברית, אנגלית, ערבית, רוסית ואמהרית, ברמת שפת אם.

מנהל נוסף

עומר אולניק

מנכ"ל המשרד

במדינת ישראל קיימים מנגנוני סיוע מטעם גורמים ממשלתיים – כדוגמת המוסד לביטוח לאומי ומשרד הבריאות, אשר אליהם יכול לפנות אדם שסובל ממחלות או בעיות רפואיות, המגבילות את יכולתו לנהל אורח חיים תקין ולדרוש מהם קצבאות בגין הפגיעות הללו. היקפן של הקצבאות וההנחות הללו עשוי להגיע במקרים רבים לכדי אלפי שקלים בחודש, אשר ניתנים במגוון היבטים ואלמנטים שונים, החל מקבלת קצבה קבועה, דרך הנחה מובנית בחישובי מס, מתן הנחות על ידי גופים ממשלתיים כדוגמת חברת החשמל, מקורות, בזק, הנחה בארנונה ועוד.

כמו כן חולים רבים זכאים לקצבאות והטבות מקרנות הפנסיה ו/או חברות הביטוח השונות בגין הפגיעות ביכולות השונות, לרבות הפגיעה ביכולת ההשתכרות.

רשימה חלקית של נושאי התביעות שמוגשות למוסד לביטוח לאומי ומוסדות נוספים

תביעות בגין תאונות עבודה (כולל מחלת מקצוע ומיקרוטראומה) ואובדן כושר עבודה, מחלות קשות כמו טרשת נפוצה ופיברומיאלגיה, תביעות בגין נכות לרבות ילד נכה, פיצוי לנפגעי פעולות איבה, פטור ממס הכנסה בשל סיבות רפואיות, דרישה לקצבת ניידות למי שמתקשה בניידות בעקבות מחלה או תאונה ועוד.

הדרך למימוש הזכויות הללו אינה קלה. זכאים רבים נאלצים לעתים להתמודד עם אטימות או אי הכרה אלמנטרית, שנובעת מחוסר ידע אודות המגיע להם וחשוב מכך – אודות הדרך להשגת הזכויות. לצד קשיים אלו קיים הקושי של אדם חולה לנהל הליך בירוקרטי. אין ספק, שהחיים בצל מחלה ו/או בעיה רפואית, מייצרים קשיים והתמודדויות רבות, הן לחולה והן לבני משפחתו.

הערכים המובילים את המשרד

משפחתיות ומחויבות – המשרד מתנהל כמשרד בוטיק באווירה משפחתית, כל אדם זוכה ליחס חם ואישי כבן משפחה. צוות המשרד מודע לקשיים הכרוכים בהתמודדות היומיומית בצל פגיעה או מחלה. המשרד לא יוותר על זכויות של שום לקוח וגם אם מזמן הוא ויתר לעצמו.

מקצועיות וייחודיות- תחום העיסוק הייחודי של המשרד הוא מימוש הזכויות הרפואיות. המשרד חי ונושם זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה, חברות הביטוח ועוד.

זמינות ונגישות – מעניקים שירות בכל הארץ, מקריית שמונה ועד אילת. צוות המשרד זמין לפגישות בבית הלקוח בהתאם לצורך ומלווה את החולה ובני המשפחה לאורך כל התהליך המורכב עד למימוש ומיצוי מלוא הזכויות הרפואיות.

יעילות ומהירות – פועלים לטיפול וייצוג באופן היעיל והמהיר ביותר ללא התפשרות על התוצאה. בוחרים את המסלול הנכון והמתאים ביותר עבור הלקוח ובני משפחתו תוך שקיפות מלאה. נוהגים בכל הכבוד והרגישות לשמירה על פרטיות ושגרת החיים של בני משפחת החולה.

הגינות ואמונה – צוות המשרד לא ייעץ לחולה לנהל הליך שבסופו החולה לא יקבל את זכויותיו.

כבוד לשפה – צוות משרדנו דובר עברית, אנגלית, רוסית, אמהרית וערבית ברמת שפת אם. כך שלא משנה מה היא שפת החולה, הלקוח מרגיש בבית.

אהבה ונתינה – צוות המשרד תורם ופעיל בעמותות רבות בהתנדבות.

אז ממי אפשר לקבל זכויות?

לאדם חולה המתמודד עם מציאות רפואית מומלץ לבחון את זכויתיו מול המוסד לביטוח לאומי, אולי אפשר לקבל קצבת נכות, קצבת שירותים מיוחדים, קצבת ניידות.

לאנשים שעובדים כדאי לבחון האם יש מקום להגשת תביעה לאובדן כושר עבודה או לפנסיית נכות, כאשר נאלצו להפסיק לעבוד בשל סיבות רפואיות.

ולאלו שיש הכנסות החייבות במס ומתמודדים עם מציאות רפואית מורכבת, כדאי לבחון הגשת תביעה לפטור ממס הכנסה.

החולה ומשפחתו לא לבד במערכה!

כדי להצליח במאבק, נדרש סיוע של גורם משפטי חיצוני, אשר זה תחום עיסוקו.

אנשי הצוות של המשרד, נכנסים לחיים של אנשים בדרך כלל בשלב של סערה, או איזו שהיא רעידת אדמה שתוקפת את החולה ומשפחתו.

צוות המשרד

עו"ד לינוי אולניק, מייסדת ובעלת המשרד – הקימה את המשרד לאחר שנים בהן רכשה ידע רפואי ומומחיות בייצוג נפגעים בוועדות השונות וזכתה להערכה רבה מצד לקוחותיה. עו"ד לינוי אולניק הקימה את המשרד מתוך תחושת שליחות ורצון להנגיש את עולם הזכויות הרפואיות לכל אדם. היא עושה זאת באמצעות הרצאות אליהן היא מוזמנת מטעם העמותות השונות, אותן מלווה המשרד, ימי עיון, פרסום מאמרים ועוד. לעו"ד לינוי אולניק ידע וניסיון רב בהתמודדות ובטיפול במחלות שונות ומגוונות, הקשיים היומיומיים הכרוכים בצל המחלה/ות, אמצעי הטיפול, היכרות עם הרופאים המטפלים וזכויותיהם של חולים שונים בישראל. עו"ד לינוי אולניק מובילה ומכשירה במשרדה את צוות עורכי הדין, כדי שהם יעניקו את השירות האישי, המקצועי והיעיל ביותר עבור החולה ובני משפחתו. עו"ד לינוי אולניק פעילה חברתית לשיפור זכויות החולים. עורכת דין אולניק משרתת במילואים כשלישת יחידה בדרגת רס"ן. על פועלה במלחמת לבנון השנייה הוענקה לה תעודת הצטיינות מאלוף פיקוד צפון, במעמד טקס הענקת הצל"שים.

  • עומר אולניק, מנכ"ל המשרד
  • עו"ד שירה סטנקב'יץ
  • עו"ד צחי בן עזרא, מנהל סניף חיפה
  • עו"ד מיטל זאודה
  • עו"ד ניר אסרף – מנהל סניף באר שבע
  • עו"ד ג'יריס ריזיק
  • עו"ד סמאח סראחנה

 







אולי יעניין אותך גם


תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב COFACEBDI בכנס Well Being

אתמול בכנס השנתי של פורום Well being – למנהלי פרט ורווחה, המוביל בישראל, הרצתה תהילה ינאי בעלים ומנכ"לית משותפת ב COFACEBDI על מחוברות עובדים

Coface BDI – לדעת הכל לפני כולם

מתקשה לקבל החלטה על גובה מסגרת האשראי ללקוח?

דה מרקר : "המסקנה מרפורמת הדירוג הישראלים במינוס אבל פורעים חובות כמו שעון"

תהילה ינאי : "דירוג האשראי עשוי להפוך לכלי חשוב לניהול מדיניות פיננסית עבור רשויות הממשלה.
לפי ניתוח מגמות הדירוג, ניתן לאמוד את התפתחות הסיכון של הצרכנים"